Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

wie nog meer?

 

ik ga er zo om

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hem al, t'is net alsof ik MW2/COD 4 in een nieuw jasje aan het spelen ben in MP.

 

Dedicated servers en lag as hell, daar klopt ergens iets niet :rofl

Extinction mode is wel grappig al hebben de meesten geen idee wat ze aan het doen zijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh dat vond ik wel de betere versies van cod(mw2 en cod4).

 

misschien ook maar ff halen dan.

waar spelen jullie op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht ook meteen aan cod 4

 

heb ook al 4 updates gehad in 24 uur, zegt genoeg

 

@lostchild, add me bro :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

was je GT dan?

 

Ik 2x een 104MB update, volgens mij dezelfde die niet goed opgeslagen was en dus opnieuw moest.

4 launch updates zou beetje te gek zijn :lol:

 

GTA ook zo'n ramp met saven en meer online leuks. .U ranked up to lvl 2, pardon?

voordat ik begon was ik lvl3 en bijna 4, weetje wat? dag GTA online :D

 

Moet snel dvd 1 nog ff branden anders kan ik straks mogelijk live vergeten :rofl

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had hem maandag avond al he, jij pas de dag erna..

 

dus jij krijgt dan bv 2 updates in 1 snappie

 

met GTA online was ik snel klaar, werkt van geen meter en traag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghost en bf4 dezelfde dag gehaald de 6de bf sp uitgespeeld avond van 6 op 7 op normal 5,5 uur en daar was het einde al weer :rofl

donderdag 2 gig extra ram gehaald voor ghost

Sp normal erdoor gebrand dezelfde avond 6,5 uur

sp veteran gister erdoor geknald op 11,5 uur ;)

 

Verschil tussen de 2 games bf op de hard setting geeft je een game waar de vijand rustig om het hoekje komt kijken dan een granaat primed en rustig wacht tot je een kogel door zen kop jaagt

Bij ghost van normal naar veteran ..... your fkd

Wel een mooie lijst screenshots kunnen maken van ghost 96 stks en 3 bugs kunnen vinden :D

Extinction Leuk om die points te halen door missies dont reload your gun for 60 sec 10 bullets left :lol:

 

Enigste reden dat je er 6 g ram voor nodig hebt is omdat ze lekker lui zijn geweest in het geheugen gebruik tijdens hun shx box port

Maar ik hoor dat er veel mensen met top pc het spel amper draaiend kunnen spelen ,vreemd genoeg ondertussen 6 jaar oude slet heeft er weinig moeite mee .....

 

Btw bf4 online bf4 in zijn geheel eigenlijk ITS LIKE AIMING ON A BOAT .... MID SEA..... IN A HURICANE .....WHILE DRUNK AND STONED

 

Greets from the beach

gallery_38549_16328_493553.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had hem maandag avond al he, jij pas de dag erna..

 

dus jij krijgt dan bv 2 updates in 1 snappie

 

met GTA online was ik snel klaar, werkt van geen meter en traag

 

Lache... ik had hem de donderdag ervoor al (Usenet) en om 00:00 geinstalleerd en gespeeld maandagnachtwink.gif

Ik kreeg gisteren netjes de melding dat er wat corrupt was en opnieuw gedownload.. weeer die 104MB, zie ook games en dan TU :D

 

Inmiddels wat uurtjes gespeeld en Extinction mode vinnik toch nog wel leukste om te doen, MP is met al die lines of sight en dat leanen niks aan.

 

GTA 5.. 3u bezig geweeest met maat om samen te kunnen gamen.. blijkt dat zijn tutorial nooit goed opgeslagen wordt dus kan hij niets online, nee echt lache :rofl

 

BF4 op de 360 zit vol grafische troep en bugs, heb niet eens overwogen om hem te gaan spelen na lezen van die probleempjes.

 

Beetje (game) PC heeft inmiddels toch wel een gigie of 8 erin liggen :lol:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje (game) PC heeft inmiddels toch wel een gigie of 8 erin liggen huh.gif

 

Kzie geen reden voor 8 gig erin te hebben 4gig game mem is tot nu toe genoeg geweest

Nu met de upgrade terug naar 800 mem gemoeten en alle overclocking omzeep pff pc is trager nu dan ervoor :rofl

Denk ook dat de meeste pc niet met 8 gig std verkocht worden normale game pc altans

 

 

Ik ben na ghost veteran begonnen aan de bf serie op hard gestopt na 3 uur na 4 missies begon zee ziek te worden van het aimen nu ghost extinction stukken beter lekker strak nog niet boven hive 7 gekomen helaas :D

 

Die updates waren er bij mij nog maar 2 voorlopig ... dat ik gezien heb altans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit beschouw ik als een 'game pc' , puur voor alles topspec gamen (1jaartje... dan weer upgraden. pc he..) en verders niks.

