Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tabacca

Heribei ?

Recommended Posts

Hallo ,

 

ik wilde net de heribei bestellen alleen tot mijn verbazing was deze uitverkocht.... net nu het buitenseizoen begint?

ik zou graag willen weten wanneer deze er weer zijn

 

Groene groet

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben ik ook de lul, want ik wilde ze ook bestellen. Ze zijn zeker populair alleen vind ik het jammer dat ze paars zijn, had ze graag wit gezien, maar dat mag de pret niet drukken.

 

Genoeg andere soortjes die ook leuk zijn!

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met alle respect maar dan faal je toch hard als breeder? Het zelfde met de shackzilla , dit is het zelfde als dat de hema geen rookworsten in de winter heeft.

 

Jammer want heri is een leuk soortje als de eerste weken van september goed zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik vind ook als je weet dat het outdoor seizoen eraan zit te komen en je voorraad is niet meer op peil dat je van te voren voor je voorraad helemaal op is ff nieuwe zaden moet gaan realizeren. Maar misschien is ie wel zo vaak besteld dat het zo hard is gegaan en dat het onvoorziene complicaties heeft opgeleverd als deze.

 

De Shackzilla is een aantal keren mislukt heb ik begrepen.

 

De beschikbare ruimte werkt ook niet altijd mee. Je weet niet wat de reden is van onvoldoende voorraad.

 

Als je alle soortjes op peil moet houden dan kan ik begrijpen dat je ruimte tekort komt, daar zijn wel een aantal hokjes voor nodig om geen kruisbestuiving te krijgen.

 

Er is nu een outdoor Freebee bij gekomen Heribei x Jackberry.

 

Ik heb nog de Hollands Hope x Chocolat Rain liggen.

 

Zou dus betekenen dat Sannie de Heribei ook in reguliere versie heeft liggen, die zou ik graag willen hebben, om met guerilla gold te kruisen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze zijn toch makkelijk zelf te maken herijuana x ierdbei = heribei en zo kan je weer verder kruisen

 

al zie ik het nut er niet van in om steeds mooie soorten te kruisen met denen, oke om ze sneller te doen af bloeien buiten, maar al die kruisingen word er soms crazy van :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar zeg je iets verkeerds, ierdbei x herijuana is geen heribei, daar is een selectie op los gelaten.

 

Als ik ierdbei x herijuana maak dan is het niet anders dan ierdbei x herijuana. Geen herbei.

 

Guerilla Gold is geen Deen.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

herijuana x ierdbei F3 is toch de kruising om heribei te krijgen, uiteraard met een hele selectie want dit krijg je niet zomaar

 

met welke soorten is volgens jou dan de heribei tot stand gekomen?

 

denen of geen denen het zijn vroeg bloeiers en heb een hekel aan RD, GG ... alles word ermee gekruist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik vind ook als je weet dat het outdoor seizoen eraan zit te komen en je voorraad is niet meer op peil dat je van te voren voor je voorraad helemaal op is ff nieuwe zaden moet gaan realizeren. Maar misschien is ie wel zo vaak besteld dat het zo hard is gegaan en dat het onvoorziene complicaties heeft opgeleverd als deze.

 

De Shackzilla is een aantal keren mislukt heb ik begrepen.

 

De beschikbare ruimte werkt ook niet altijd mee. Je weet niet wat de reden is van onvoldoende voorraad.

 

Als je alle soortjes op peil moet houden dan kan ik begrijpen dat je ruimte tekort komt, daar zijn wel een aantal hokjes voor nodig om geen kruisbestuiving te krijgen.

 

Er is nu een outdoor Freebee bij gekomen Heribei x Jackberry.

 

Ik heb nog de Hollands Hope x Chocolat Rain liggen.

 

Zou dus betekenen dat Sannie de Heribei ook in reguliere versie heeft liggen, die zou ik graag willen hebben, om met guerilla gold te kruisen!

 

Ja hoor in maart een zadenrun op een buitensoortje, als je geen ruimte hebt dus niet professioneel kunt werken waarom begin je dan een zadenbank? Maargoed ider zijn eigen feestje, ik vind het alleen behoorlijk amateuristisch en diefstal van je eigen portemonnee want zo gaan klanten weg na een zadenbank die wel in staat is om zijn voorraad op peil te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde een run op buiten zaden die heb je nu nog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shackzilla is over week of 3 weer leverbaar als ik het goed begrepen heb.

 

Misschien zou je knutsel moeten vragen of heribei weer op voorraad komt. Een pm is toch zo verstuurd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde een run op buiten zaden die heb je nu nog niet.

 

Nu snap ik hem nog steeds niet :P

 

Shackzilla is over week of 3 weer leverbaar als ik het goed begrepen heb.

 

Misschien zou je knutsel moeten vragen of heribei weer op voorraad komt. Een pm is toch zo verstuurd...

 

Dat was die 2 maanden geleden ook al.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie heeft op 21 feb op OG laten weten dat ze in ongeveer 3-4 weken klaar zullen zijn.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel dat er begin maart nog niet veel mensen zaden voor buiten gaan kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou je vergist je nu komt het juist op gang. Mensen zijn er juist vroeg bij. Het begint al in februari langzaam op te komen met de inkoop van buitenzaden.

 

Misschien is het ook wel een comerciele zet dat sannie ze uit het assortiment haalt omdat de andere soortjes niet lopen, dan dwingt ie een beetje kunstmatig zijn klanten naar de andere soortjes want die heribei verkoopt toch wel.

 

Ik kan me ook niet voorstellen dat als je het jaar ervoor het jaar erna niet kan voorzien dat je wel zoiets hebt dat je ff weer een voorraad gaat maken.

 

Of de heribei moet zo slecht lopen maar dat kan ik me niet voorstellen want is best een leuke kruising.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien ook wel, maar dan is het juist niet slim om geen voorraad te hebben.

 

 

Het is een leuk soortje die erg potent is, dat zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij wordt de heribei wel weer beschikbaar.

 

Heb hem overigens week of twee geleden binnen gekregen.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit een bericht van knutsel. Hij was een aantal weken geleden ook uitverkocht. Toen bleken er nog een paar over te zijn. Maar er waren ook al weer nieuwe in de maak. Dus ik ga er van uit dat deze tussen nu en 1 a 2 weken wel klaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heribei staat nog bij Azarius te koop: 5 zaden voor € 27.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pm knutsel gewoon, heb je antwoord....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...