Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DJP

waar moet een belg nog naartoe?

Recommended Posts

wou ik vandaag even naar tilburg rijden , mogen ze nog aaltijd geen belgen binnenlaten :s

is er dan echt geen andere optie? :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door rijden naar amsterdam daar zal toch wel een shopje te vinden zijn die nog aan niet in nl wonenden doet verkopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Geleen en Sittard mogen Belgen binnen. Liggen beide net over de grens.

Niet echt jou richting denk ik aangezien je spreekt over nr Tilburg gaan, maar you never know... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito heeft voor elke reactie wel een filmpje haha :D

 

Hij praat niet in woorden maar in filmpjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zo autisch ben ik nu ook weer niet :P maar als je als Belg vraagt waar kan ik heen, tsja dan is de link gauw gelegd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dat was idd een inkoppertje!

 

Ik vind de filmpjes overigens vaak erg interessant dus laat je zeker niet weerhouden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in dordrecht kan je ook terecht , ff bellen naar de shop dit en dat voor zoveel en ze brengen het naar je toe buiten :D

 

haal zelf nooit want heb ruim voldoende, maar denk dat je wel meer shops kan vinden die dit doen, als ze maar verdienen, ken genoeg belgen die het op deze manier doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een ellende voor een Belg om aan wat te roken te kunnen komen. Hier in het noorden is er geen enkele shop waar je een wietpas voor nodig hebt volgens mij. Zo vaak kom ik er niet, mij veels te duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige goede antwoord is: De Growshop! De eerste stap om je eigen rokertje te maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ging naar (Zuid) Rotterdam (Sultan of Happy Days) of anders naar Rotterdam zelf (4 Floors, Witte de With, Nemo, Pluto,..)

 

Het enige goede antwoord is: De Growshop! De eerste stap om je eigen rokertje te maken!

Als de nood het hoogst is.....

Maar je hebt gelijk Cityboxer...niets beter dan je eigen kweek.

Edited by Tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige goede antwoord is: De Growshop! De eerste stap om je eigen rokertje te maken!

 

zeker waar!

 

maar ik begrijp wel dat het bij sommigen (even) geen mogelijkheid is, dan is de schop de laatste redding...

 

utrecht kan ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

true maar aan serieuse woekerprijzen voor troep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nederlands paspoort en ik krijg geen eens een wietpas ,want ja wonen er niet meer e

Dus al is de nood hoog de discriminatie gaat verder

 

Dus waar moet je als belg heen naar de grow en seed shop en zorgen dat je enkel nog naar je tentje moet als je wilt roken ;)

Enne ik rook liever een maandje niet dan het risico met de straat handel te nemen ,,I,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

troep

!!!

 

inderdaad, als je bij vreemde koopt op de hoek van een straat is het troep, zelfs in sommige shops krijg troep(slechte stuff)

 

zelf kweek ik geen troep maar good stuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nederlands paspoort en ik krijg geen eens een wietpas ,want ja wonen er niet meer e

Welke wietpas? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die inschrijving die ze mij vroegen de laatste keer ik toevallig in nl was jaartje terug

Share this post


Link to post
Share on other sites

sluit je aan bij een social club trekt uw plant of mambo

in wallonie heb je der ook een paar dacht ik

en anders rotterdam en amsterdam die blijven aan toeristen verkopen sowieso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohw, die wietpas (uittreksel uit het bevolkingsregister). :lol:

Sorry, is niet om te lachen, maar wordt dat nog steeds toegepast? :o

Ik dacht dat alleen een Nederlands ID al voldoende was. Ben zelf al een hele tijd niet meer in een shop geweest.

 

Dat spastische gedoe hier ook omtrent cannabis, ik word er schijtziek van! :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...