Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BUZZ

Een keertje wat anders wel weer bio

Recommended Posts

Zo daar ben ik weer met een nieuwe start terwijl de ander nog te drogen licht in de tent :lol:

 

gallery_30310_16087_372752.jpg

 

Heb het roer een beetje omgegooid en een keertje geen soortje van Sannie.

Het is niet dat er niks mis is aan Sannie genetica want zijn tot nu toe wel de lekkerste soortjes die ik gerookt heb.

De Jack

xtrema,kollosus,hericules,sugarpunch,heribei,herijuana

allemaal gerookt en allemaal op speciale manier weer lekker.

Nu ga ik eens spliffseeds een kans geven en heb gekozen voor.

 

 

Crystal White vrouwelijke wiet zaden

 

80% indica. Genotype: Super Skunk x White Widow. Zoetig, fruitig en bloemig aroma. Fruitige, ananas smaak. Zeer resistent tegen hoge EC. Korte, vette structuur. THC monster. Een hoofdtop met slechts enkele zijtoppen. Indrukkend CBD niveau. Zeer sterke, langdurige body high en stoned effect. Potentieel THC percentage hoog.

 

Deze Nederlandse soort bestaat uit Super Skunk en White Widow genetica. Ze heeft een hoog potentieel THC percentage en een indrukwekkend CBD percentage. Een grote opbrenger met een fantastische THC productie. Crystal White groeit snel en vormt de ene na de andere internode tijdens de groeifase. Een hoge EC is geen probleem voor deze haar in zowel groei- als bloeiperiode. Dit is dankzij haar Indica dominante genen. PH van 5.5 is ideaal. Na slechts twee weken bloei gaat ze al in een gigantisch tempo toppen aanmaken. Zeer geschikt om in zuidelijker streken buiten te kweken. Crystal White is een donkergroene, bossige Indica.

 

Ze vormt een enorme hoofdbud met een aantal indrukwekkende zijtoppen. De toppen zijn zeer compact, THC rijk en ruiken heerlijk zoet. Ze is één van onze grootste opbrengers. Het is aan te raden om wat ruimte te laten tussen de planten, omdat ze toch de neiging hebben om zich te vertakken. Een goede plant om te 'supercroppen'. Bloeitijd van slechts 8 weken. Laat haar nog één of twee weken langer staan om optimale THC productie te realiseren. Zeer eenvoudig te klonen.

 

Ze heeft een fruitige, ananassmaak en een langdurige, body high en een stoned effect. Medicinaal gebruik: krampen, neuropathische pijn, spierpijn, gewrichtspijn, afkick- en ontwenningsverschijnselen, inflammatie en auto immuun ziekten.

 

Details:

 

Geschikt voor: Binnen (I) Buiten (E) zone B/C

Bloeitijd: I) 8-9 weken E) september-oktober

Plant hoogte: I) 1.10-1.30m

Opbrengst: I) 550-650 gr/m2 E) 1 kg/plant (subtropisch klimaat)

 

Moeilijkheidsgraad:

gemiddeld

 

 

En soortje 2 voor

 

 

Power Plant vrouwelijke wiet zaden

 

90% Sativa. Genotype: South African IBL. Bitterzoet, limoen aroma en een verse bitterzoete limoenachtige smaak. Grote toppen met veel THC. Commerciële plant met een hoge opbrengst. Buiten op balkon. Krachtige high; energieke and spacey. Potentieel THC percentage hoog.

 

Power Plant werd ontwikkeld in Nederland en stamt af van Zuid-Afrikaanse genetica. Deze hybride ontstond eind jaren negentig. Een zeer hoog THC percentage van boven de 20% is goed mogelijk. Ze is geheel bedekt in hars. Door haar Sativa dominante herkomst kan deze plant in het begin zich wat strekken. En is daardoor wat lang en iel in het begin. Hierdoor is ze wat fragiel. Bladeren zijn lang, smal en sterk gekarteld en hebben een donkergroene kleur. Power Plant heeft weinig blad en kan enorme toppen aanmaken. Zeer eenvoudig te knippen dus. Twee van de vier phenos zetten enorme toppen aan. Over het algemeen zijn de toppen groot en indrukwekkend. Alhoewel ze wel wat ‘fluffy’ zijn, is de opbrengst heel goed. Als ze kloon grootte heeft bereikt geef haar nog vijf dagen groei en zet haar daarna op 12/12.

 

Als je haar topt dan ontwikkelt de Power Plant meerdere toppen. Doe je dat niet dan zal de Power Plant in ieder geval 3 à 4 hoofdtoppen maken. Door de snelle bloei zie je top ontwikkeling al na de 1e week. Power Plant kan ook buiten groeien, bijvoorbeeld op een beschermde plek zoals op balkon. Fantastisch, krachtige plant, met een sterke high en grote opbrengsten. Ze heeft een doordringende bitterzoete, limoen aroma en een verse bitterzoete limoenachtige smaak. De high is sterk; energiek en een spacey high. ‘ Houston we have lift off’.

