Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Snaaiper

Cannabis en Chemo

Recommended Posts

Deze wringt al enkele weken, ga het toch vragen.Op voorhand wel vermelden dat ik zeker niet wil aanzetten tot illegale handel maar toch om hulp vraag.Het verhaal: Men moeder is vorig jaar positief bevonden op kanker, na onderzoek is deze terug geleid tot darmkanker (zit in de familie, ik moet me ook laten testen als ik de 40 passeer)Vorig jaar een week voor de feestdagen een eind darm eruit en in de revalidatie. Niet zo leuk tijdens de feestdagen natuurlijk.En hoewel de feitelijke kanker cellen verwijderd zijn ontkwam men moeder niet aan Chemotherapie.Nu behoren de bijwerkingen niet tot de categorie uitvallend haar enzo. Toch heeft ze er behoorlijk veel last van, en net teveel om het draaglijk te maken. Vooral huidproblemen en last van spieren en uiteraard een volledig verklooide darmflora met als gevolg dat ze wel eet maar weinig aan haar voedsel heeft.Feedback van de artsen was dat er 2 keuzes zijn, of ermee leven of een mindere dosis Chemo. Echter minder chemo wil ook zeggen dat de behandeling niet meer 100% is en het risico op terugval groter is. Beter van niet dus.Nu weet men moeder wel dat ik als tiener wiet rookte (en weet ze nu vast ook wel dat ik dat nog steeds doe) wil ik haar nou geen Joint onder de neus douwen en kijken of ze er wat aan heeft. Zei rookt ook al even niet meer dus laten we daar ook maar niet meer mee beginnen.Nu weten de meesten hier wel dat ons geliefde plantje tot meer in staat is als een lekkere high brengen.En hoewel ik redelijk ingelezen ben over medisch wiet gebruik weet ik nou ff niet waar te beginnen.Zou men arme moeder graag helpen met haar last te verlichten op een redelijk normale manier.Tinctuur of liever olie. Echter ben ik zelf momenteel niet bij machte om tinctuur of olie te maken.Als werkloze kom ik ook maar net rond en rook ik al 2 maanden zaadwiet van een herma buitenplant van vorig jaar. Gene vette om tinctuur of olie van de maken dus.Mijn vraag is dus, waar kan ik best naar uitkijken om men moeder der leven weer wat dragelijker te maken.Zoals ik al zei, zelf maken zit er voorlopig (nog) niet in, dus graag een goede tip over waar wel te krijgen en wat dan op zen minst zen geld zeker waard is als er voor betaald moet worden. Liever op een goedkope manier natuurlijk als men moeder er maar me geholpen is. Alle input en giften worden ten zeerste gewaardeerd (hoop dat ik hier niet al te hard mee over de schreef ga)Edit: verdomde forum editor, maakt ie er weer een blok tekst van, wordt er gek van

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Buiten wiet is gember misschien een optie in de vorm van thee om de misselijkheid wat in te dammen.Het werkt nml ook maagversterkend & wekt de eetlust ook op.Sterkte verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens op de site van Wernard Bruining: daar wordt in een filmpje gedemonstreerd hoe je wietolie maakt. Overigens bevat zaadwiet ook thc. Alleen de toppen van zaadwiet zijn meestal kleiner. Want een vrouwelijke plant stopt met het aanmaken van nieuwe bloemen zodra ze bestoven is. Dan wendt ze haar energie aan om zaden te laten groeien in plaats van nieuwe bloemen aan te maken in afwachting van bestuiving. Met een gram of 15 zaadwiet kun je al olie maken. Alleen de pure alcohol die daarbij nodig is, is vrij duur. Een goedkopere door mij toegepaste methode is ook doeltreffend, maar wel gevaarlijker bij de productie. De benodigdheden zijn: een stukje pvc-pijp diameter 32 mm, een daarop passend dekseltje (beiden te koop bij elke bouwmarkt) een oude panty en een bus aanstekergas. De werkwijze is als volgt: bevestig de panty aan de ene kant van de pvc-buis met bijvoorbeeld een stuk elastiek en stop vervolgens ongeveer 15 gram wiet in de pvc-pijp. Aan de andere kant van de pijp bevestig je het dekseltje en maak daarin een gaatje ter grootte van een van de nippels die zich in het deksel van de bus aanstekergas bevinden. Houdt de pijp met een hand diagonaal met de kant waar de panty zit boven een glazen ovenschaal en spuit met de andere hand het aanstekergas door de pvc-buis heen. In de glazen schaal zal zich een bodem vloeibaar gas vormen dat gaat koken. Na een paar minuten is het kokende gas verdampt en houd je "glas" zogenaamde THC-schilfers of een dikke olieachtige substantie over, die je los schraapt en oplost in lauwwarme olijfolie. Uiteraard moet je niet roken bij de werkje en het ook niet uitvoeren in een afgesloten ruimte. Een garage met open deuren is prima. En doe een ovenhandschoen aan bij de hand waar je de pvc-buis mee vasthoud, ander vriest je hand zo ongeveer vast aan de pvc-pijp bij dit proces. Op de manier verwerk ik al jaren mijn knipafval. Maar het is en blijft een link werkje als je niet veilig werkt: een vonk van een lichtschakelaar als je in een met gas gevulde ruimte het licht aandoet, kan al een explosie geven: dus werk veilig.Sterke met je moeder.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

