Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The-Predator

Guanokalong smaakversterker

Recommended Posts

Goedemorgen,

 

Ik was benieuwd of iemand van Guanokalong al eens de smaakversterker heeft gebruikt?

 

Hier de text die erbij hoort (bron Puk support)

 

Guanokalong Extract is een smaakverbeteraar voor het eindproduct van je consumptiegewas. Guanokalong Extract is direct opneembare plantvoeding, gemaakt door guano lange tijd in water te laten weken en rond te pompen.

Gebruik Guanokalong Extract als toevoeging aan het voedingswater. Guanokalong Extract geef je circa 1x per week mee aan je plante, waarbij je de dosering van 10ml Guanokalong Extract per liter voedingswater aan houdt.

Er zijn geen conserveringsmiddelen, hormonen, zuren of suikers aan Guanokalong Extract toegevoegd, dat maakt dit extract tot prima voeding voor consumptiegewassen waarbij de smaak van het eindproduct niet te evenaren is.

Voordelen:

- Zowel binnen als buiten te gebruiken.

- Bevordert de wortelgroei.

- Uitbundige bloei.

- Verhoging van weerstand van planten tegen bacterio-logische aanvallen.

Gebruik:

  • Direct beschikbare extra voeding voor planten.
  • Geschikt voor aarde, cocos en hydro.
  • Stekken: 10 ml per lt.
  • Groei: 10-20 ml per lt.
  • Bloei 10-30 ml per lt.
  • 1 x per week met waterbeurt meegeven.

 

 

 

Heeft iemand dit al eens gebruikt en was er werkelijk verschil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga hem deze ronde gebruiken, denk dat ik het vanaf deze week ga beginnen toedienen.

 

Kan je nog niet zeggen of het goed of niet is.

Edited by Sex' n Combi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het ooit mogen testen (jaar of 6 terug), bracht bij mij op smaakgebied geen meerwaarde.

Typisch zo'n goedje van baat het niet dan schaadt het niet maar of het nu echt doet waarvoor het ingezet wordt..

 

Overstap van aarde naar kokos doet meer voor smaak is mijn ervaring :innocent:

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is fosforrijk en doordat het extract is direkt opneembaar. zoals ik begrepen heb is fosfor normaiiter van de npk,s het traagst in afbraak, en beschikbaar komen voor de plant; in korte cycli is het daarom een winst. Hoe het met de smaak is??, als een plant gezond is van begin tot eind zal dat ten goede komen aan de smaak van het eindprodukt; een kwalteit van de plant zelf lijkt me.

Ik vind het prima spul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...