Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Agent

Celremmer ervaringen

Recommended Posts

Was benieuwd wie er ervaring heeft met celremmers en welke voor en tegens er zijn.

 

Enkele voordelen die ik kon vinden zijn

Minder strek

Compactere toppen

Sneller afbloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bonzi (paclobutrazol) in bloei ergens in wk 3-5 zorgt er voor dat een snel strekkend gewas niet verder uit elkaar groeit.

dosering was 3ml op 10L in combinatie met een zeer goede uitvloeier.

Dikkere en hardere toppen geloof ik niet in, planten die wat minder strekken lukt prima.

 

Ik heb geen ervaring met middeltjes uit de growshop, hier kan paclobutrazol of een andere stof inzitten, maar de meeste liegen hier over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde geld!

 

Gewoon 24/0 dat is de beste remmer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zelf geen bonzi maar ccc nemen gezien dat bonzi ALLE cellen remt en ccc geneigd is alleen de internodi afstand

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zonde geld!

 

Gewoon 24/0 dat is de beste remmer :lol:

nee dat is niet zonde geld :smoke

 

Was benieuwd wie er ervaring heeft met celremmers en welke voor en tegens er zijn.

 

Enkele voordelen die ik kon vinden zijn

Minder strek

Compactere toppen

Sneller afbloeien

 

Maar ze moeten dan veel langer voorgroeien toch?

???? waar heb je dat gelezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar kan je jezelf tegen beschermen natuurlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het 2x moeten gebruiken het werkt wel dat spul.

Ik had geen grotere toppen of meer opbrengst mijn tent was ineens wel hoog genoeg :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar kan je jezelf tegen beschermen natuurlijk!

 

Dat vraag ik mezelf weleens af ja hoe mensen dat doen...?