Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dennis73

automatic lemon(powerseeds)

Recommended Posts

ik heb voor het 1st, een paar plantjes op balkon, indica(20%, sativa 70%, 10% ruderails).

ben half mei begonnen en ze zijn dus niet zo heel groot, maar wel topjes(foto).

nu heb ik sinds een weekje thc kristallen , ik vraag me af wanneer ik deze kan oogsten?

ik ben zelf kleurenblind xxl, dus of ze bruin zijn of gedeeltelijk, dat zie ik niet, is er ook iemand

die weet hoelang het duurt na dat de eerste kristallen zijn geconstateerd|?

Edited by dennis73

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_38650_16160_90177.jpg[/img]

 

beetje rotfoto , maar wil niet een hele fotosessie gaan schieten i.v.m buurtjes.

heb meer foto's in mijn album2

Edited by dennis73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjeempie wat zijn die foto's slecht. Heb je ook een macrofunctie op de camera?

 

Het ziet er volgens mij wel aardig uit.

Wat ik er van kan zien mogen ze nog heel even staan. Geef nu geen voeding meer mee maar spoel de plant met alleen water. Geef geen water op de toppen zelf maar alleen in de pot. Heb je toevallig een loep of iets, vergroting minimaal 10 x liefst 50 x. Dan kan je kijken of de kristallen (trichomen) doorzichtig zijn / melkachtig of amber kleurig. Wanneer ze melkachtig zijn mag je de plant omhalen.

 

Heb je geen loep dan het volgende. Wanneer het grootste deel van de haren bruin zijn en de toppen er lekker gezwollen uitzien mogen ze om. Let er ook op dat ze in iedere geval de tijd hebben gebloeid zoals aangegeven volgens de verkoper van de zaden.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

foto's zijn naatje, met telefoon heb geen camera. ga het morgen nog is proberen binnen, dat gaat wat makkelijker.

ze staan op het balkon met tapijt er voor , anders trek ik teveel kijkers.

plus dat het balkon een lenertje van mijn hond is, het is zijn domein, hahahaaha

dus heb boobytraps geplaats , hij heeft al 2 keer van mijn bladeren gegeten, lijkt op zijn baas ook cannapositief.

 

bij zonsondergang betere foto;s

die kristallen zijn duidelijk te zien , behalve op de foto, en tsja die kleur zit ik ook mee, omdat ik kleurenblind ben

en degene die bij mij hebben gekeken ook allemaal , hahaahaha hebben ze ook zwart/wit planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owja, nu zie ik het ook,

 

Heej Dennis, tis de bedoeling dat je even een voorstelling van jezelf maakt in de link sie StoTwisted stuurde. Kan je gelijk alle forumregels ff lezen.

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Owja, nu zie ik het ook,

 

Heej Dennis, tis de bedoeling dat je even een voorstelling van jezelf maakt in de link sie StoTwisted stuurde. Kan je gelijk alle forumregels ff lezen.

 

Bedankt

 

heb de foto,s van vandaag in mijn album staan, kom er niet helemaal uit, met uploaden en weet ik veel,

heb zwaar adhd dus 1 zin lezen , is al een opgave

Edited by dennis73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, geen probleem ik help je even.

 

1. druk op het linkje van stone twisted

2. druk daar rechts bovenin op NEWTOPIC

3. schrijf in de titel, "hallo ik ben nieuw"

4. schrijf een korte tekst met je naam en wat je van het forum verwacht of leuk vind.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zien er aardig uitgegroeid uit. Ik vind het moeilijk om te zeggen of ze al klaar zijn. Als je ze nu oogst zal je niet heel veel te vroeg zijn. Misschien moet je ze gewoon omhalen met het slechte weer op komst enzo. Lees eerst rustig het topic over drogen als je dat nog niet weet of eerder hebt gedaan.

Komen leuke toppen vanaf denk ik, veel smoke plezier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je planten zien er aardig uitgegroeid uit. Ik vind het moeilijk om te zeggen of ze al klaar zijn. Als je ze nu oogst zal je niet heel veel te vroeg zijn. Misschien moet je ze gewoon omhalen met het slechte weer op komst enzo. Lees eerst rustig het topic over drogen als je dat nog niet weet of eerder hebt gedaan.

Komen leuke toppen vanaf denk ik, veel smoke plezier

ok thanx,

 

ik vind deze site onwijs, heb er bijna iedere dag info uit gehaald, sinds ik de zaadjes heb.

alleen die options, zijn bij mij altijd een probleem, omdat ik niet lees , alleen als ik super gefocusd ben,

maar als mijn hond of de buur of een vogel voorbij komt, dan ben ik er weer helemaal uit,

en dan gaat het niet lukken, en dan meestal driftig, dan kan ik beter stoppen, want anders gaat het kapot

 

ze zien der zo lekker uit die toppen , voor de pro( topjes), maar dit is het begin voor mij ,

maar niet het eind! hahaaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej Dennis, hoe is het met de planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze allang op gerookt! hahahaha, nu vroeg begonnen

Ben seizoengebonden, wel beter nu vroeg mooi weer,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...