Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miami

co2 boost emmer

Recommended Posts

heeft geen nut als je afzuigt.

 

 

je kan beter een grote hond uit het asiel halen en die in je kweekkamer neerzetten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook niet als je mini mini minimaal afzuigt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gooi t geld in de sloot en wens meer opbrengst, werkt eerder.

 

Volledig mee eens!

Heb dit kut ding ook geprobeerd met geen extra resultaat.

Echter de inhoud na gebruik is als compost c.q. opwaardering van je grond te gebruiken wat naar mijn idee meer waarde heeft.

In de co2 bucket vind je niks meer dan verotte takken en compost uit een bos ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan wel ergens hier in de buurt, heb een speciale wensvijver achter het huis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan iemand het uitleggen waarom het niet werk en hoe je het heb gedaan want meschien lig het aan jou, om co2 te gebruiken moet je rekening houden met bepaalde dingen zoals temperatuur voeding en andere belangerijke zaken dat als je dat niet goed heb werk geen ene co2. dus (bijvoorbeeld) heb je de ppm op 1200-1500 kunnen krijgen. kan iemand iets meer duidelijk antwoord geven, want ik begrijp het niet helemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt veel teveel Airflow (afzuiging) in een normale setup. Alle CO2 wordt meteen weg gezogen en afgevoerd naar buiten. Je hebt er dus totaal niks aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij een topic over co2 heb ik gelezen dat als je co2 gebruik doe je je zuiger uit voor 50 min en 10 min aan, dus hoe dan ook ga je afzuigen voor 10 min en als het te heet word tussen de 50min gebruik je dan airco tog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de meeste kleine/meter hokjes gaan mensen geen airco hangen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

.......kennis van me heeft hokje net langs een hele drukke snelweg......daar is omdat de aangezogen lucht continu zwaar CO2 houdend is een beduidend effekt waarneembaar.

Maar om bewust effektief met CO2 in de weer te zijn vereist meer dan het simpel plaatsen van een emmer.....teveel gedoe voor kleine tenten en kasten naar mijn mening.

Grtz K.

Edited by uitdekastdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

groei gewoon je plantjes, laat die onzin allemaal achterwege en bespaar je de moeite.

Het heeft zoals eerder gezegd allemaal geen nut zolang die afzuiging draait.

En als je maar minimaal afzuigt krijg je al snel problemen met vocht/warmte,om over geur maar niet te spreken en om daar weer een stroom slurpende airco tegenover te zetten is al helemaal waanzin.

Niet alleen omdat t allemaal een hoop geld kost wat je winst weer teniet doet, maar ook omdat je warmte weer met extreme kou gaat bestrijden wat je plantjes niet echt fijn zullen vinden.

Dus wat je "misschien" met die co2 extra haalt door nauwelijks af te zuigen, zul je weer verliezen door stress van de plantjes en extra kosten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

.......kennis van me heeft hokje net langs een hele drukke snelweg......daar is omdat de aangezogen lucht continu zwaar CO2 houdend is een beduidend effekt waarneembaar.

Maar om bewust effektief met CO2 in de weer te zijn vereist meer dan het simpel plaatsen van een emmer.....teveel gedoe voor kleine tenten en kasten naar mijn mening.

Grtz K.

Zit wel meer in die lucht dan co2 denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet met een Diesel-aroma

Of kruisingen als Euro95 X Diesel

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro95 X Diesel

 

zou nog een mooie naam zijn :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet met een Diesel-aroma

Of kruisingen als Euro95 X Diesel

Dat brandt vast goed. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je in de bloeifase wel extra octaan toevoegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...