Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

S37

Guerilla met S37

Recommended Posts

Beste Mensen :wave:

 

Ook dit jaar weer een guerrilla,

Mijn plan is om guerrilla plekken te vinden waar geen mensen komen, in plaats van een ander zijn guerrilla plek, of een plek waar een ton aan blikjes/plastic ligt.

Vorig jaar heb ik een stuk of 2/3 andere spots gevonden waardoor er voor mij en mijn maatje (is gestopt i.v.m. opleiding) maar 1 spot overbleef waar wij onze Oldfarmer Nepal konden zetten.

 

Omdat mijn maatje (ik was op vakantie) te laat was met de mannetjes er uit te halen hielden wij een paar honderd tot iets van 2000 duizend zaden over, en een spacecake genoeg voor 20 mensen :specool geluk bij een ongeluk dus.

de zaden heb ik laatst nog getest, ze kwamen allemaal binnen 1 of 2 dagen uit bij een kamertemperatuur van 15 graden.

 

De soortjes die ik wil gaan zetten zijn:

 

Zeker:

 

Oldfarmer Nepal: 400x-2000x beste effect dat ik ooit van een plakje cake/joint/stickie heb gehad, heeeeel erg happy up-high en lichte vervorming van de omgeving. Ik had 3 planten, 1 rook naar mango, 1 rook naar pepermunt en de ander kan ik niet beschrijven kwa geur. Groeit & Bloeit erg compact voor een sativa.

 

Twijfel:

Extrema: dikke stam!!!! wel klaar in okt. niet super resistent tegen schimmels en rot

Pamir Gold: klaar in okt. gehoord van 750 gram oogst & ziet er wel nice uit.

Torup Highland: geen idee

Henkes Lolland: herma gevoelig, wel gigantische oogst en vroeg

New Dame Blanche: klaar in okt. wel schimmel en rot resistent, met harde toppen

Heribei: grote oogst, dikke toppen maar wel rot en schimmelgevoelig

Autoflowertjes: geen goeie ervaringen mee, i.v.m. grote toch de moeite waard (?)

Guerilla Gold #2 of #3: als ik ze kan vinden, vroeg klaar, net binnenwiet.

 

Waarschijnlijk zal ik ergens in deze maand/maart gaten gaan graven

en begin april gaan ontkiemen/2e week van mei planten

 

heb nog wel een vraag over kippenmest korrels:

Bij welke webshop/winkel halen jullie je 25kg zak Farmers House?

 

 

 

Grtz S37,

 

Op een 2014 waar alle maanden 3 graden boven het normale gemiddelde zitten :rofl , en een grote oogst met kwalitatief uitermate lekkere wiet.

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die torup higland als freebe gekregen ben er ook benieuwd naar maar weet er ook helaas niet zoveel van. Voor derest zit de voorbereiding er wel dik in orde van . Fotos van je old farmer van vorig jaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige dat ik over die Torup Higland kan vinden is dit: This strain originates from Northern Africa and has been grown in Denmark for around 15 years.

 

There is some variation in the different plants, but there is a lot of big phenoes.

 

Helaas heb ik geen foto's van mn Oldfarmer Nepal :(, i.v.m mn plek die tegen de weg zat (veel fietser's, auto's) en dat ik de flitser van de camera niet werkend kreeg. het is zo'n Nikon ding met alle toeters en bellen :jump:, ook had ik nog geen goeie telefoon om foto's mee te maken. inmiddels zit dat wel goed ;)

 

 

Kan wel wat vertellen over de plant, heb samen met mijn guerrilla maatje toen een stuk of 7 gaten gegraven, alle bakstenen eruit en het humusrijke zand (helft zand helft aarde) gemixt met praxis grond (de iets duurdere) redelijk arme grond dus :P

Wij hielden er iets van 3 vrouwtjes op na, die allemaal rond de 1,50 meter hoog werden.

 

2 groeiden erg compact met rond de steel dikke toppen, enkele vertakkingen en een main bud van 6 cm dik

 

de andere had meer vertakkingen en had niet echt een mainbud, meer vertakkingen aan de benedenkant en steeds minder naar boven toe.

 

de blaadjes zagen er bij alle 3 bijna het zelfde uit als bij oldtimers haze, maar dan iets dikker.

 

ze waren zo rond 20 september klaar, geen enkel spoortje rot of wat dan ook.

heel compacte toppen bomvol zaad, heb toen van 1 topje de zaadjes er van tussenuit gehaald, en van de rest een stickie gedraaid. zal niet in de details gaan, maar erg potent :D

dit jaar ga ik zeker foto's maken dont worry ! :innocent:

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afghani Erdpurt, of kruisingen daarmee.