 

Details:

 

 

 

Geschikt voor: Binnen (I) Buiten (E) zone B/C

Bloeitijd: I) 8 weken E) september/oktober

Plant hoogte: I) 0.70-1.00m E) 1.00-1.20m

Opbrengst: I) 400-500 gr/m2 E) 550 gr/plant

 

Moeilijkheidsgraad:

makkelijk

 

gallery_30310_16087_83215.jpg

 

 

Dit is was de eerste verandering

het 2e is dat ik al 4 rondes op deze aarde draai waar ik toen der tijd biochar en compostwormen heb toegevoegd(leven nog steeds)

Ik denk aarde moet tog ooit uitgeput worden en hierbij besloten om het weer een verse boost te geven en op naar ronde 5.

Ik heb gekozen voor biogrow en heb 3 liter op 80 liter aarde gemeng met 100 gram xtreme gardening schimmels.

Omdat mijn plantjes nog liggen te drogen in de tent heb ik het alleen nog niet ingewaterdmaar doe dit uiteraard met bacto en azos.

Ik weet nu niet of ik teveel aan voeding heb zitten in mijn aarde maar denk dat ik er niet echt verkeerd aan heb gedaan.

 

 

Verandering 3 heb altijd Bac voeding gegeven en topbooster van aptus,

nu heb ik deze flessen nog de bac is 3 jaar oud ruikt nog net zo als toen en is nog half vol.

Zeggen jullie gewoon nog mee geven of tijd voor een nieuwe

de topbooster eigenlijk net zo

 

Nu heb ik van puk aardige kerel trouwens je gaat er voor 1 dingetje heen en krijg er 3 cadeau

Nu heb ik van hun een fles bionova vitrasol gekregen en een fles ja PUK bloeistimu

dit zou dan verandering 3 kunnen zijn

 

een hele ronde met allemaal nieuws wat ingezet gaat worden

voor mij weer erg spannend.

 

Eerst wat foto's van het drogend matriaal

gallery_30310_16087_504154.jpg

 

gallery_30310_16087_231116.jpg

 

gallery_30310_16087_347759.jpg

Het goed gemengde aarde met schimmels

 

gallery_30310_16087_98865.jpg

De schimmels zat er al doorheen gemengd hier komt nog een paar schepjes verse aarde bovenop

Dit moet mijn nieuwe bodemleven wel goed doen denk.

 

gallery_30310_16087_471742.jpg

Kon het niet laten

 

gallery_30310_16087_378018.jpg

Zo de software

gallery_30310_16087_397509.jpg

 

Hopelijk gaat dit een lekker resultaat geven

Hoor het wel als er vragen zijn

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal lekker en inderdaad weer wat anders :wub:

Ook wel beneiuwd hoe de plantjes in de tent ruiken/proeven.

Succes weer deze ronde :lol:

Groetjes YOLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes

gelijk door :wub:

zoals het hoort :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Buzz, mooi soortje van Spliff. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Yolo

Het ruikt heerlijk in tentje

 

@Elmo

Zonde van de tijd om stil te staan

 

@baekelandt

Ik eerlijk gezegt ook zoveel nieuws

 

@krasi

Crystal ananas smaak ken nu al niet wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke plannen en setup, kan Sniper wat van leren dus ik kom wel eens kijken.

In elk geval succes man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes deze ronde pik en maak er wat moois van. Hang je er weer die spectraboxen boven? :lol:

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt als een super ronde.

Succes Buzz voor de nieuwe en laat de oude smaken.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sniper

schuif gezellig aan,iedere keer hetzelfde doen wordt saai

was tijd weer voor wat nieuws en gelijk leerzaam :wub:

 

@Donnie

Heb er 3 maar op moment komen er 2 boven te hangen,als temp mee zit zet ik de 3e ook aan.

Het word gauw warm onder led met zoveel lampjes :D

Heb jij hem ook nog eigenlijk want dat is te minste een stil model

 

@Tune

Ja de oude begint steeds lekkerder te ruiken en plakken doet ze goed B)

De nieuwe ananas smaak verheug me er nu al op :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi buzz,

 

ziet er weer interessant uit, ik kijk stiekem mee :lol:

 

Iets nieuws proberen is altij leuk, ik ben er verslaafd aan ik heb zelf mijn oude micro hokje waar ik elke keer opnieuw nieuwe dingen in probeer terwijl ik gwn blijf doordraaien in de tent en de kast. (ik ga nu voor het eerst een DWC rondje proberen)

 

Die crystal white lijkt me wel wat ik ga lekker kijken hoe die zich gaat vormen...

 

Grz Broodje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

t is ff geleden.... Update ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar ben ik weer met eindelijk foto's van plantjes.

Ik moet zeggen dat de zaadjes van spliff seeds netjes ontkiemen.

