Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

waar kom je vandaan  

62 members have voted

  1. 1. welke regio wil je graag vissen?

    • Noord West Nederland
    • Noord Oost Nederland
    • Midden Nederland
    • Zuid West Nederland
    • Zuid Oost Nederland
    • Oost België
    • West België


Recommended Posts

Hey all,

 

Naar aanleiding van het topic voor een natuurmeeting open ik een topic voor de vis meeting.

Zou fijn zijn om beide meetings een beetje van elkaar af te plannen zodat sommige van ons beide kunnen bezoeken, en er niet 2 meetings vlak na elkaar zullen zijn.

 

Ook zou het fijn zijn als iemand mij vrijwillig kan en wil ondersteunen zodat niet alles op mijn schouders komt te liggen.

Kan je dus helpen, weet je serieuze mooie karper stekken stuur me dan even een PB, bedankt alvast.

 

Ik heb meer dan 10 jaar ervaring met het vissen op karper dus weet van heel veel water de karper wel te vinden.

Ik wil een locatie waar roofvis ook een mogelijkheid is natuurlijk, en waar roofvis zit zwemt witvis dus voor iedere visser een reden om gewoon te joinen.

Voor karper locaties zou ik graag willen weten uit welke regio de visliefhebbers komen zodat ik daar op in kan spelen.

Vandaar de poll dus wil je komen doe dan de poll even.

 

Ik wil een paar voorwaarde stellen aan de meeting:

 

Vispas of dagvergunning verplicht ( eventueel kan ik ondersteunen in het regelen)

Respect voor natuur ( laat geen troep achter)

Hou je aan de ongeschreven regels van het vissen ( overlast, keten

Hou je zeer zeker aan de regels van het viswater!

Gebruik degelijk materiaal ( ga niet vissen met zwakke hengels op grote karper)

 

Ik wil niet teveel uitwijken naar de regels iedereen snapt denk ik wel dat vissen het leukst is als het op een normale manier gebeurt.

Gezond verstand is genoeg in deze en als er vragen zijn dan mag je die altijd via een PB aan me stellen.