op zoek gaan naar een plek voor wat planten

je zou jezelf eens kunnen verdiepen in planten met veel CBD ( hoge anti-kanker werking) en hetmaken van isopropyl-alcohol Olie.

CBD is een geweldige stof (in sommige soorten wel aanwezig in grote hoveelheden= kijk eens bij Royal Queen Seeds) Cbd is erg effectief tegen kanker en kan de kankercellen UIT zetten

 

daarnaast is het verstandig erachter te komen wat de precieze klachten van je moeder zullen zijn in de Chemo

Als ze trek ontbeert en dus een appetizer nodig heeft zijn sommige hybrides wel prima ( super silver haze bijv)

 

heeft ze ook slaapproblemen en angst dan kan je een Kush nemen , die is al trekbevorderend , en slaapverwekkend

 

niet iedereen reageert even sterk op cannabis als anti kanker-middel

er zijn geen garanties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties,doet me goed, moet jullie nog ff meegeven dat ik Belg ben en dus het een wel gemakkelijk te doen is het ander niet.Alcohol kopen is geen probleem en heb ik trouwens in huis. Een hoop planten zetten wel.Heb voor mezelf 1 plantje in een tent staan maar die is bijlange nog niet klaar dus van geen tel nu.CBD soortjes enzo ben ik redelijk van op ingelezen maar is simpelweg niet zomaar ff een knoppie drukken en plantje klaar he.Ik zou graag asap al eens iets willen om te testen. Overigens meende ik me te herinneren dat RQS ook olie op zen site heb staan.Maar voor ik zover ga moet het eerst getest worden of het überhaupt wel helpt en men moeder er baat bij heeft.Gemberthee zoek ik op.Ben ongeveer op de hoogte hoe je AHO en BHO maakt, enkel is die zaadwiet die ik heb echt bagger. Er zit wat trichs op maar dan heb je het gehad ook. Zou het liefst wegpleuren maar ik heb gewoon niks anders, en ook niet direct geld om elders waren aan te schaffen.Een ritje A'pen-R'dam en terug is al 30€ brandstof + een 5-6 tal shops, dan ben ik al gouw 300€ kwijt en die heb ik nou simpel niet.Werkloos weet je wel, uitgespuwd door de maatschappij maar das een ander verhaal.Eten is overigens geen probleem, der wat aan hebben wel. Zoals gezegd een stuk darm verwijderd + net genoeg vergiftigd door de chemo.En ik zie der toch liever de volle mep chemo nemen ipv een afgezwakte dosis die minder opbrengt. Ze is 62 jaar en dus nog veel te jong. Al met vervroegd pensioen moeten gaan na jaren ziekteverlof met een kapotte rug, nou weer kanker. Ik heb nog geen zin om men moeder binnen dit en een paar jaar te begraven..........Shit man dat gevoel van machteloosheid weegt ff heel zwaar door nou

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je niet helpen sniper maar wil je ff sterkte wensen :hug:

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx mate, wordt ten zeerste geapprecieerd.

Positief blijven heb ik dit jaar erg veel moeite mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sniper, dat je zielsveel van je moeder houdt en haar lot je ter harte gaat, valt in je te prijzen. Dat ze ziek is geworden en of ze ooit van haar ziekte zal genezen valt buiten jouw invloedssfeer. Maar op de bijverschijnselen draaglijk te maken wil en kan je wellicht invloed uitoefenen. Het probleem is geld, in eerste aanleg 300 euro en mocht je moeder er baat bij hebben dan gaat het weer geld kosten. Welnu, als mijn moeder zoiets zou overkomen, zou ik zoeken naar een oplossing met mijn overige familie en kennissen. Ergens binnen mijn familiekring zou ik wel op financiële steun kunnen rekenen. Als dat niet het geval zou zijn dan zou ik met alle liefde de enige sieraden die ik bezit: mijn trouwring en mijn manchetknopen als sloopgoud verkopen en ook nog mijn auto. Als dat wellicht het laatste is wat ik voor een geliefde zou kunnen doen, dan zou ik dat er graag voor overhebben, al moest ik op de fiets naar Rotterdam om wiet te kopen. Het is maar waar je meer aan hecht, wat stoffelijke zaken of het welbevinden van je moeder.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 jaar geleden heb k ongeveer het zelfde meegemaakt met mijn moeder alleen toen had die van mij longkanker... :thumbsdown:

