Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Donnie

7x Extrema / 2x Jackberry X MadScientist / 400watt Gavita IR.

Recommended Posts

Heren (en dames) van het goede leven.

 

De nieuwe ronde is reeds van start. Doordat ik met de KF dames tegen overvoeding aanliep pak ik het deze keer iets anders aan. In plaats van de aarde vol te rammen met allerlei toevoegingen heb ik nu 1 tab per 12 liter bato pot gedaan en 2 stuks bij de 18liter potten. Klein schepje biochar (theelepel), een schepje perfect start en 2 theelepels wormenshit. Toen ingewaterd met Aptus startbooster (bio).

 

De dames hebben eerst in 1.5 liter potjes gestaan waardoor ze ietwat stress hebben gehad (licht paarse stelen), maar de nieuwe scheuten zijn hier al vrij van zag ik zojuist. Ik ga pas bijvoeden wanneer de dames dit zelf aangeven.

 

Inmiddels zitten we op dag 13 van 17/7 lichtregime.

 

Wat plaatjes.

 

gallery_26898_16371_259707.jpg

 

gallery_26898_16371_344653.jpg

 

Dag 13 17/7

 

gallery_26898_16371_374889.jpg

 

Wish me luck!

Donnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zei het in het andere topic ook al, maar ik volg je op de voet!

:)

 

Ben trouwens benieuwd hoe jouw Mad Jacks eruit gaan zien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes deze ronde! en waarom op 17/7 eigelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

good luck donnie!

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met de volgende ronde Donnie :)

 

Ik had extre(her)ma in mijn tentje dus ik ben benieuwd hoe jij het gaat doen.

Heb je de zaden al een tijdje liggen of zijn ze nieuw?

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Don, leuke genetica, zien hoe ze het op de minder gevoede grond gaan doen, ook de lv vermindering ben ik wel benieuwd naar ivm je pot keuze, s'winters heb je gelukkig zowiezo al een ietwat lagere lv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes weer kerel ;)

 

Heb je je aarde opgewaardeerd of heb je nieuwe gehaald?

 

:)

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey donnie, deze ga ik zeker volgen !!

Ziet er goed uit in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opstelling ziet er verzorgd uit , komt zeker goed hierzo.

 

Suc6 met je ronde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@supernoob: bedankt! Als ze iets lichter van kleur worden ben je niet echt te laat, in ieder geval NIET overvoeden want dat is een no go deze ronde. Beter iets minder dan teveel :)

 

@Bob: naar deze strain ben ik ook erg benieuwd. We gaan er wat moois van maken!

 

@groen bloed: niet echt een reden voor, iets meer rust voor de meisjes ik slaap zelf ook 7 uur gemiddeld. Met dit regime stress je de dames niet en springen ze ook zeker nog niet in de bloei :lol:

 

@skunkmonster: schuif lekker aan en ik ga proberen er mooie, fiere en vette dames van te maken.

 

@cW: Bedankt maestro! Ja ik weet het, en nu grump ook. Het maakt me ietwat nerveus maar aan de andere kant kan ik niet meer doen dan de dames zo stressvrij mogelijk te behandelen. Men schreef over Killing Fields ook dat er bananen of hermannen tussen zouden zitten. Ik heb in ieder geval niks gezien. Nu is het wel zo dat de dames in 1.5 liter potjes hebben gestaan maar ik heb ze zo voorzichtig mogelijk behandeld bij het overpotten en de steeltjes zijn niet paars, alleen onderin een beetje. Ik denk persoonlijk dat toppen de plant extreem stresst. Daarom laat ik ze lekker hun gang gaan. Ik heb een webit netje besteld dat ik er in ga hangen ter steun.

 

@Krasi: gappie leuk dat je er bij bent! ;) Ben reuze benieuwd hoe de dames het gaan doen. De freebees ben ik ook benieuwd naar en hoe ze het op die Atami Bio Grow mix gaan doen. Alle extrema's staan op GL custom.

 

@miami: Dank je wel! Heb verse aarde gehaald. Gold Label custom en Atami Bio Grow Mix voor de Mad berry's.

 

@grump: We gaan ons best doen. Balen van die hermannen in de tent, opnieuw beginnen het is jammer maar dat lijkt me toch het beste. Dan kan je Kolossus pakken en ze niet toppen, worden echt BONKEN. Gewoon wat meer planten zetten voor een SOG.

