Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cure the Clown

CureTheClown en P.I.C Guerilla 2014: Circustime in het bos...

Recommended Posts

Ook dit jaar weer Guerilla voor ons :withstupid:

 

Na een succesvolle oogst van Deense soort ( Royal dane x Typhoon) dit jaar experimenten met meerdere verschillende soortjes, gewoon omdat het kan. .

 

De verschillende zaadjes tot nu toe verzameld zijn:

 

Hollands Hope fem. 20 x

Purple Typhoon regulier 10 x

Midstyk pot, reg. 5 x

White Widow auto reg. 10 x

Blue Widow auto reg. 10 x

Torup Highland (freebies cannaseeds) 5x

Dane auto reg (freebies cananseeds) 5x

 

en evt. nog Royal Dane x Typhoon over van vorig jaar.

 

Deze week de spots bij langs, gaten voorbereiden en een planning maken van wat waar geplant gaat worden en hoeveel..

 

Grtz CtC :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig hoor :D

Ik ben ook al de nodige voorbereidingen aan het treffen, het kriebelt.

Slimme keuze aan strains heb je gekozen toppie man

 

Suc7! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er sinds vandaag een nieuwe aanwinst in de kuip erbij naast de 2 die er al stonden vanaf januarie!

 

Nieuweling is Libanon 30 x Wild Super07 x DG, ben benieuwd!

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 2 die er al stonden vanaf januarie!

 

Hoe doen die 2 het eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx guys, jullie allen ook veel succes en een goede zomer (y)

 

@ P.I.C ja begint nu echt te jeuken dus ok maar vast een topic aangemaakt...

 

@ cannabusiness al 2 planten staan vanaf januari?? ben beeniuwd hoe die er bij staan, zelf een paar in de vensetrbank gestaan, wat zaadjes die we nog hadden gevonden van onze geripte zaadplant van vorig jaar, ff kijken of ze goed ontkiemden en ja weggooien doe je dan ook niet he.. :rolleyes2: inmiddels alle 4 in de bloei, waarvan 1 ook 1 balletje heeft.. het zijn trouwens kleine plantjes van niks hoor.. ben beniuwd hoe het met die van jouw dan gaan????

 

Grtz CtC :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:popcorn:Ik wens je prachtig weer toe en mooie dikke knotsen. En hopen dat de rippers in hun bed blijven liggen dit jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet 61 thnx :tu

@ sterke peer Thnx en idd laat de ripeprs ff rust nemen of zo, ach we hadden mzzl dat het de kleine spot was, de grotere hebben we binnen gehaald :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 2 die er al stonden vanaf januarie!

 

Hoe doen die 2 het eigenlijk?

 

Ze gaan best redelijk, nu de zon er iets meer is op de dag groeien ze wel langzaam.

Ik heb ze meer in de zon gezet want ze stonden net buiten het bereik van de zon in de schaduw.

 

Heb er al weer een nieuwe zaailing bij! Een Wild Super 07 x DG :P

 

Heb er 4 in de kuip en heb er wat sete stokjes omheen gezet, de vogels zijn als gekken materiaal aan het verzamelen voor hun nesten

en in het verleden ben ik nog wel eens een zaailing verloren aan een sprokkelende merel.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 2 die er al stonden vanaf januarie!

 

Hoe doen die 2 het eigenlijk?

 

Ze gaan best redelijk, nu de zon er iets meer is op de dag groeien ze wel langzaam.

Ik heb ze meer in de zon gezet want ze stonden net buiten het bereik van de zon in de schaduw.

 

Heb er al weer een nieuwe zaailing bij! Een Wild Super 07 x DG :P

 

Heb er 4 in de kuip en heb er wat sete stokjes omheen gezet, de vogels zijn als gekken materiaal aan het verzamelen voor hun nesten

en in het verleden ben ik nog wel eens een zaailing verloren aan een sprokkelende merel.

 

Greetz.

 

Waaw, supersterke genen.

Moest je ze kunnen gebruiken om een zadenkweek mee te doen, zou ik het zeker niet laten.

 

Ik had voor de lol (= kon niet meer wachten) tegen beter weten in twee autoflowers aan het dakvenster geplaatst. Quasi niets gestrekt en.... net de eerste haartjes gespot. Haal ik 5 gram (van de twee) ben ik zeer gelukkig B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, eentje bestond al in januarie, en die staat er nog steeds en groeid langzaam, hij was ietjes gestrekt dus ik heb de aarde wat opgehoogd rondom het steeltje. We zien wel wat er van komt. Even wat bijmesten van de week, een kweekje en een wintertje regen hebben de aarde wel lekker uitgezogen.