zoals extreme zegt heb k idd hemel en aarde bewogen om alles goed te krijgen Baan verloren wel een hele toffe directeur die aanbood om mn salaris igg een half jaar door te betalen van ontslag wou hij niets weten terwijl mn brief al op zn tafel lag daarna liep het contract toch af..

Heeft me bijna mn relatie gekost en 10 jaar van mn leven.

Heb haar na diagnose nog anderhalf goede jaren mogen geven terwijl de artsen hooguit 3 maanden zeiden.

Na het eerste half jaar en zware chemos en bestralingen werd k savonds uit mn bed gebeld met de vraag "jongen ik wil naar huis ben t zat vind je dat erg"

 

Ik naar het ziekenhuis en mn moedertje daar weg gehaald vanaf dat moment wou zei geen vreemde handen meer aan haar lijf gelukkig hebben we wel een hele fijne huisarts die mij daarna nog een jaar heeft bijgestaan met de palitaieve zorg.

ook wou zei toen de euthanasie gaan regelen want dat moet vroegtijdig en met een aantal artsen maar dat bleek vrij lastig te regelen..

 

Wij hebben nooit woorden nodig gehad om elkaar te begrijpen en heb k haar de belofte gedaan haar nooit te zullen laten leiden..weet wel k ben de jongste van een stel van 5 die zij achter heeft gelaten maar helaas waren geen van mijn broers bij krachten om iets voor haar te kunnen betekenen.

 

dus vanaf dat moment heb k grote vooraden morfine en dormicum in huis gehad met de druppel pompen soms had ze iets nodig meestal spoelde ik het door het riool ivm de houdbaarheid.

 

tot aan de laatste 2 weken is het een beer van een vrouw geweest toen ging het hard communicatie werd lastig en je zag haar wegglijden tot op de laatste ochtend om 10 kwam ze bij helemaal helder jongen zegt ze "het is klaar " na intensief afscheid genomen te hebben heb k de huisarts gebeld...

die kwam direct en heeft haar een shot gegeven ze werd rust en had geen pijn dat was belangrijk....

zelf ook de laatste naald in dr arm gezet pompen aangesloten en kraantjes een stuk open gedraait de hele dag heeft ze zo liggen slapen famillie liep af en aan..

s avonds mn matras naast haar gelegd en zo hebben we met zn drieen de laatste nacht door gebracht..

wel snachts op advies van mn arts kraantjes nog verder open gezet..

 

volgende dag net na 12 uur kwam ze omhoog en blies haar laatste adem uit en voelde k dr hartslag weg zakken ...na anderhalf jaar intensieve verzorging verwacht je dat je het heel erg vind.....maar niets is minder waar ik en mn partner sloegen dezelfde adem als haar zo nu is het Klaar....het was goed zo..toen kwam de rest gelukkig heeft ze dr tijd goed besteed en zelf ook dr uitvaard geregiseerd

 

wat k zeggen wil is vooral blijven vechten voor je moeder maar als het erop aankomt is zij de sturende factor en zal je het voor Haar goed moeten doen dus niet voor jezelf

 

gelukkig kunnen ze met darm k tegenwoordig wel heel veel vind trouwens dat je darm k ook heel veel hoort.

 

suc6 iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een naar verhaal weer sniper!

 

rqs heeft idd nieuwe olie op de webschop,

ik heb onlangs ook contact met hen gehad over de olie, daar werd bij het volgende bij meegedeeld:

Let op: Voor mensen met ernstige reuma of mensen die als doel hebben kanker cellen te doden raad ik deze olie niet aan omdat deze olie een te lichte concentratie heeft om hier effectief te zijn.

 

je moet echt wel naar iets zelfgemaakt gaan, de olie's die zo op de markt verkrijgbaar zijn, zijn volgens mij in veel gevallen in te lage doseringen...

neem toch maar eens contact op met wernard van mediwiet.nl

 

veel sterkte die kant op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem mss ook eens contact op met aad over wat meer info ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme, bedankt voor uw alweer nuchtere opinie, de eerste bedoeling is eerst proberen en testen. Als ze er baat bij heeft gaan we weer verder kijken en kan er ook geld worden vrijgemaakt.