 

@Boosie: dank je ik hoop dat het goed gaat want er zijn hermannen geconstateerd bij grump, welke dezelfde strain aan het growen is.

 

 

Dag 1 12/12

 

Heb gisteren en eergister de klok respectievelijk naar 15 uur licht en toen naar 12 uur gezet. Vannacht hebben de dames voor het eerst 12 uurtjes mogen slapen dus dit is nu dag 1 12/12. Ik denk niet dat ik te vroeg ben geswitcht. Ik denk dat het een volle boel gaat worden. :) De dames hebben na het inwateren nog niet opnieuw te drinken gekregen. Ik laat ze even wat droger trekken zodat de wortels goed opzoek gaan en dan water ik weer. Ik geef ze deze aankomende week GHE Bio roots mee. De aankomende week (volgende update) zal ik ook even foto's maken met het licht net uit.

 

gallery_26898_16371_85117.jpg

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang geleden dat ik in een topic van je replyde.

Je vorige ronden was erg mooi.

Op nog een mooie ronden.

 

PS, hoop dat alles goed is en ook met de dingen die je aan het regelen was en stond te gebeuren.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er mooi gezond uit donnie.

en dat komt wel vol hoor.

groeien goed door als de klok om is. :)

 

gr sshorty

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ZoDD: tijd geleden makker, ik hoop dat bij jou alles goed is. Hier is alles geregeld alles loopt op rolletjes. Leuk dat je meekijkt!

 

@sshorty: ja dat denk ik ook wel als ik zie hoe ze t.o.v. gisteren zijn gegroeid. Kijk lekker mee, doe ik ook bij jou in ieder geval.

 

Nog even een foto van de dames met het licht zojuist gedoofd. (Dag 2 12/12).

 

gallery_26898_16371_110106.jpg

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er goed uit dude, is dat trouwens dezelfde DR90 die je ook toen met de kolossus gebruikt hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat collectors item :rofl staat nu volgens mij in huize Krasi. :D Ik ben er even tussen uit geweest en heb toen een nieuwe gekoch. De 90x90x180.

 

Nu maar hopen dat er zich geen Hermannen in de tent ontwikkelen.

 

Ze hebben al wel wat stress gehad natuurlijk in die kleine potjes maar voor de rest worden ze vertroetelt.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je even op weekend en is Donnie een nieuwe ronde begonnen :D

Veel succes ermee, ze zien er in elk geval al veel belovend uit.

Mooie kleur. Ik kijk mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee, dat collectors item :rofl staat nu volgens mij in huize Krasi.

 

Ook ik heb die fakkel doorgegeven, een echte "hoer" onder de kweektenten. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de witte vlekken wel van de bodem gepoetst :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 5 12/12

 

Dames groeien lekker door, ze zijn ook mooi groen.

 

LV zit nu met licht aan op 55% door de bevochtiger, snachts 65%. Afzuiger draait op 40%.

 

Temps: 21/28C

 

Ik hoop echt dat dit straks geen Hermannen worden als bij Grump het geval was. Wel vreemd dat Zeebodem toendertijd er geen last van had :D. Betreft dit wellicht een ''nieuwe batch'' ?

 

gallery_26898_16371_172658.jpg

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan hard nu, laten we iig van het beste uit gaan, dat slaapt fijner. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gewoon je ding doet zoals altijd moet het goed komen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi: ze gaan idd hard! Ze hebben het naar hun zin de 11 vingerige bladeren zijn in de maak. Nu overal al 9 vingerig. Mooie kleur groen ook niet te donker groen.

 

@miami: ja we gaan er weer wat moois van maken. Heb nu gelukkig geen hitte en startproblemen (blokkades). Anders had ik met de KF ook wel 1 op 1 kunnen draaien. Maar goed, nieuwe poging.

 

Dag 7 12/12

 

Temps: 20/28C

 

De dames groeien lekker door ondertussen. Wat me opvalt is dat de stammetjes nog dikker zijn als bij de KF dames, en de fanleaves echt huge zijn. Het gaat in ieder geval mooi gelijk op. De aankomende dagen zullen ze de lucht ingaan, ik verwacht met dag 14 12/12 dat het flink vol is.

 

gallery_26898_16371_73417.jpg

 

gallery_26898_16371_110775.jpg

 

Muscle vrouwtjes.

 

gallery_26898_16371_39678.jpg

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes man, idd mooi groen en lekker gelijk op, binnen een week de eerste bloeiverschijnselen en dan gaat het hard. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...