Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Abeshugelyhu

Budget

Recommended Posts

Hallo.

 

Misschien een domme vraag maar ik vroeg me af wat 't minimum budget is om een hok op te zetten,

Laten we zeggen in een slaapkamer, de bedoeling is zo rond de 200 plantjes? of is dat teveel voor een gemiddelde slaapkamer?

 

Graag zou ik ook nog wat benodigde informatie krijgen aangezien ik er vrij weinig van weet,

 

Met vriendelijke groet,

Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey welkom op wf!

Misschien is het slim om jezelf eerst voor te stellen in het topic "wie ben ik"

Daarna kun je misschien in de indoor beginners vragen gaan kijken, daar staat alle benodigde informatie.

Zo leer je wat je wel en niet moet doen, alle vragen die je hebt zijn waarschijnlijk in die topics al beantwoord.

Neem een kijkje in dat topic en je leest echt alles wat je wilt weten.

Veel succes en plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar is er weer 1.......

 

aangezien je er weinig van weet.......zou k eerst zorgen dat je wel weet waar je t over hebt...

suc6 en veel plezier op t forum valt namelijk heeeeeel veel info te lezen

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op

 

ik wil heel snel geld verdienen . nl

 

staat meer info.

 

dit is een hobby forum dus je vraag hoort hier niet thuis.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee of 200 plantjes in je slaapkamer normaal is ,hangt af of je een grote slaapkamer hebt zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimum budget 0 even afgaande dat je een normaal rijtjeshuis met gezin bewoond.

 

Ga naar de linnenkast, trek lakens kapot tot handzaam/passend en behang de kamer ermee, verzamel alle lampen in huis en hang/zet ze in die met lakens behangen kamer, zet de ramen en deuren tegen elkaar open en de 200 kunnen er zo in, wel wat verlengsnoeren nodig maar die heb je vast ook wel liggen.

 

200 plantjes is geen hobby voor in een slaapkamertje :hug:

vragen hoeveel dat allemaal kost omdat je er niet genoeg van weet geeft aan dat het je niet echt om de hobby te doen is :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik ben ook nog een newbee hier vandaar ook de aanmelding maar 200 planten lijkt me een grote hobby of gewoon geen hobby! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hobby geneusel is hier op het forum ook hypocriet en weten de heren hierboven ook wel.

 

 

Ts ik zou lekker eerst met een klein hokie met 1 lampje beginnen om te leren kweken. Ff paar plantjes in de grond zetten en een beetje water geven en dan snel geld pakken zo word er door onwetenden gedacht. In de praktijk is het gewoon hard werken en vooral leren. Leren doe je door eerst klein te beginnen en veel informatie lezen en tot je te nemen.

 

Wiet kweken klinkt simpel maar is het niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik het helemaal mee eens. Tien kilo-knallers met opticlimate en CO2 is gewoon high-tech. Op zich is er niks mis mee, maar het is toch ver verwijderd van een geavanceerd kweekje met een enkele lamp van 600 watt voor eigen gebruik en desnoods wat weggeven aan enkele kennissen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 in een kamer... misschien meer research of het forum/internet doen dan.

 

Haha ik ben ook nog een newbee hier vandaar ook de aanmelding maar 200 planten lijkt me een grote hobby of gewoon geen hobby! ;)

geen hobby haha niemand kan 200 planten op roken terwijl die een paar jaar vooraad wilt maar denk het niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is geen minimum en er is geen maximum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...