Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hein26

Beste Kweektent Anno 2013?

Recommended Posts

Hey wat is tegenwoordig een goede kweektent (merk etc). Ik kan me herinneren dat er kweektenten waren die chemishe geuren loslieten waardoor de gehele oogst naar de knoppen ging.. Kortom ik wil de beste kweektent(je) die er maar bestaat maar welke is dat? geld speelt geen rol! Ik ben al jaren niet meer op t forum geweest en was ook gestopt met wiet kweken maar binnenkort wil ik weer starten vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
welke maat tent wil je?

Ik wil 2x600 of 4x400 watters draaien (neig meer naar de 400 watter wegens betere licht verdeling) dus een vierkante tent zou mooi zijn.. 1,5 x 1,5 meter?... maar niet groter als 2 bij 2 Meter en zo hoog mogelijk want wil amnesia's draaien omdat ik niks anders ken

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Green Room kweektenten (hier zijn ze een stuk goedkoper :P (klik) moeten van zeer goede kwaliteit zijn. Deze heeft dikke stalen buizen van 28 mm. en stalen hoekstukken.

Dan kun je kiezen uit de GR150 (150x150x200 cm.) en de GR200 (200x200x200 cm.).

 

Groeten Beaker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Green Room kweektenten (hier zijn ze een stuk goedkoper :P (klik) moeten van zeer goede kwaliteit zijn. Deze heeft dikke stalen buizen van 28 mm. en stalen hoekstukken.

Dan kun je kiezen uit de GR150 (150x150x200 cm.) en de GR200 (200x200x200 cm.).

 

Groeten Beaker ;)

Hey bedankt voor de links, stel dat ik voor de GR150 ga, weet jij toevallig of er een buis loopt (of 2) bovenin het midden of niet of is het plafon kaal? want kan nergens duidelijke plaatjes van dit type tent vinden zeg maar

Maar dat alles staal is en stalen hoekstukken is zeker een pluspunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ergens in een topic gelezen, dat iemand van 90kg gewoon aan de stang kan hangen, zonder dat de tent het begeeft, dus lijkt mij wel :P .

Lijkt me trouwens ook stug als dat niet zo zou zijn, wat waar zou je anders je lamp en filter aan op moeten hangen?

 

Ik heb een afbeelding gevonden waar je 2 stangen ziet t.p.v. het plafond (als je goed kijkt B) ).

GR150.jpg

 

Groeten Beaker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ergens in een topic gelezen, dat iemand van 90kg gewoon aan de stang kan hangen, zonder dat de tent het begeeft, dus lijkt mij wel :P .

Lijkt me trouwens ook stug als dat niet zo zou zijn, wat waar zou je anders je lamp en filter aan op moeten hangen?

 

Ik heb een afbeelding gevonden waar je 2 stangen ziet t.p.v. het plafond (als je goed kijkt B) ).

GR150.jpg

 

Groeten Beaker ;)

Okay dan, ik me eens verdiepen in deze tent.

De "gorilla grow tent" lijkt mij ook een hele goeie en kan je ook nog eens een stuk hoger zetten maar het is een amerikaans product en kan ze nergens in NL vinden helaas ook met stalen buizen etc

bedankt iniedergeval voor alle info ik ga nu zZzZZZz B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kun je vinden, maar dat is die niet.

Edited by Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik speel op dit moment met de Greenroom 240x240 (6 x 600) 80 x haze.

 

Zeer stevig tentje, metalen hoekstukken, ritsen van goeie kwaliteit ! een nadeel is dat als je de tent in een hoek moet zetten dat je nog maar van een kant er in kan en niet goed bij de achterste planten kan komen.

 

 

Greeets Hazekicker

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PH Donner

 

Ja maar waar kan je die bestellen ergens in NL?

Op Ebay kan ik ze bestellen maar de verzendkosten zijn ruim 250$ dus dat gaat M niet worden

Denk dat ik gewoon The Green Room koop, die is precies hetzelfde als de Gorilla Tent maar mist enkel die +- 25 cm verhoging.

Share this post


Link to post
Share on other sites
geld speelt geen rol!

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een tentkweek is maar net wat je ervan maakt ;)

 

ik prefereer sowieso een tent in een duistere geïsoleerde ruimte te zetten, zodat je je niet hoeft te storen aan licht doorschijnende naden, makkelijker te koelen en verwarmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze topic volg ik met grote interesse. Ga binnenkort 2 tentjes kopen en die om en om draaien... jammer dat die Gorilla tenten hier niet verkocht worden.... The Green Room dus het beste alternatief??

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
geld speelt geen rol!

 

:lol:

 

mooi he, het zijn dezelfde die achteraf een cheap ass setje aanschaffen

Share this post


Link to post
Share on other sites
geld speelt geen rol!

 

:lol:

 

mooi he, het zijn dezelfde die achteraf een cheap ass setje aanschaffen

 

Jij hebt er ook een paar toch :wub:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens. Green room is top. samen met de Intense van SJ op no1

 

Secret Jardin DR lijn op 2

 

veel tenten op plek 3 en verder.

 

 

Greetszz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus The Green Room is echt beter dan de SR II serie van Secret Jardin???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks is beter dan een zelfbouw hok(je)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...