Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

hebben jullie ook zoveel last met de letters type

Recommended Posts

Guest wiet61

:rtfm:Hebben jullie ook zoveel last met type van de letters ,dat ze niet goed reageren ,je word er gek van ,.

Als je zo een tropic moet starten ,dan duurt het allemaal veelste lang ,geef mijn het oude WF maar dit werkt niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat had ik ook met Internet Explorer. <_<

Ik gebruik nu Firefox en geen problemen meer. :)

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

je moet gewoon doortypen en niet kijken naar wat er komt te staan dan is er nix aan de hand .

ik doe dit trouwens al vanaf 2006 en nooit geen probs .

en ergens heb ik nog de vuige hoop dat men er achter de schermen mee bezig is .

firefox kan je dat op een stokoud laptopje gebruiken of is dat te groot ?

 

gg

mac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mac, probeer google chrome eens, gaat een pak beter, kan gewoon typen nou maar de spellingscontrole laat het afweten, maar daar heb jij gene last van hee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen last van geen lettertype geselecteerd en ook het formaat nooit aangepast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog 1, via de computer duurt het een half uur voordat je een normale zin hebt.

op mn telefoon nergens last van.

moet letters 3x indrukken en dan staan ze er soms nog niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waar doe je dat el oro verde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben al ff aan het zoeken, maar kan het ni vinden el oro verde......

 

kan je toevallig geen print screen maken?

 

bedankt al ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan mij niet voorstelen dat het bij anderen anders is.

Voordat je een post intypt naar je taakbalk boven de ruimte waar je post komt, dan links zit de toggle editing mode, dat vierkante vakje, daar moet je op klikken, en staat hij uit, als je andere letters or whatever wilt klik je er weer op en wordt hij weer geactiveerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, heb het gevonden..... thx!

 

zo te zien zorgt dat inderdaad voor de problemen, enige lastige is dat heel je taakbalk dan buiten dienst wordt gezet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Kan dat niet automatisch gezet worden ,je word er knetter gek van het duurt eeuwen voor je een zin getypt hebt .

Er was eerst toch geen last ,sinds het veranderd is hier wel ,en er doet niemand niks aan

Dat van die toggle editing daar snap ik ook geen reet van ,dat moet toch niet mogelijk zijn .

Ik zal niet veel meer posten als het zo lang duurt ,waardeloos is het zo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is idd een heel gedoe geworden!

 

ik begrijp heel goed dat niet alles 123 direct in orde is, maar ondertussen is de forum update 3 maand geleden en is er gewoon niets verandert of verbeterd......

 

geloof mij, er zijn al heel veel mensen vertrokken door dit gedoe, ook vele meerwaarden voor dit forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

:rtfm:Dan kan je toch geen gebruik meer maken van je taakbalk of wel ,je moet hem elke keer aan en uit zetten wat vervelend allemaal .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je hem elke keer aan en uit zetten idd :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja Sensi ik geloof het goed ,de smileys werken ook niet na het aan zetten van dat knopje ,het zelfde als foto,s plaatsen dat word ook steeds moeilijker ,ik zit er echt aan te denken om niks meer te posten als dit niet veranderd ,je breekt heel het forum af zo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb enkel problemen als ik een lettertje fout typ en ik doe het weg, kom ik ineens een regeltje terug......

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ambetant!

en de bulkupload van meerdere foto's werkt ook niet

 

de rest, emoticons, enkele foto's, werkt wel bij mij..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook niet verzonnen zo, het is misschien even wennen. meerder foto's uploaden en plaatsen lukt bij mij ook niet, ook niet zoals knutsel het heeft uitgelegd, duidelijker kan niet, maar bij mij werkt het niet, dus dat is wel waardeloos!

 

En er zijn er meerdere op dit forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Juist bij mijn werkt dat ook niet ,ik zie me al een tropic starten en dan een uur of drie bezig zijn voor er iets goed opstaat ,ik heb het moderatie team een bericht gestuurd of dit probleem bekent is ,en dat hij het voor wil leggen aan de web master die dit forum in elkaar geknutseld heeft ,

Het moet toch te verhelpen zijn ,het zou niet leuk zijn als ze er niks aan doen ,en het forum langzaam verdwijnd .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

:rtfm:Ik denk dat het forum geen idee heeft van hoe groot dit probleem is ,beste mede growers laat even weten hier hoe het bij jullie werkt allemaal ./

Als de webside bouwer er niks van weet ,doet hij er ook niks aan ,he zou erg zijn dat ons forum zou verdwijnen nietwaar .

Bij mijn het typen is een probleem ,en de fotos plaatsen dat werkt ook niet naar behoren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...