Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wallythc

juridische advies nodig

Recommended Posts

beste mede growers,

 

ben gepakt,en heb nu advies nodig weet iemand een goed advies buro omgeving rotterdam,

 

 

geef me een pm als je iemand weet.

 

dampende groet wallythc

 

er ging wat mis ,maar dat gaat de afgelopen week ook al ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom PM? Waarom niet gewoon in dit topic. Dan kunnen we daar allemaal wat van opsteken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste mede growers.,

 

hoe en wat weet ik niet alleen dat ik weet dat er een brief van steding op tafel lag dat ze voor een meter controle langs zijn gekomen .was niet aanwezig in de woning er werd geen stroom getapt de 3 lampje liepen gewoon over de meter had 75 dames in huis ,ze hebben de meter mee genomen alles kapot gemaakt tenten een mes ingezet verder niks geen brief van politie ,en een ander slot heb wel me deur moeten intrappen om binnen te komen

 

running water bedank voor je link

 

dampende groet wallythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een netwerkbeheerder mag niet zonder toestemming binnentreden behalve dan in geval vermoeden stelen stroom of manipulatie met de meter en dan moet er toch echt, omdat strafbaar feit, er minstens politie bij zijn om binnen te treden want deze hebben een verzoek tot binnentreding bij zich of zelfs een huiszoekingsbevel.

 

Stedin brief, geen PB opgemaakt, geen afschrift van een huiszoekingsbevel, je advocaat zal smullen van deze zaak denk ik, wat een stelletje criminelen om zo te werk te gaan zeg. Dat ze je tent gevonden hebben betekent dus dat ze niet allen maar op de meter afgegaan zijn maar gewoon door je huis hebben lopen banjeren.

 

Meter controle betekent nog geen huiszoekingsbevel en ontruiming met in beslag name van je meter als je niet open doet.

Ander slot op je deur is ook al zoiets, hing er een aanzegging (weet niet hoe dat precies heet) op de deur dan?

 

sterkte in ieder geval komende tijd en zeker je meter terug gaan eisen (iov advocaat) naast dat Stedin, als het inderdaad zo gegaan is als gegaan, denk ik heel wat uit te leggen heeft ook al heb jij er nu niet veel meer aan omdat de lokatie bekend is.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke link running, ook een leuk verhaal lost maar wat is nu een goede advocaat? Is hier niemand die goed ervaringen heeft met een hennep advocaat?

 

En dat je locatie 'bekend' is zegt verder nog weinig. Heb vaker zaken voorbij zien komen dat mensen verschillende malen gepakt zijn op dezelfde locatie maar iedere keer op een andere manier. Waren vooral hele domme mensen. Maar dat er voorheen een kweekje in de ruimte was is geen reden om daarna weer een onderzoek te startten, dus ze moeten andere dingen vinden om weer binnen te vallen... Rippers doen het trouwens wel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toe ik gepakt was heb ik t zonder advocaat gedaan … terijl ik 4 bevriende advocaten in de buurt heb waarvan 1 er die dag parketdienst had

mij gedachte gang was toen : stja … t rokende pistool hadden ze al:(

 

bij verhoor als een stomme dwaas gezeten , goed luisteren en dan pas antwoord geven .

 

en dat sommige instanties geen briefjes achter laten … wil niet zeggen dat t een gelopen race is voor jou .

genaait ga je toch wel worden :(:(

 

suc6 man !

Share this post


Link to post
Share on other sites

taakstraf van 80/100 uur ofzo en de terugvordering hangt af van je ''bewezen'' oogsten...

 

nadeel is je ''hoge'' aantal planten voor de lampen die je had hangen, die rekenen ze allemaal als volwaardige planten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat indeze t vervelendste is ….. de stroom netjes betalen …

 

regel maar een advocaat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedank voor de reactie,

 

toen ik aan kwam lopen hing er niks aan de deur,merkte alleen dat me sleutel niet paste ,pas toen ik na het raam keek zag ik dat de gordijnen naar beneden getrokken waren en je zo de kamer in keek waar alles stond ,heb de deur ingetrap en ander slot geregeld heb ff rond gekeken en vond een brief van stedin ,bedank voor de reactie en heb maandag een gesprek met advocaat voor de volgende stappen ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

als je de stroom gewoon over de meter liet lopen kunnen ze je weinig maken met de stroom ,ik snap niet dat ze je meter mee genomen hebben ,dat doen ze alleen bij twijfel ,dan kijken ze de meter na of hij niet terug gedraaid word ,ook dat valt niet altijd aan te tonen .

gezien drie lampen en 75 planten zal de straf wel mee vallen .

Ik had drie jaar geleden een inval ,200 planten die net geoogst waren ,en de wiet was weg .

