Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
poko

Je slag slaan na een ruiming

Recommended Posts

Goedenavond!

 

Een week of zes geleden is er twee straten verderop een flinke jongen ontmanteld; compleet woonhuis inclusief 2 garage's stond helemaal vol. Ruimingsdienst geweest; alle planten / lampen / elektra afgevoerd door een speciaal bedrijf.

 

Nu stond er ook een open container waarin al het "losse" afval ging. Deze stond er zonet (na ruim 6 weken) dus nog steeds... Ik ben net een keer of acht stiekem door het donker heen en weer gelopen en heb nu ongeveer 300 stuks 11 liter potten en een meter of 20 luchtslang voor niks! :verrygood Ik denk dat er minstens nog zo'n hoeveelheid ligt maar met 300 potten kan ik mezelf en wat vrienden aardig voorzien :)

 

 

Zouden ze die container vergeten zijn op te halen of gebeurd dit vaker?

 

Grtz,

 

Poko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja soms kan het wel eens een week of 2 langer duren.. maar heb jij ff mazzl dat dat allemaal vertraging heeft opgelopen.

 

Zonde van de spullen!! Geef je groot gelijk! hoppa! haha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het leeghalen destijds zien gebeuren en kwam er sindsdien bijna dagelijks langs.. op een gegeven moment kan je je dan gewoon niet meer inhouden en moet je gewoon de stoute schoenen aantrekken en die zooi eruittrekken haha! Dat ze die container vrijdagavond om 10 uur komen halen leek me nogal sterk dus vandaag dan eindelijk een succesvolle poging gewaagd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Open container?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup!

 

Is dat effe mazzel hebben of wat? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dan zou ik ook even een kijkje nemen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je helpt diegene die gepakt is want ze hoeven niks meer af te voeren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nou die rijpe toppen zo los lieten liggen wist ik het ook wel of een zooitje lampen maar voor die bakken hoeft t van mij niet..

 

Ze hebben op de loer gelegen met een lokcontainer en weten dus nu wie er kweekt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dat doet me denken aan een filmpje gister van een dief die een lokauto jat, er rustig een dutje in doet, van dichtbij iemand gearresteerd zien worden, weer dutje doen en dan opeens alle deuren op slot gaan!

En dan vooral het beeld als ze vertellen dat alles gefilmd is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindt het altijd wel lachen dat 'men' denkt dat het later op de avond, rustig op straat en donker helemaal niet opvalt als je vanuit je huis naar die afvalbak loopt en wat eruit gaat transporteren naar je huis, je moest eens weten hoe nieuwsgierig je buren wel niet kunnen zijn en ook zij weten wat er is gebeurt en waarom die container er staat, waar zou jij nu slang en potten voor nodig gaan hebben?.

 

idd dikke winst, erg slim 300 potten versjouwen vanaf gemarkeerde lokatie :spell:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Behalve die camera en die donut-etende man in de auto heb ik niks gezien :whistle:

 

Ik ben natuurlijk wel zo slim geweest om via een duister omweggetje ongezien daar te komen... omdat die container er al zo lang staat had ik het plan al 100 keer doorgenomen. Iedere keer als ik er langs kwam zeg maar. Lijkt me sterk dat ze mij linken aan de figuur die die bak leegkrauwde 's avonds laat. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindt het altijd wel lachen dat 'men' denkt dat het later op de avond, rustig op straat en donker helemaal niet opvalt als je vanuit je huis naar die afvalbak loopt en wat eruit gaat transporteren naar je huis

 

Ik ben natuurlijk wel zo slim geweest om via een duister omweggetje ongezien daar te komen...

 

je moest eens weten hoe nieuwsgierig je buren wel niet kunnen zijn

 

omdat die container er al zo lang staat had ik het plan al 100 keer doorgenomen. Iedere keer als ik er langs kwam zeg maar.

 

ook zij weten wat er is gebeurt en waarom die container er staat, waar zou jij nu slang en potten voor nodig gaan hebben?.

 

Lijkt me sterk dat ze mij linken aan de figuur die die bak leegkrauwde 's avonds laat. :ph34r:

 

idd dikke winst, erg slim 300 potten versjouwen vanaf gemarkeerde lokatie :spell:

 

Behalve die camera en die donut-etende man in de auto heb ik niks gezien :whistle:

 

hihihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak wat foto's,

leuk voor later.

 

gallery_1115_757_30947.jpg

 

gallery_1115_757_151838.jpg

 

 

En hupsakee, weg met die PP:

 

gallery_1115_757_50312.jpg

 

gallery_1115_757_176458.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben natuurlijk wel zo slim geweest om via een duister omweggetje ongezien daar te komen...

Lijkt me sterk dat ze mij linken aan de figuur die die bak leegkrauwde 's avonds laat. :ph34r:

 

Je buurman 2 huizen verder, he wat gaat de buurman zo s'avonds laat doen en wat doet die raar tov hoe die anders doet.. waar is die mee bezig dan.. ff kijken wat die doet (menseigen nieuwsgierig zijn).

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dat doet me denken aan een filmpje gister van een dief die een lokauto jat, er rustig een dutje in doet, van dichtbij iemand gearresteerd zien worden, weer dutje doen en dan opeens alle deuren op slot gaan!

En dan vooral het beeld als ze vertellen dat alles gefilmd is :D

Autodieven betrapt is dat ja :P

 

Grappig hoe mensen dan ook nog onderuit proberen te lullen. Soms desondanks dat het gefilmt is zijn er nog mensen die ontkennen :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad als je ermee bezig bent om niet op te vallen val je meestal juist op helemaal in je eigen buurt de mensen weten vaak zelfs onbewust precies wat je gewoontes zijn.

 

let maar eens op als de buurman altijd rond 5 uur de auto voor de deur parkeerd en hij staat er eens rond 1900 nog niet heb je zelf ook zoiets van goh hij is er nog niet zal die overwerken?

en zelfs als je er bewust mee bezig bent om geen routines te krijgen zelfs dan is het nog lastig.

 

k reed vroeger nooit dezelfde weg van en naar t werk probeerde zoveel mogelijk te rouleren tussen de mogelijke wegen tot het de routine werd om de ene weg heen en de andere weg terug te nemen....

 

mensen houden nou eenmaal van routine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grootste smerigste routine is voorbij de geraniums naar buiten kijken wat de buurman uitspookt, hou je gvd bezig met je eigen zaken, afgunstig volk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat ze die containers een tijdje laten staan is algemeen bekend. Zo kunnen ze zien of er nog meer kwekers in de buurt zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kost ze toch alleen maar geld, want ze kunnen de spullen niet verkopen. Zo pakken ze 10 keer dezelfde apparatuur op.

 

Een containertje met kweekspullen is het gouden ei van de politie, ik blijf er bij weg tenzij er kilo's wiet inzitten dan trek ik de kapichon ff strak aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus de vraag is uiteindelijk... Wie slaat zijn slag? De kwekert of de blauwpetten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je trekt uiteindelijk toch aan het kortste eind... Zou lache zijn ..wat spullen uit de container halen en dan

paar maandjes later bij de "mede-kweker" voor de stoep staan met "Hier zijn je spullen maat" meer kon ik niet doen voor je!

 

hahaha

:shifty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

potten aan een paar cent per pot .....

 

Het is wel als je je buurman even kan laten weten dat je de helft thuis hebt staan ,klopt zijn dossier niet meer :)

politie valt binnen en zetten op pv plantage 600 potten ,advocaat laat nieuwe telling doen en vind er maar 300 ...

 

had beter die container met planten leeg gehaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...