Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

De zon die fel op mijn raam schijnt zorgt ervoor dat ik snel weer de bloemetjes buiten wil zetten.

Omdat ik studeer ben ik doordeweeks nooit thuis, dan heb ik een lieftallige moeder die de plantjes water geeft (en eventueel voeding als ik daar op aandring).

 

Ik ben dit jaar van plan om een mooi topic te maken voor mijzelf maar natuurlijk ook voor de geïnteresseerde volger, met een wekelijkse update van de plantjes. Ik ben erg leergierig dus al het commentaar is altijd welkom en wordt zeer gewaardeerd.

 

Dit wordt mijn vierde jaar op rij dat ik het ga proberen. Het eerste jaar was het 3 keer niks. Het tweede jaar eigenlijk ook niet, vorig jaar gelukkig voor het eerst een mooie 110 gram mogen oogsten van twee plantjes, alle 3 de keren vanuit stekjes. Dit jaar wil ik voor wat verschillende soorten gaan en ben ik uitgekomen op een royal dane, danish gold en eventueel 2 autoflowers (auto jack herrer en auto AK). Heb alleen geen idee waar ik deze zaadjes het beste kan bestellen, dus daarmee zouden jullie mij al heel erg van dienst mee kunnen zijn. :) :)

 

Ik ga moederlief niet bevelen dat ze de plantjes moet gaan verduisteren dus een rot bestendig soortje is sowieso een must, het liefst met een vroege afbloei.

 

Ook komt er een kruidentuintje bij om moeders ook tevreden te houden, hiervan ben ik ook van plan om fotootjes van bij te houden. :)

 

Amen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Pasty-smasher,