 

2 jaar geleden een kruising mogen groeien, was helaas een Herma. Erg lekker rokertje en werd als binnen afgerekend.

 

Afghani Erdpurt x Early Durban;

gallery_5606_5890_248745.jpg

gallery_5606_5890_690935.jpg

 

Je kan ook Royal Dane x Typhoon pakken, planten uit mijn zadenkweek RDxT X RDxT... Minder mooi maar ook wel lekker overdag rokertje, minder comercieel gunstig laten we maar zeggen. Ze zijn normaal gesproken niet paars of roze, mijn nakomelingen allemaal wel.

gallery_5606_5890_789466.jpg

gallery_5606_5890_972632.jpg

 

Greetz.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo S37

 

Zelf heb ik nog nooit guerilla gekweekt. Maar van veel vrienden die dat al wel eerder hebben gedaan heb ik vernomen dat de

Heribei een goed plantje is voor guerilla.

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss

thanks voor de tip(s)!

kun je de effecten van de 2 verschillende soorten wietjes beschrijven?

 

@Matiesko

bedankt :) weet dat het een goed soortje voor guerilla is, helaas niet helemaal rot bestendig. daarom staat deze ook in mijn weet ik nog niet lijstje ;)

Als ik niet meer spots kan vinden heb ik er ook niet veel aan als ik allemaal soortjes ga kopen snap je ? :D

 

vandaag even kijken hoeveel oldfarmer nepal zaden ik nog heb :D

Grtz.

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afghani erdpurt x early durban is een lekkere stoned, als je een lekkere vrije avond hebt, lekker voor de buis hangen en je favoriete tv programma met een lekkere bak chips en een drankje, je kent het wel, uplifting. Vreetkick..

 

De RD x T had weinig smaak maar was zeker geen onpotent rokertje, milde stoned waar je nog lekker helder bij bleef. Milde stoned.

 

Verder had ik ook nog wat ADH47 geoogst, losstaand dat ze rotgevoelig zijn komt er een errruuggg fijn en lekker rokertje vanaf, een flinke uplifting high, en als je er wat meer van rookt ga je trippen. Lekkere zoete haze geur.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi S37

 

Ik ben benieuwd hoe je soortje gaat worden Oldfarmer NepaL.

Veel succes met je guerilla voorbereidingen en je verdere keuzes

 

groeten knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss

vreetkick is altijd mooi :verrygood

ook fijn als je stoned bent maar nog wel normaal, heb het met de durban poison uit mn tuin dat ik 5 min heel happy ben en daarna in 1 keer helemaal inkak :P

had je die ADH buiten staan?

 

@knutsel

ik ook! die van anderen zagen er heel anders uit dan van mij, ben benieuwd wat het word in een goeie grond en meer zonlicht :)

bedankt, dat komt wel goed :D

nog even een vraagje: weet jij welke beter bestend is tegen schimmels en rot: Extrema of K.O. Kush ?

wil namelijk als het aantal spots het toestaan mn soortjes spreiden op vroeg en laat

 

grtz S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kom je erbij om Extrema en K.O. Kush buiten te zetten, ik snap dat je knalwiet wilt maar buiten heb je te maken met beperkingen. Daarom bestaat er indoor. Als je voor Sannie's soortjes gaat pak dan de Heribei dan heb je de meeste kans, mooie wiet komt eraf, ook als je te vroeg moet oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat mij niet perse om knalwiet, wel om het feit dat ik dan na het oogsten wat meer soortjes om uit te kiezen heb.

Dan word het bij voldoende spots eerder de heribei, bedankt voor je advies ;)

Nog over die ADH, had je die buiten?

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Mensen,

weer tijd voor een kleine update:

 

oldfarmer nepal zaad geselecteerd (niet geteld hoor :likken: is mij teveel werk)

 

gallery_40267_16708_1036478.jpg

 

en ff een legerschop gehaald, beter dan met een 2 meter schop rondfietsen s'nachts :jump:

gallery_40267_16708_645757.jpg

 

nog niet echt goeie spots gevonden, als dat zo doorgaat zal ik toch met riet/gras/boompjes moeten werken om alles uit het zicht te houden :P

de gemeente hier is ook weer lekker bezig om alle planten en bomen in de omgeving weg te vagen, niks blijft staan :verryangry:

 

vandaag ook Danish Gold zaden besteld, grote kans dat dit met oldfarmer nepal en misschien wat autoflowers de soortjes zijn die ik ga zetten. Investeer liever wat meer in grond en andere dingen.