Heb 1 uitvallertje maar dat is waarschijnlijk tog eigen schuld van te nat staan.

Ze zijn nu 2 weken oud en zijn onder de grond lekker druk bezig met wortels aanmaken.

Ze krijgen nu ook wortel stimulator mee en heb ze ook wat bacto mee gegeven.

De bladeren staan lekker omhoog en dat zegt mij genoeg dat ze er in zin in hebben.

 

gallery_30310_16087_362446.jpg

 

gallery_30310_16087_139160.jpg

 

gallery_30310_16087_204144.jpg

 

gallery_30310_16087_8897.jpg

 

gallery_30310_16087_516748.jpg

 

Ik ben van plan om ongeveer 4 tot 6 weken voorgroei te geven maar hoop natuurlijk eerder om te kunnen schakelen.

ze zijn nog klein maar dat ken met 2 weekjes zo veranderen.

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt net of je ze onder schot houd zo van; handen omhoog of ik schiet!! ze staan er mooi bij :lol:

Mooie soortjes en wortels al flink bezig was goed te zien met overpotten dus ik ben benieuwd.

Groetjes YOLO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 weken groei vanaf dit punt zou ik je niet aanraden.

 

Zoals je zelf zegt, binnen 2 weken ziet de zaak er al helemaal anders uit. Volgens mij ga je aan 4 meer als genoeg hebben.

 

Gaat goed zo!

 

B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat denk ik ook eigenlijk,maar hou er wel rekening mee.

De mega pp gaat hard en crystal white heeft denk iets langer nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat lekker met de plantjes groei zit er nu ineens in.

De cw ruikt nu al erg lekker als je met de handjes over de blaadjes aait :)

De pp groeit een stukje harder maar dat had ik ook verwacht.

het middelste plantje heeft wat gele verkleuring in het blad maar staat ook in een heel klein potje.

 

heb niks te klagen ze beginnen nu ook te drinken :)

en ik geef gewoon wortel stimulator en af en toe een keertje bacto.

 

Zit er over te denken om een paat buffer tabs erin te douwen.

Was eerst een beetje bang voor over voeding met biogrow spulletjes

maar denk door de aarde die al 5 rondes oud is dat ik daar helemaal geen last van heb.

 

Ook de randjes van het blad krulde ietsjes op denk dat ze het iets te warm hebben heb de lampen iets hoger gezet

ook met led hebben ze last van stralings warmte

 

nu genoeg gepraat tijd voor :P

 

gallery_30310_16087_8690.jpg

 

gallery_30310_16087_279816.jpg

 

gallery_30310_16087_393535.jpg

 

gallery_30310_16087_503218.jpg

 

gallery_30310_16087_313037.jpg

 

gallery_30310_16087_159161.jpg

 

gallery_30310_16087_6070.jpg

 

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overdag is het tussen de 22 en 28 graden en in de nacht zo,n 16 tot 20

Ver van ideaal maar het is niet anders.

 

Ze hebben een klein weekje stil gestaan, maar moet zeggen dat ze nu in rap tempo aan groeien zijn.

Denk nog een weekje voorgroei als het zo door gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Deze ga ik volgen! Succes ermee BUZZ!

 

eNjoyz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag het aan de planten dat ze 's nachts te koud hebben (of hebben gehad)

 

Elke ronde heb ik wel ergens in de kweek dat probleem. Als ze zo klein zijn en nog in de groei zitten is het uiteraard te verwaarlozen, ze staan gewoon stil en je verliest een paar dagen.

In de bloei is het natuurlijk veel erger. Met dat op het oog, heb je een plan voor dit najaar/winter, of is de ruimte waarin de tent staat dan altijd verwarmd?

 

Ikzelf denk eraan om dit in mijn dubbele bodem te steken, en aan te sturen via dit ding

 

Ik moet wel gaan verwarmen want het durft anders in de winter wel eens 15°C zijn in mijn kastje...

 

groeten,

 

B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu ook nog net zo,n temperatuurtje buiten dat de cv nog niet aan hoeft.

Bij verwarmen is een optie maar hopelijk niet echt nodig dit keer.

ik verwarmde vorig jaar met een olie kacheltje maar dat vreet wel veel stroom,

en dan ken je net zo goed met hps 1000watter gaan knallen.

 

liefst zou ik 2 kleinere hokjes willen naast elkaar en dan om en om draaien vanwege de warmte.

Zit hier al een tijdje over te denken hoe ik dit aan zou pakken.

maar dat voor een ander topic ooit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets minder wateren zo lijkt het, de toplaag van die plant met de bladverkleuring lijkt best nat te staan, onder LED drinken ze minder omdat er minder verdampt door het ontbreken van stralingswarmte.

 

Toch staan ze er netjes bij. Laat ze maar eens oefenen met die wortels (zoekende naar water)

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze van het weekend gezien en wortels zat.

Geef maar een keertje die azos mee dat vinden ze lekker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...