Als het niet op elkaar is afgestemd dan kom je nergens.. Alienware heeft ook beesten van game PC's :D

ga je grafisch doen en veel grote bestanden dan heb je aan 8G nog niet genoeg en wil je echt niet de videokrt ed die in die PC van de link zit ;)

 

Wat ik vaag vindt van Warhead is dat ik alleen via een app iets met mijn WF clan kan doen, wtf is dat nu weer heb helemaal geen android/windows phone of ios :rofl

kom er wel uit via een omweg maar wat een geneuzel zeg. alsof iedereen met die dingen rondloopt :lol:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep dat kan je als game pc beschrijven ,helaas mensen met die setups en hoger vooral sli´s schijnen de grootste moeite te hebben om boven de 30 fps te blijven in game

En het is toch geen goede zet van cod om een game te brengen die zo slecht afgesteld is voor de pc dat je een high end pc moet hebben om hem te kunnen spelen

Het hoge ram verhaal komt omdat het een port is van de xbox of ps als je naar de game zelf kijkt en vergelijkt naar crysis 3 dan vraag je jezelf af waarom

Mijn old timer heeft meer moeite met crysis 3 dan ghost

Maar goed elk jaar een nieuwe pc kopen vind ik wat overdreven elk jaar video kaart wisselen en de gewone mens kan weer lekker verder knallen ;)

Helaas dat de loading times wat langer zijn met een core 2 dan een i7 :D

Btw 1333 mhz geheugen is nog niet echt top of the line te noemen echte game pc heeft minimaal 2000 tot 3000 mhz mem :lol:

ik heb 4 gig ocz reaper ddr 2 op 1004

2400 mem klik

Voor de die hard gamers zonder cash zorgen ga je natuurlijk voor het beste

Geil evo potenza 8 gb ddr3 3000

 

Die agressor loopt ook op video kaart een serie achter nvidea gtx 600 series mogelijk zitten al op 700 :D

Maar goed elke pc die je nu maakt en te koop zet is al outdated tegen dat hij bij je thuis staat ,maar koop alles high end 1x en je zit voor de komende 3 jaar safe op video kaart en zeker 6 jaar safe op de rest van de pc

 

Die app zie ik weinig graten in gisteren contact met razor gehad om ze te pushen voor een app voor mijn keyboard voor ghost en steam :rofl scherm op toetsenbord is groter dan op de gsm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb, totdat ik arbeidsongeschikt werd, erg vaak PC's samengesteld en gebouwd :D

Dat geneuzel met videokaarten is deal onderling mocht je dat nog niet weten :rofl

 

Elke port draait klote in begin, pc naar xbox net zo, pas na paar updates pas beter (of helemaal nooit kan ook).

 

Meteen elk RAM slot tot de max volproppen, lach je de overstap van .. naar .. vierkant uit, RAM (en veel ervan) maakt dat je PC razendsnel wordt, SSD erbij.. alles 'virtueel' geladen, klik.. ready :lol:

t'is alleen maar dat er routines in een processor sturing/geheugen worden aangesproken die een .. tov een .. niet heeft en bij onvoldoende RAM geen omweg mogelijk dus niet draaien of weetikveelwatvoorbugsenonzinnogmeropjedikkeflatscreenmonitorin4voud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss wat offtopic, maar welke is beter ps4 of xbox?

 

Ik neig naar om de ps4 te halen alleen kan dasr niet ryse op gespeeld worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps4 zoiezo!

 

Als je puur op de specs afgaat kun je niet ontkennen dat de ps4 gewoon korte mette maakt met de xbox.

Sommige xbox exclusives zijn weer beter maar ja de ps heeft ook weer lekkere titels.

Beide dan maar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

beide omdat je met console gebonden deals zit qua games :D

Baal je als een stekkertje strakkies met Titanfall als je een PS4 hebt staan :rofl

 

PS4 is net ff wat beter in elkaar gezet en heeft als groot voordeel dat je niet verplicht bent om een Kinect aan je console te koppelen om te kunnen gamen en qua backwards compatible lacht de PS4 de One dik uit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik lekker de ps4 halen.

 

Is wel beetje persoonlijke voorkeur aangezien de xbox stof staat te happen en de ps3 24/7 aan staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee deze ga ik niet halen, hebheel de serie hier liggen van 1 tot blackops 2. maar ben er beetje klaar mee, gta5 heb ik binnen 2 dagen uit gespeeld. en de online is bulcrap nog geen race of missie kunnen doen omdat er nooit genoeg mensen online lijken te zijn

 

tijd dat company of heroes 3 uitkomt

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het inmiddels toch echt wel de minste van alle, echt de € niet waard, repeat and they forgot to rinse :lol:

Idiote spawns, heel aparte hitdetectie en heel leuk: RGH lobbies waar je geen weet van hebt omdat al die gasten in een closed party zitten ;)

Zo ongeveer 8/10 potjes laghell, echt een topgame die zich op dat gebied een waardige opvolger vd BO2 lagcomp mag noemen B)

 

Probeer af en toe een potje maar zelfs een KEM kon me niet bekoren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter ff wachten met de PS4 en helemaal met iets van M$ wat bij uitkomen vaak net nog wat meer bugs heeft dan de rest.

 

KLIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...