 

Weet iemand hier een betrouwbare website waar je Farmershouse 25kg kippenmestkorrels kan halen? (heb echt al gezocht, kan geen webshop vinden met meer dan 1 revieuw)

Greetz S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Weet iemand hier een betrouwbare website waar je Farmershouse 25kg kippenmestkorrels kan halen? (heb echt al gezocht, kan geen webshop vinden met meer dan 1 revieuw)

Greetz S37

 

marktplaats.nl

 

zoekterm kippenmest

 

Carpe

 

ps lekker bezig !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb via daar (advertentie) ff een website gevonden, kippenmestkorrels.nl thanks! ;), kan me ook herinneren dat iemand van dit forum daar van had, word toch die dan.

denk ook niet dat je de gewone advertenties van marktplaats bedoelde toch :P

hehe thanks!

is er een kans dat er van jou ook een :ph34r: verslag gaat komen?

 

grtz S37

Share this post


Link to post
Share on other sites

@S37 yep, hij heeft het goede spul. Je kan verschillende aantal liters afnemen in emmer die heel goed afsluiten waardoor dat spul nog langer goed blijft :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@franksinatra thanks man!

nou weet ik zeker dat die site te vertrouwen is ;)

 

nou nog echt goeie spots vinden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@S37 ja dat blijft het grootste probleem haha, maar je kan altijd goedkoop portomoneetje met een euro erin neerleggen op de spots om te kijken of er mensen komen. Geen enkele nederlander, allochtoon of autochtoon zal die euro erin laten dus dan weet je of er iemand komt ofniet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iedereen nu een portomonee op zijn spot gaat leggen weten rippers nu dat ze daar vanaf moeten blijven want het word wel heel erg openlijk medegedeeld allemaal. Net als waar stash ik mijn shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is niet voor rippers maar om te kijken of er natuurliefhebbers op mensen met honden of fanatieke vissers komen, rippers gaan nog niet op zoek naar plekken waar ze kunnen rippen in februari/maart/april..

 

En betreffende dat stash topic ben ik het 100% met je eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iedereen nu een portomonee op zijn spot gaat leggen weten rippers nu dat ze daar vanaf moeten blijven want het word wel heel erg openlijk medegedeeld allemaal. Net als waar stash ik mijn shit.

precies ;)

Dit is niet voor rippers maar om te kijken of er natuurliefhebbers op mensen met honden of fanatieke vissers komen, rippers gaan nog niet op zoek naar plekken waar ze kunnen rippen in februari/maart/april..

als ik op 1 van mijn potentiële spots natuurliefhebbers tegenkom met een vogelboek of wat dan ook weet ik dat het een guerrilla kweker is (geld voor alle spots, allemaal in bebouwde kom :( , de rest is al allemaal bezet )

zie het al voor me, vlakbij een autoweg kijken of er een mooi vogeltje is :D

 

bedankt voor het meedenken allemaal! :D

 

grtz S 37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha klopt, maar er zijn zoveel mensen die de natuur in gaan om zo veel verschillende redenen. Maar binnen de bebouwde kom weet je het vaak wel meteen inderdaad of ze moeten met een hond zijn. Maar ja, it will always be a numbers game, you win some you lose some.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iedereen nu een portomonee op zijn spot gaat leggen weten rippers nu dat ze daar vanaf moeten blijven want het word wel heel erg openlijk medegedeeld allemaal. Net als waar stash ik mijn shit.

precies ;)

Dit is niet voor rippers maar om te kijken of er natuurliefhebbers op mensen met honden of fanatieke vissers komen, rippers gaan nog niet op zoek naar plekken waar ze kunnen rippen in februari/maart/april..

als ik op 1 van mijn potentiële spots natuurliefhebbers tegenkom met een vogelboek of wat dan ook weet ik dat het een guerrilla kweker is (geld voor alle spots, allemaal in bebouwde kom :( , de rest is al allemaal bezet )

zie het al voor me, vlakbij een autoweg kijken of er een mooi vogeltje is :D

 

bedankt voor het meedenken allemaal! :D

 

grtz S 37

 

vlak ook bejaarden van in de 70 niet uit....met een hondje....

 

ik ben er 1 een keer tegen gekomen op een rara plek..beetje te ver uit de bewoonde wereld....en 4 maanden later vond ik zijn spot in de winter....hij had 20 dikke stammen in de grond zitten :tu ....lol....

 

hij had een ingenieuze ingang.... :ph34r:

 

vlak die oudjes niet uit....ze hebben alle tijd...en zorgen goed voor hun plantjes.... :punk:

 

Gr :dope:

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@franksinatra, ja precies

Zoals het er nu uitziet mag ik blij zijn als ik uberhaubt oogst, denk dat ik nog wel spots vind hoor :D

@Carpe_diem haha geloof ik ja, al zullen er niet veel van dat soort oudjes zijn :( :lol

Vorige keer in de winter een plek gevonden, overal blikjes zie ik met a4 tjes met pijlen er op getekend hahaha

Grtz s37

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...