Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BigBangTheory

BAC Plant Vitality Plus - toxic to bees!

Recommended Posts

De text in Sannie's webwinkel zegt, PVP is non-toxic.

 

De product sheet posted door whazzup in een thread die nu al op slot is staat zegt: "Toxic to bees"!

 

Hoe kan een "non-toxic" product "toxic to bees" zijn?

 

 

 

"If the Bee Disappeared Off the Face of the Earth, Man Would Only Have Four Years Left To Live"

Albert Einstein

 

Als Monsato zoiets doet vinden wij het vrij schandalig maar zelfs doen wij het ook niet beter? En de koper word er niet eens geinformeerd.

Edited by BigBangTheory

Share this post


Link to post
Share on other sites

SNap niet dat je niet kunt concluderen dat er een boel hoax was aangaande PVP, Whazzup is er echt wel achter aan geweest wat dat aangaat, zie ook zijn afsluitende rely in PVP topic.

 

Check ook eens deze post van Whazzup

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup zeg in dat afsluitende post niet, dat de PVP product sheet hoax was. In dat sheet stond "toxic to bees", as quoted by whazzup.

 

Edit: Ik bedoel deze post http://www.wietforum...930#entry569930

 

En het is alles correct quoted by whazzup. De sheet zelf zegt: "Nontoxic" en "Toxic to bees".

 

In het laatste post staat alleen vermeld, dat er geen abamectine in zit.

 

Ik vind "toxic to bees" erg tegen vallen voor een product dat word aangeraden voor preventief gebruik. Nog erger vind ik, dat het nergens vermeld word als je het kopt. De gebruiker weet het normaal gesproken niet.

Edited by BigBangTheory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zitten geen bijen in mijn kweekruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker niet, als je PVP gebruikt laugh.png

 

Maar er zijn ook mensen met outdoor kweekjes.

 

En ik vind het gewoon eerlijker als het op de fles staat. Maar misschien heb ik er ook iets niet begrepen warom het "non toxic" en "toxic voor bijen" kan zijn. Dat lijkt mij wel interessant te weten.

 

Excuses als er fouten in mijn Nederlandse tekst zijn, ik zit niet in NL...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup zeg in dat afsluitende post niet, dat de PVP product sheet hoax was. In dat sheet stond "toxic to bees", as quoted by whazzup.

 

Edit: Ik bedoel deze post http://www.wietforum...930#entry569930

 

En het is alles correct quoted by whazzup. De sheet zelf zegt: "Nontoxic" en "Toxic to bees".

 

Ik vind "toxic to bees" erg tegen vallen voor een product dat word aangeraden voor preventief gebruik. Nog erger vind ik, dat het nergens vermeld word als je het kopt. De gebruiker weet het normaal gesproken niet.

 

Nou wordt ie lekker zeg, hoax was aangaande wat er op Uk420 en dat andere forum tov whazzup en BAC gaande was, dat je durft te stellen dat ik zeg dat het geposte van whazzup doorgestoken kaart zou zijn.. lees de pst waarnaar ik linkte nog maar eens goed dan, ik ken whazzup echt wel wat beter wat dingen uitzoeken aangaat en daarom ook aanhalen 'hoax' op US en UK fora richting hem door mij, nu krijgt hij ook weer een rare rol toebedeeld want hij staat voor iets (BAC) maar post een sheet die tegenovergestelde zou zeggen..

 

Er zit idd bee killing troep in de PVP.. nu komt FOTH's opmerking weer om de hoek

 

Ga jij preventief buiten waar de plant zelf prima in staat is via lokstoffen en signalen natuurlijke bestrijding in gang te zetten flink PVP spuiten of doe je dat alleen binnen in een geconditioneerde omgeving waar je alleen DOELGERICHT een bepaal insect aanpakt wat je planten vernaggeld en de PVP niet in contact komt met welke bij dan ook?

 

Je kunt ook een beetje te ver gaan in 'verdacht' zijn middelen.. je maakt zelf nu ook een beetje een hoax met dit topic :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het erg goed van whazzup dat hij de informatie heeft bezorgt, hoor! Zonder hem had ik niet geweten, dat het nix voor preventief buiten gebruik is volgens mijn mening. Helemaal geen offence op deze kant dus. Ik ben ook grote fan van de Sannie's shop en van whazzup zijn bijdragen op de forums.

 

Bedankt voor de antwoorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...