Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grointje

Aanbevolen voeding Silverhaze Vision Seeds 65 dagen bloei

Recommended Posts

Ik wil graag een nieuwe ronde opstarten en de producten van sannie gaan gebruiken,

 

dit in 5 smartpots van 25 L wat kunnen jullie me dan het best aanbevelen, het gaat om zoals de titel het al zegt om silverhaze uit zaad van vision seeds.

 

Ik was van plan om 5 buffertabs per pot te steken, hoeveel g schimmels per pot of gewoon 5 aanhouden?, bacto lijkt me wel duidelijk, hoeveel g perfect start per pot?, en weet iemand of het aan te bevelen is de yucca er ook bij te gebruiken en is enkel bloeivoeding dan genoeg? Ph meter wilde ik zowiezo aan gaan schaffen ook gelijk ec erbij of is dit niet nodig?

 

Groene groetjes en bijvoorbaat dank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over het algemeen heb je als je biologisch kweekt geen PH en EC meter nodig.

Houd je van maximale controle dan voed je mineraal en dan heb je die meters wel nodig.

 

Als je bio wilt kweken zijn er genoeg verslagen hier te vinden die sannie's way kweken dus met tabs bacto etc. Kijk daar met welke hoeveelheden hun werken.

 

Als je mineraal wilt kweken voldoet voor de eerste kweek een goede A en B basisvoeding, bijvoorbeeld van Hy-Pro of Canna. Ga de eerste keren niet met boosters enzo werken dat maakt het alleen maar onnodig lastig.

 

Op de Silver Haze heb ik niks aan te merken met zaden van de Vision zit je altijd goed!! ;)

Edited by spacefrog2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Spacefrog,

 

Hier toch wel andere ervaringen met vision seeds,heb ook een ronde silverhaze gedraaid van vision seeds,

vond er niet veel haze aan en ontkiemde bijna niet,...

bigbud heb ik ook gehad,die raad ik iedereen af,wat een vieze wiet qua smaak en geur kwam daar vanaf.

northern lights ook gehad,van de 5 zaden maar 2 kunnen oogsten.

Doe mij maar Sannie zijn soortjes,zoals de shackzilla,sugarpunch,shivahaze,...1 na 1 super wietjes....

Geen kiemproblemen en vette opbrengsten mee te behalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat jouw ervaringen minder zijn heb zeker 10 rondes gedraait met hun genetica zonder (kiem)problemen. Een keer probleempje met wat auto's van hun die ik buiten had maar die hebben ze gelijk om geruild. Kan er ook altijd binnen lopen voor een praatje.

 

Als je wil mag je me pm sturen met je regio wellicht kan ik je wat laten proeven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was van plan om 5 buffertabs per pot te steken, hoeveel g schimmels per pot of gewoon 5 aanhouden?, bacto lijkt me wel duidelijk, hoeveel g perfect start per pot?, en weet iemand of het aan te bevelen is de yucca er ook bij te gebruiken en is enkel bloeivoeding dan genoeg? Ph meter wilde ik zowiezo aan gaan schaffen ook gelijk ec erbij of is dit niet nodig?

 

Groene groetjes en bijvoorbaat dank

 

 

Je plan is uitstekend

Je kan de 400 gram pervect start gewoon in 5e delen en dan toevoegen door je aarde

Yucca is een opervlakte spanning verbreker ( dus vloeit je water beter waar het moet komen ),je grond word hier door meer water doorlatend en als je gaat spuiten met iets op je planten dan is het bijna onmisbaar .

Ik gebruik yucca meestal 2 keer per run , ik zie het wel als iets wat elke kweker op de plank moet hebben staan .

Ph en Ec hoef je niet te meten als je op de sannie manier kweekt

Denk er wel om dat je water altijd 22 a 23 graden is als je het geeft

Voedsel opnamen vind het beste plaats bij een temp van 22 C in de bodem

Succes en kweek ze

 

groeten knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...