 

Agent, hard verhaal man, maar mooi dat ze die laatste tijd in intieme kring gehad heeft en je zelf het proces (sorry kutwoord, weet ff niks anders en euthanasie is nog een veel lelijker woord, lees verder) in handen hebt gehad. Klinkt hard om zelf de knop om te zetten maar kan me perfect inbeelden dat in die situatie wanneer alles uiteindelijk toch op zen plooien neervalt het toch een verademing is.

Mijn grootmoeder, men moeders moeder is zo een paar jaar geleden ook ongeveer zo van ons weggegaan.

Men moeder heeft toen ook de laatste 24 uur naast men grootmoeder haar bed gestaan, en blijven staan toen de dokter "per ongeluk" het een en ander teveel in het infuus heeft gestopt en dat heeft men moeder zeker geen goed gedaan.

idd is darmkanker een van de meer voorkomende, dankzij al die gezonde E-stoffen en andere rotzooi die ze in ons eten draaien zeker.

thx voor de inbreng :innocent:

 

Sensi, ach ja life sucks en het gebeurt overal en elke dag, tis jammer dat je het zelf moet meemaken.

bedankt voor de info, moest het nog eens bekijken op de site van RQS en eventueel contact opnemen, cellen doden hebben we in principe de chemo voor, eerste doel is daar de bijwerkingen van te temperen, als men moeder er voor openstaat en baat bij heeft gaan we opzoek naar wat sterkers. Die chemo zal ze toch moeten uitzitten maar als ze erna preventief verder geholpen is men een geliefde plantje, graag. Dit is nog altijd Belgie waar artsen waarschijnlijk nog minder van mediwiet en CBD olie afweten als in NL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx , staat genoteerd, ik zoek nog wat verder rond en vergaar info en ga dan met de hopelijk vele mogelijke preparaten en een lijstje naar men moeder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Flor Essence wordt al sinds 1922 gebruikt & de kruidenformule komt oorspronkelijk van de Ojibwa indianen uit Canada, maar heb er goeie dingen ervan gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sniper: Xtreme, bedankt voor uw alweer nuchtere opinie, de eerste bedoeling is eerst proberen en testen. Als ze er baat bij heeft gaan we weer verder kijken en kan er ook geld worden vrijgemaakt.

 

Ik weet donders goed wat je meemaakt en wat voor impact dit heeft. Mijn moeder is ongeveer 20 jaar geleden overleden aan maagkanker. Haar laatste levensjaar was een hel, zowel voor haar als de overige gezinsleden. Als je moet meemaken dat een struise vrouw van 75 kilo wegteert tot een skelet van ongeveer 30 kilo, met een rug verworden tot een schrijnende wond vanwege het doorliggen, als de ontlasting en urine zowel door de vagina als het rectum wegloopt omdat binnen alles kapot is, dan verdwijnt zelfs het latent aanwezige geloof in God.

Hoewel ieder weldenkend mens het onvermijdelijke zag aankomen, bleef mijn vader tot een week voor haar dood in de ontkenningsfase: als oudste kind moet je dan de teugels ter hand nemen.

Het wonderbaarlijke in dat alles, was dat ik de situatie aankon tot en met het houden van een toespraak aan haar graf.

Bij de gelegenheid tot condoleren en de koffiemaaltijd voor genodigden na de begrafenis heb ik verstek laten gaan en in de auto voor het eerst zitten janken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ extreme knap dat je hebt zitten janken mijn moeder had me gevraagd alsjeblieft niet te huilen daar kon ze niet tegen.....

tot op de dag van vandaag heb k de waterlanders nog niet de vrije loop kunnen laten.

 

en ja tuurlijk weet k dat dat een vorm van verwerking is...wij hebben de verwerking bij leven gehad uiteindelijk is een begrafenis/crematie alleen voor de nabestaanden.

 

@sniper gelukkig heeft jou moeder nog uitzicht op genezing en tof van je dat je iig de pijn en kwalen wilt verlichten...

echt zo gewoon als het klinkt is het niet menig mens laat de zaken zoals het is en laat alles afhangen van de medici...

 

als het erom gaat moet je doen wat je wilt en je door niemand laten tegen houden..

 

nu 10 jaar later heb k nog spijt dat k ben gezwicht door familie die het luguber vonden om de kist zelf in de oven te plaatsen...

terwijl ik mn moeder had belooft dat niemand anders als wij aan dr zouden zitten " geen pollonaise meer aan mij lijf"

Dus laat je niet tegen houden ook al begrijpen buitenstaanders niet wat je bezielt maakt niet uit Jij weet waarvoor je t doet.

