Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SalutaryCord

Wietforum, ik ben weer thuis.

Recommended Posts

Hallo Allen!

 

Zojuist dit forum weer opgezocht en zie in men profiel overzicht dat ik sinds 19 April 2004 lid ben van dit forum.

Dus nog nog even en ik mag men 10 jarig jubileum vieren!

 

Blowde vroeger nogal veel en heb heel wat van men tijd op dit forum gespendeerd. Was zelf niet niet erg actief in het opzetten van een verslag, maar heb in die tijd elke topic grondig doorgelezen en veel kennis opgedaan.

 

 

Blowen/roken doe ik ondertussen al enkele jaren niet meer. Maar wil heel graag het kweken weer oppakken! Heb hier jaren van genoten maar door minder (geen) medewerking van de mensen om me heen geen mogelijkheid meer gehad het ergens te kunnen doorzetten.

 

Na er al die tijd weinig aandacht meer aan besteed te hebben merk ik dat veel soorten veranderd (gekruist) zijn, sommige sites en leveranciers zijn nog online andere niet of onherkenbaar.

 

Heb dit jaar weer een paar vierkante meter tuin tot men beschikking en een kelder waar ik kan experimenteren.

 

De zaden die ik nog had liggen zijn vergaan of verdwaald.. Heb momenteel niets te ruil... Maar wil iemand graag iets hebben, dan kan ik eventueel wat bestellen en dan weer met je ruilen.

 

Ben nu denk ik vooral op zoek naar kortbloeiende indica overheersende soorten. Ook de autoflowers lijken me interessant.

 

Wie helpt me weer op gang? Brengt me up to date met mooie soorten om te kweken en geniet mee van men verslagen?

 

Wietforum, ik ben weer thuis.

 

Gr. Bart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug dan. Je weet hoe je up-to-date kunt raken he? zelfde als toendertijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic titel grijpt zwaar de aandacht. Doe maar lekker zoals thuis man, help jezelf aan wat info uit de koelkast ;).

 

Zal je volgens mij aan de skunk/nlx/powerplant moeten ofzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...