Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Steve

Stoned zijn snel weg halen!

Recommended Posts

weet iemand hoe je snel niet meer stoned kan zijn na een jointje? als je bijvoorbeeld net geblowd hebt en je hoort dat je na huis moet komen? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

cola drinken, iets met chocolade eten, iig voeding met veel suiker er in.

Op 5 minuten zal je wel niet nuchter zijn maar het zal allezins sneller gaan dan niets doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

what's the point ?? roken om snel terug nuchter te zijn :smoke :blink:

kan je beter wat van die oogdrupppels gebruiken en je ziet er nuchter uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
what's the point ?? roken om snel terug nuchter te zijn :smoke :blink:

kan je beter wat van die oogdrupppels gebruiken en je ziet er nuchter uit :verrygood

Ik denk niet dat het gaat om er stoned uitzien maar bij een bad trip ofzo of je moet plotseling ergens heen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, bedankt voor de tips. Deze kun je wel eens nodig hebben als je plotseling weg moet ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan wel nuchter overkomen als ik wil, en zó knetter word ik toch nooit.. (Behalve als ik zeker weet dat ik niet naar huis moet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahhah heerlijk. mijn ouder weten eht dak blow en verbouw natuurlijk.. ze vinden het niet leuk maar gedogen het, en kkan zo stoned thuis komen alsk wil.

Kheb alles aan mijn ouders uitgelegd van wiet enz, en tja wel klote dat je neit voor 100% kan genieten van een blowtje als je misshcien door je mamma wrdt opgebeld ofzonaja de balle

pietwiet :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een neukpartij ben je ook snel weer nuchter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

red bull maakt me wat minder lam

 

zit ook goed suiker in (toch?)

 

dus dat lijkt me niet slecht. Verder, mja, oogdruppels, veel drinken, eventueel handen/gezicht met zeep wassen tegen de geur.

 

Dan is het stoned zijn op zich niet zo erg meer, kan je gewoon zeggen dat je moe bent/gedronken hebt. Ik heb wel een paar keer bij mn ouders in de huiskamer gezeten en toen was het redelijk ernstig met mijn stonedheid :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...