 

suc6 en k zal ophouden over mijn verhaal kastje gaat weer opslot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoek ook eens op vasten en chemo een onderbouwd onderzoek door russische dokters in siberie door geldgebrek zijn ze gaan zoeken naar alternatieve behandelingen.

 

het komt neer op vasten voor en na een chemokuur waardoor de chemo beter werkt en je minder bijwerkingen hebt. het heeft iets te maken met eigenschappen die cellen verliezen door mutatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xtreme, sterk van je Bro, ik hoop echter (das de bedoeling toch) dat men moeder gewoon op der oude dag kan sterven. We zijn uiteraard ook weeral 20j verder dus medisch kan er veel meer.

 

Agent, je hebt misschien niet geweend, maar je hebt de laatste dagen wel intensief meegemaakt, ja zelfs beslist. En zowel jij als je lieve moeder wisten dat het goed zo was. Om eerlijk te zijn heb ik voor jou wel een traantje weggepinkt bij het lezen van jouw verhaal. En ook nu worden men ogen ff vochtig.

 

 

Niet stoer, een volwassen man die weent. Fuck off, het kan soms zo godverdomde opluchten om op een discreet moment ff te gaan zitten janken. Dan ben je weer ff mens.

 

Willy, bedankt voor de input, maar ik denk dat nou vasten men moeder weinig goed doet. Die chemo verkloot zo haar darmflora al genoeg dat ze om zeggen sowieso al weinig voedingstoffen opneemt. En dan wordt het of zelf eten of aan het infuus.

 

Aan allen, nogmaals ter verduidelijking.Men moeder gaat nog lang niet dood, tenminste niet aan deze kanker (I hope) maar om haar binnen enkele jaren kankervrij te verklaren moet ze nou wel door die Chemo, met zen rotte bijwerkingen. Dus als die draagbaar is, is er meer kans op succes.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Derstraks men moeder weer gesproken.

Jammer genoeg toch al aangepaste chemo, erg jammer natuurlijk. Bijwerkingen zijn vooral:

Extreem uitgedroogde huid stinkend dure huidcremes helpen maar beperkt wat uiteindelijk logisch zolang de oorzaak (chemo) van het uitdrogen aanwezig blijft, blijf je smeren, pijn in enkels, voeten en handen, slechte spijsvertering.

 

Weet inmiddels ook dat ze aan gewoon commerciële olie niet veel zal hebben, voor kanker heb je toch echt een hoger aandeel nodig.

Ook vindt ik wat ik het "druppel stelt zich voor" topic niet echt happy wordt. Dat je in een CS wiet koop waar mee geknoeid is om zo veel mogelijk winst te halen, soit das al ff gaande.

Maar als dan zonder scrupules je giftig medicijn verkoopt, kijk dan zeg ik toch ook: allemaal de nek om die geld wolven.

Inmiddels eind van de maand, uitkering gehad, niet veel genoeg om wat te kopen, maar om 25-35€ te betalen voor 20ml olie waarvan je verder geen garantie krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spijtig van de chemo, maar ze zal zelf wel aanvoelen wat het beste voor haar was....

ik begrijp het ook wel.

snaaip, BE of niet, olie gebruik kan je echt wel met haar dokter bespreken hoor, ik doe niks anders met mijn neurologe

dan moet hij/zei er natuurlijk wel voor open staan!

 

bij vele is het pure money bussiness!

net daarom zei ik ook al dat zoiets eigenlijk zelf gemaakt zou moeten worden, zodat je weet wat de afkomst er van is...

van welk materiaal het gemaakt is, zijn er pesticiden gebruikt?....

 

hopelijk kom je der uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg ook voor veel vitamine D. Dr. FRanke van het MST in Enschede, beveelt 50.000IE per 2 weken aan. Zie ook zijn onderzoek op de website van MST bij zijn naam. OP recept van arts in de apotheek op te halen. Is vloeibaar en kan in kopje water worden gedaan. Makkelijk in te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitamine D slikken is niet zo efficient heb ik begrepen, met name d3 niet. Wat wel werkt en niks kost is blote velletje lekker in de zon gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Bij slikken van vitamine D3 wel aan de magnesium denken voor de verdere verwerking & met blote velletje in de zon is het alleen effectief als de zonnekracht > 3 is, dus langzamerhand gaat het komen.

 

1741-7015-11-187-1.jpg

 

http://www.ncbi.nlm....7015-11-187.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...