Alles werd mee genomen ,of gesloopt ,zelfs acher de muur bij de meter waren ze aan het kappen geweest ,ze wilde zijn of er geen verborgen kabbel was die aan de achterkant was aan gepikt ,maar dat was niet natuurlijk .

Er lag een brief binnen een proces verbaal ,na al die jaren nog niets gehoord van wie dan ook .

Raar maar waar ,ze vonden dan ook sporen van kweken maar geen wiet hahah

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij was de huisbaas zonder mijn toestemming binnen gekomen, ik had hem huisvredebreuk ten laste kunnen leggen. Omdat ik van het huurcontract afwilde omdat het puur kweeklocatie was heb ik dit niet gedaan omdat de huis baas hier verder geen probleem van maakte.

Eerste boete was 1100 euro schoon aan de haak, die heb ik laten verlopen omdat ik het alsnog op huisvredebreuk wilde gooien voor dat bedrag, toen kreeg ik een andere schikking van 300 euro en die heb ik lachend betaald. Wel het hele zooitje kwijt, heb nog een 250watt bulb kunnen redden :P

 

Ik denk 2 rooitjes boete..

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste mede growers ,

 

bedank voor de reactie,vamiddag heb gesprek advocaat en dan hoor ik het wel ,zodra ik dat heb gehad post ik wel me ervaring .maar moet wel toegeven dat ik best slecht geslapen heb ,het is de eerste x dat ik gepak ben en ,wat stedin heeft te vertellen en waneer ik de meter terug krijgt het enige waar ik me zorgen om aak is dat ik heb de stroom betaald maar wie gaat de de kosten voor het terug plaatsen betalen als blijk dat ik geen stroom gestolen heb ,heb alle afschriften en de bij betaling van afgelopen jaar netjes betaald.

 

ik hou jullie op de hoogte ,

dampende groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel veel suc6 Wally.

Ik heb het laatste jaren herhaaldelijk gehoord dat de meter werd meegenomen,

bijna bij voorbaat zeg maar.

Als je netjes hebt betaald is het misschien een idee om meteen ff een berekening te maken

van het bedrag wat je maandelijk hebt betaald

tegenover de stroomkosten van de aangetroffen apparatuur.

Dat bedrag moet dus aardig in balans zijn.

 

ZemOp,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote voor je Wally!

 

Misschien is het een idee als iemand of jij het verhaal een beetje aan kan passen? Er staat nu een omgeving in en een tijd.

 

Mogelijk wil een vriendelijke persoon van het moderatie team een kleine aanpassing doen?

 

Succes Wally

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIRAMAR je heb helemaal gelijk ,heb het ff aangepast....en klote ja dat wel maar ben eigelijk echt benieuwd naar de werkelijke reden was ,dat ik een controle kreeg ,het zou toch niet zo zijn dat je alles perfect doet ,en eigenlijk geen of weinig foutje zijn je eigen dan mischien verdacht maakt .en omdat we een strenge winter hadden 2013 had ik een bijtelling van iets meer dan 100 e dus dacht daar toch erg goed mee te zitten .

 

we wachten af en de werkelijke reden krijg je toch niet te horen ,

bedank voor de suport..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook belangrijk, al noemen hun 12 redenen op waarom je kweek bewezen is nooit mee gaan en toegeven dat je geoogst hebt, laat ze het maar hard bewijzen, is vaak zo makkelijk nog niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je een slimme meter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat je verklaard niet ondertekenen. En aangeven dat je daar woont, niet woonde. Als die dan boos word dan heb je de ondervrager bij zijn klote en weet je gelijk waat je ze op terug kunt naaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat je verklaard niet ondertekenen. En aangeven dat je daar woont, niet woonde. Als die dan boos word dan heb je de ondervrager bij zijn klote en weet je gelijk waat je ze op terug kunt naaien.

Wat de toegevoegde waarde van het niet ondertekenen van een proces-verbaal is, vermag ik niet in te zien. Elke gehoorde mag een pv van verhoor lezen en zo nodig laten aanvullen en wijzigen tot de tekst volgens hem congrueert met zijn antwoorden en of verklaringen. Of de handtekening van de gehoorde onder het pv staat is volstrekt irrelevant. De verbalisanten ondertekenen het pv op grond van hun ambtseed of belofte. Een pv is gewoon een wettig bewijsmiddel. Het ontbreken van de handtekening van de gehoorde is niet van belang. Het staat een beetje lullig indien de verbalisanten het pv aanpassen tot de tekst die de gehoorde schikt en de gehoorde persisteert in zijn weigering om het pv te tekenen. Door dwars te liggen heb je de verbalisanten echt niet bij de kloten: je naait hoog uit jezelf. Je mag het wat mij betreft met deze tekst oneens zijn. Ik ben evenwel niet bereid met jou daarover in discussie te gaan. Leg het maar voor aan een strafrechtjurist: die heeft daarvoor gestudeerd en ik niet. Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...