Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

knutsel

Foto album maken voor nieuwe forumers

Recommended Posts

Er is nog al wat onduidelijkheid bij nieuwe forumers hoe je een foto album aanmaakt.

Ik heb een kort filmpje gemaakt hoe je dit precies moet doen .

Succes :

http://youtu.be/OAhcztlsR-U

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx knutsel, duidelijker kan het niet. Ben er inmiddels wel zelf achter gekomen, kreeg het eerst niet voor elkaar.

Nu nog meerdere foto's in 1 post, dat krijg ik dus niet voor elkaar met bbc code, selecteren, kopieren, plakken!

Het zal wel iets stoms zijn waar ik overheen lees.

 

Greetzzzz,

El oro verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf vind ik het ook wel prettig dat je je fotos weer kan verwijderen, van het forum !

Edited by Podhead5x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

@ Eloro verde

Als je een foto in je topic wil plaatsen dan moet je niet de bbc code hebben maar de afbeelding link twee er onder als ik het goed heb :)

En dan komt je foto goed in je topic en niet met een vakje er om heen zo als ik veel op het forum zie

En die stap moet je herhalen en dan kan je dus meerdere foto's in je topic plaatsen

 

succes allemaal

 

knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, komt ie nog steeds niet goed in je topic.

 

Je moet inderdaad wel in je gallery je image link kopiëren. Dan ga je op image staan, het icoontje dat zichtbaar wordt tijdens het posten van een nieuwe reactie. Die staat in de onderste rij en is het 11de icoontje van links af gezien. Dus je begint dan bij de B (Bold optie). Daar op klikken, dan krijg je een optie om je link in te plakken.

 

 

 

Tis niet moeilijk maar als je uit verschillende topic je info moet vissen wordt het ingewikkelder. Nu staat het er volledig en het mooiste is als iemand het in 1 post neerzet en dan gelijk een sticky of slotje op. Duidelijke titel en op de juiste plek. Ik post zelf niet zoveel foto's en zoek me iedere keer wezenloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet toch gewoon die bovenste link uit je album erbij een meerder foto's plaatsen is dan geen probleem.

Meerdere foto's uploaden zou ik wel eens willen weten of dat nou nog ging of niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uploaden? Meerdere? Mij nog niet gelukt. Ik doe het per stuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook maar met telkens 10 of meer foto's gaat dat nogal vervelen. Met het oude forum kon je der een hoop opzetten en inmiddels wat anders doen terwijl de foto's aan het uppen waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe doe je dat met android? Iedere keer dat ik probeer een foto te uploaden, crasht flash.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas kan ik ook niet meerdere foto's tegelijk uploaden en dat is wel erg jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat 'mijn album' heb ik dus niet als ik rechtsboven op mijn profielnaam klik. Duurt dit even voor deze optie aanwezig is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Joolzz

ben je op smartphone of tablet bezig ? (deze geven in sommige gevallen de mobiele versie van het forum weer waar deze optie er inderdaad niet bij staat)

 

zo niet, probeer "my gallery" :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee gewoon op mn pc in chrome.

Bij 'content i follow' > gallery > album staat niets

en linksboven hier gallery krijg ik een foutmelding:

Fatal error: Allowed memory size of 268435456 bytes exhausted (tried to allocate 1024 bytes) in /home/v0810i01/d-blabla-s.php on line 2268

 

ik zou anders niet weten waar je op 'my gallery' zou kunnen klikken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat naar je profiel, vervolgens klik je op album en dan kan je als het goed is een album aanmaken. Dus ga op je gebruikersnaam staan rechtsboven in, mijn profiel en dan een album aanmaken. Je moet misschien nog een moederalbum toewijzen maar daar moet je het zoeken. Heb je een album aangemaakt, selecteren en dan kun je nieuwe afbeeldingen uploaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet in mijn album, maar daar......

gallery_46643_19534_254295.jpg

gallery_46643_19534_442700.jpg

Edited by CaveDave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar kom ik wel, maar staat vervolgens alleen 'There are no albums to list' zonder enige andere opties. Ik zou graag een screenshot posten maja... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes! en 'mijn album' is nu ook opeens verschenen. thanks!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan geen foto's meer uploaden ?

Ik wil graag ook dat de foto's van 2014 verwijderd worden, ik kan dat blijkbaar zelf niet doen ?

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, probleem speelt al weken en niemand weet waarom. Ik heb overigens wel gemerkt dat ik probleemloos foto's van een ander forum hier kan plaatsen, maar daar heb je wellicht vrij weinig aan.

Om foto's te verwijderen moet je een verzoek indienen. I know, sucks, sucks really bad. Ik heb zelf al meerdere malen tevergeefs een verzoek ingediend, er wordt gewoon (nog) niet op gereageerd. des te belangrijker om dus 2, misschien wel 3x na te denken voordat je foto's plaatst.

 

Ik kan het niet mooier maken dan het is, wel erger.... :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principe zijn de fotos niet meer van jou.

 

Als je er een goede reden voor hebt, zou je beaker (de enige mod die hier de laatste tijd nog wel eens te vinden is) een pm kunnen sturen. Misschien dat hij het dan nog wel wil doen.

 

Maar als je er nu niet zelf over begonnen was zou niemand ooit meer naar die fotos gekeken hebben joh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principe zijn de fotos niet meer van jou.

 

Dat klopt niet, maar ik snap wat je bedoelt.

Alles wat je zelf creëert, dus foto's, teksten, tekeningen, zijn en blijven in principe altijd van de maker, de auteur.

Nu zijn er wel veel sites die zeggen dat je de rechten afstaat als je ze bij hen post, maar dat is onzin.

Forumregels gaan nooit boven de wet.

Wel is de vraag... ''wat doe je er aan?''

Niks dus meestal.

Een andere vraag is of de weigering om iets te verwijderen wat je zelf gepost hebt, in strijd met de wet is.

Maar een vriendelijk vraagje doet vast wonderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vast iets met intellectueel eigendom ofzo :)

 

Maar bedoelde het ook meer in de zin van de foto op het forum, niet de foto an sich. Omdat het niet zijn forum is, maar hij het er zoals je zegt wel zelf op heeft gezet.

 

Verder ben ik ook maar gewoon een blaaskaak die er eigenlijk gewoon helemaal niks vanaf weet hoor :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap overigens wel dat forums niet zomaar alles laten verwijderen door leden.

Sommige forums worden totaal onleesbaar als mensen zaken en posts weghalen.

En ook zijn er leden die achteraf hun posts gaan wijzigen om alsnog hun gelijk te halen...

Komt een forum allemaal niet ten goede.

 

IP is een moeilijk rechtsgebied waar de meeste mensen niet alles van snappen.

Onder die mensen schaar ik me ook, terwijl ik er veel mee van doen heb in het dagelijks leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...