Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Casto

Welk concert/optreden heb jij als laatst bezocht?

Recommended Posts

De titel zegt het al welk concert of optreden heb jij als laatste bezocht of staat nog in de planning?

Ben benieuwd welke concerten jullie bezoeken.

 

Mijn laatste grote concerten:

 

Cypress hill

Onderhonden

Kleine jongens tour

 

Binnekort:

 

Limp bizzkit

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Haunted House - Multigroove Events

 

Bijna al.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

en dan met name nummer 07 I'm in trouble; duet met Tina......

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste concert is iets van 8 jaar geleden, en was the mission uk in paradiso of de melkweg, een van de twee :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste waar ik tot nu toe geweest ben: PINK das geen concert meer maar een heuse show. Ook al weer enkele jaren geleden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bezoek wel regelmatig optredens in de underground scene dus de wat onbekendere bandjes en daar zit echt heel vaak bijzonder talent tussen die de kans niet krijgen door de commercie van tegenwoordig.

 

Mooiste show was wel cypress hill in de melkweg, zeker voor ons cannabis liefhebbers erg leuk om mee te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kardinge, volgens mij was dit um

gallery_22678_8365_956739.jpg

 

baggerfeest was dat, iedereen was de weg kwijt en parapietje daar, waterdruppels vanaf dak op je hoofd :D :rofl

he joh jij zit me te * met water he voor je :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb cypress hill een keertje live gezien op Dour festival, echt een hele zure ervaring... Het was druk dat je het niet langer uit kon houden dan 5 minuten. Met een slechte geluidskwaliteit, waar ik echt versteld van stond. Ik hoop ze een keertje met minder publiek te zien :P Ook zou ik souls of mischief wel een keertje live willen zien.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar waren het voor mij Muse en the Editors in Ziggo Dome. Vroeger ging ik overal naar toe, concerten, festivals, enz. Vorig jaar nog een festval bezocht in Frankrijk met als hoofdact Manu Chao, voetjes van de vloer, en stoned als een garnaal, ook de Fransen blowen zich een slag in de rondte heb ik toen wel gemerkt...hell yeah!

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja manu chao is ook zeker vet! hij gaf een aantal maanden geleden een gratis concert ergens in nederland. Helaas niet naar toe geweest :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misty in Roots. Ze waren in NL rotterdam. Dat was weer lachen en genieten. Die zanger domineert het podium, mooi om te zien. Iedereen op te jutten en aanwijzingen te geven, was een mannetje hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Casto - Waar en wanneer komt Limp Bizkit deze kant eigenlijk op? Cypress Hill staat ZEKER nog op de lijst van To-Do's!

 

Laatste waar ik ben geweest:

 

Red Hot Chillie Peppers - Voor programma van The Roots

 

Hinder - Nooit op tijd aangekomen, wel een fantastische avond gehad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op 28/2 ga ik naar een uitvoering van Mozart in het Amsterdamse concertgebouw en op 29/3 naar Apeldoorn voor de Mattheus Passion. Oubollig en hopeloos ouderwets, nietwaar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klassieke muziek kan ik ook zeker waarderen. Lijkt me mooi die uitvoering. In een groot gebouw of waar het lekker doorgalmd, Echo echo echo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga binnenkort een reeks moderne klassieke muziek concerten bezoeken. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms is het terug vallen naar oude waarden niet verkeerd. Ga eens naar een orgelconcert in een kathedraal. De grond- en oertonen van een pijporgel in een basiliek met een goede akoestiek kunnen sensationeel zijn. En het kost nog geen fuck ook: voor 5 of 10 euro ben je binnen. Dat is echt een andere beleving dan gekleurde discoballen met keiharde muziek in de vierkwartsmaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar net zo lekker als je stoned bent :) mensen rondom je kunnen wel eens raar opkijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Casto - Waar en wanneer komt Limp Bizkit deze kant eigenlijk op?

 

Dat was 6 november! Beetje te laat nu dus haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms is het terug vallen naar oude waarden niet verkeerd. Ga eens naar een orgelconcert in een kathedraal. De grond- en oertonen van een pijporgel in een basiliek met een goede akoestiek kunnen sensationeel zijn. En het kost nog geen fuck ook: voor 5 of 10 euro ben je binnen. Dat is echt een andere beleving dan gekleurde discoballen met keiharde muziek in de vierkwartsmaat.

 

Helemaal mee eens :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Music for life in de Schorre, StuBru life met blitz optreden School is Cool, was leuk en toffe sfeer. Wou de dag erna weer gaan maar toen is het voortijdig ontruimt vanwege het stormweer.

 

Dit jaar staat Tomorrowland op het menu (tof als je recht hebt op goedkopere kaarten als vaste bewoner van Tomorrowland)

 

 

 

 

En klassiek, ja hoor, de Carmina Burana loeihard is even kippenvel waardig als eender welk ander hitnummer. Of youtuubt maar eens naar Toccata and fugue, Bach.

Ben ook altijd graag naar "The night of the proms" in Sportpaleis geweest. Is ook al weer vele jaren geleden maar altijd toffe sfeer en een geweldige combo van Rock en klassiek.

Edited by Sniper78

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef vaak in het weekend zelf optredens voor vrienden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...