 

Beetje wormenmest, lavameel en wat groentemest doet wonderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb die Midstyk pot, purple thyphoon en torup highland ook ben benieuwd, kan ze hier wat vergelijken dan

@canna Libanon 30 x Wild Super07 x DG kan niet slecht zijn eh :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk daily, ben benieuwd naar de evt. verschileln in resultaat.

 

ik was wat aan het rondstruinen op het internet en kwam dit tegen, ik vroeg me af of iemand dit al es geprobeerd had in combi met autoflowers om ze vooral droog te houden??? http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=408 wordt avst een leuk experimentje :)

 

 

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een heerlijk topic!

Ook ik ga er dit jaar een aantal zetten!

Succes allemaal :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Supertramp.

 

Gisteren op pad geweest. 1 spot klaargemaakt. 8 gaten voorbereid voor de Hollandse Hope fem. Op zich een mooie spot, alleen de weg ernaar toe is best lastig om er ongezien te komen. Vandaar dat we het plan ook hebben om aan deze spot minder aandacht te besteden. Het scheelt dat het zeker vrouwtjes zijn.

Helaas nog geen fotos beschikbaar. Op een tweede spot hebben we spullen gedropt, grond, kippenmest gereedschap. Binnenkort maken we die ook klaar voor gebruik.

 

Inmiddels is het zaadjesontkiemen en groeien in volle gang. HH fem. 13 zaadjes, alle 13 ontkiemd, 10 boven de grond gekomen, van de Torup en de Midstyk beide 4 vd 5 ontkiemd en boven de grond, van de Purple Typhoon 8 vd 10 ontkiemd en 7 boven de grond.

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels weer een spot klaar gemaakt, hier komen de torup highlandss en de mydstik pot, inmiddels van beide 3 overgebleven.

 

Spot BA hier komen ws de Purple Typhoons te staan 8 ' zwervende' gaten gemaakt, opgewaardeerd met grond en kippenmest

 

 

gallery_36969_16966_75748.jpg

 

 

1 HH fem

gallery_36969_16966_80101.jpg

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo kleine update. inmiddels de eerste HH dames geplant.

 

spot bb3 de enige hh op deze spot, voornamelijk tot doel om de groei/bloei van de plant in de gaten te houden. de overige HH's komen allemaal op een spot waar we niet te vaak en overbodig heen willen gaan,

gallery_36969_16966_233556.jpg

 

 

 

spot gv, inmiddels staan hier nu 8 HH verspreid geplant, nog genoeg ruimte voor meer, dus ws komen de overige HH's hier later gezellig bij staan.

gallery_36969_16966_106285.jpg

 

gallery_36969_16966_157405.jpg

 

 

Over een tijdje planten we de Purple Typhoon (7), de Torup Highland ( inmiddels nog maar 2 van over) en de Mistyk pot (3) Nu de overige HH zaden te ontkiemen gelegd. en dan over een aantal weken is het de beurt aan de autos.

 

Grtz :punk: CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie spot man, veel zon daar lijkt me.

 

Ik zou wel kopertape in gaan zetten als ik jou was, die korrels van vooral de goedekopere merken werken maar kort en gaan dan schimmelen als het geregend heeft.

 

Ik mis ook gaas? Kan niet anders dat daar ook konijnen en reeen zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johnny, Thnx!

 

Ja idd geen gaas. En dat zal zeker een risico zijn aangezien op al onze spots (5 in totaal) zeker reeen en/of konijnen zullen zitten. Mss zijn we wat te laks/lui geworden doordat vorige jaar we geen enkele schade hebben opgelopen door dieren (alleen door een boswachter en rippers :thumbsdown: ) plus daarbij dat , zoals deze spot die in gebruik is genomen, idd een mooie spot is, en veel zon maar wel middenin een toeristisch gebied, dus erg lastig om ongezien te komen met veel spullen. Vandaar het minimalistische werk, en verdelen we onze over meerdere spots, rekening houdend met het feit dat er vast 1 of meerdere spots af zullen vallen door toedoen van dieren, boswachter, rippers etc.

En ach soms moet je ook een beetje mzzl hebben. Onze spot van vorig jaar ( de enige die we geoogst hebben) loopt gewoon een wissel (wildspoor) naar toe, en nooit last gehad.. maar das natuurlijk geen garantie voor dit jaar, dus duimen maar :verrygood

 

Grtz :punk: CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

pas op met je gaten zo diep maken, zullen poelen water worden als het te veel regent

(niet de diepte van je gat maar hoe diep je gat ligt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er goed uit ,nou nog groeien .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...