Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

*royal hihgnes*-*dance world*-*haze berry* fem.

Recommended Posts

hoi hier zijn we nog eens :lol:

 

gallery_16219_15921_500065.jpg

 

dit keer met leuke soortjes van royal queen seeds, daar zijn we blij mee want daar hebben we al heel mooie resultaten mee geboekt!

 

eerst een passend muziekje :wOOt

 

dit keer gaan we cbd soortjes zetten, wat ik zeer leuk vind.

aangezien ik m.s heb ben ik altijd achter nieuwe/andere genetica op zoek zodat ik zelf kan testen en voor mezelf kan bepalen wat me nu echt helpt en waar nou juist mee...

ik groei alles met liefde en uitsluitend voor mijn eigen medisch gebruik!

vandaar dus zeker benieuwd naar deze mooie soortjes! :lol:

 

gallery_16219_15921_22938.jpg

Weer een nieuw gefeminiseerd cannabisras van de Royal Queen Seeds selectie van medicinale cannabiszaden. Royal Highness is een kruising van Respect en Dancehall. Respect is een kruising van Juanita la Lagrimosa; een ras met een hoog CBD-gehalte, en Cannalope Haze; een geweldige Sativa. Dit heeft - in combinatie met Dancehall, een mooie Spaanse hybride - een krachtig marihuanaras opgeleverd met bijna hetzelfde CBD- en THC-gehalte en dus met een geweldig medicinaal potentieel. Zoals alle rassen met hoge CBD-niveaus.

 

Royal Highness is niet zo psychoactief als sommige rassen met een hoog THC-gehalte, die beter geschikt zijn voor medische gebruikers. Het effect is een heel heldere, actieve high met een licht narcotisch ‘stoned’ effect. Dit type ras wordt vaak gebruikt vanwege haar werking tegen ontstekingen, pijn, angst en/of krampen.

 

Royal Highness is een interessant ras met een Indica-structuur, maar met een meer Sativa-achtig effect. Ze wordt tot ongeveer 80 tot 110 cm hoog, een hoogte waar de meeste kwekers goed mee om kunnen gaan. De geur is een mix van haze, skunk en zoet fruit. De smaak is zacht, zoet en een klein beetje skunky.

 

Royal Highness levert ongeveer 110 tot 125 gram fijn medicijn per plant op met een bloeiperiode van 8 tot 9 weken. Hoewel ze is ontworpen voor medische gebruikers, is dit cannabisras ook geschikt voor kwekers die iets nieuws willen proberen.

 

gallery_16219_15921_11922.jpg

Een opbeurend marihuanaras met een krachtige medicinale werking. Dance World is een kruising van twee verschillende fenotypes van Dancehall. Haar genetica bestaat hoofdzakelijk uit een mix van Mexican en Afghan, gekruist met het krachtige medicinale ras Juanita la Lagrimosa.

 

Dance World is een tamelijk korte cannabisplant die voornamelijk als een Indica groeit en een lengte van 60 tot 90 cm bereikt. Deze plant bloeit, wederom net als een Indica, binnen 8 weken. Haar effect verschilt echter van de meeste Indica’s.

 

Net als al onze medicinale cannabisrassen heeft Dance World een hoog CBD-gehalte, dat bijna gelijk is aan de hoeveelheid THC. Zoals de naam doet vermoeden, biedt Dance World een opbeurende, motiverende high die veel weg heeft van de Jamaican Dancehall muziek, waar haar ouders naar zijn vernoemd. Deze cannabisrassen met hoog CBD-gehalte werden vaak gebruikt voor hun ontstekings-, pijn-, angst- en/of spasmeremmende effecten.

 

De marihuanazaden zijn gefeminiseerd, wat betekent dat je niet met mannelijke planten te maken zult hebben. Dus als ze goed groeien, zou elke plant een mooie bloeiende vrouwelijke variant moeten zijn. Dance World levert een oogst op van rond de 50 tot 80 gram per plant.

 

De geur is tijdens de groei of de bloei niet al te sterk. Zodra de buds echter gemalen en gerookt worden, komen de aroma’s naar buiten; een complexe mix van aardachtige aroma’s met een kruidige, bijna fruitige smaak. Dance World is een ras dat zeer geschikt is voor medicinale gebruikers, of voor iedereen die op zoek is naar een opbeurend effect.

 

gallery_16219_15921_25680.jpg

Haze Berry is een populaire cannabissoort in Californië en vele andere staten waar het is toegestaan om marihuana op medicinale gronden te gebruiken. Haze Berry komt voort uit een kruising van de klassieke Blueberry en een door Sativa gedomineerde opbeurende Haze variëteit. Deze eclectische mix combineert een zoete smaak en een net zo zoet stoned gevoel met een prettige high die je actief op de benen houdt.

 

 

 

Je zou het vanwege het zonneklare Indica-effect en Indicasmaak niet verwachten, maar deze plant groeit als een typische Sativa. De plant bereikt een redelijke hoogte en ontwikkelt erg dunne en lange bladeren; dit zijn de klassieke kenmerken van een Sativa. Afhankelijk van de omgeving kunnen de bladeren en toppen voor een deel blauw of paars kleuren.

 

 

 

Men gaat er over het algemeen van uit dat de genen afkomstig zijn van een originele Blueberry plant van DJ Shorts en een Nederlandse Super Silver Haze. Deze hybride levert een geweldige combinatie op van het zoete en zware van Blueberry en de opbeurende high van Haze.

 

 

 

Het prettige en opbeurende high-gevoel is vooral het effect van Sativa, het ontspannen stonede gevoel wat daarop volgt, doet meer aan Indica denken. In de smaak zul je vooral Blueberry ontdekken, maar let ook op de fijne vleugjes van Haze. Haze Berry is geliefd bij zowel de medicinale als de recreationele kwekers en rokers, waarschijnlijk vanwege zijn betrouwbare en grote opbrengsten van een zeer goede cannabis.

 

de setup

vsa philips ( bsn 400 l33 )

lamp son-t 400W

spiegelkap

koolstoffilter canna 500m

buisventilator dcs 250m- 325m

pasieve inlaat 2x

luchtbevochtiger voor groeiperiode

sms-com fan controler

ph meter gro'check hanna

ec meter gro'check hanna

tensio meter blumat

temp/lv meter

watervat 250L

2x automatische blusser

 

gallery_16219_14957_2987290.jpg

gallery_16219_15921_2412842.jpg

gallery_16219_15921_4937863.jpg

gallery_16219_15921_663271.jpg

gallery_16219_15921_2994681.jpg

 

 

voeding:

 

basisvoeding: hypro

sup's: aptus

gallery_16219_15921_3898852.jpg

 

gallery_16219_15921_4950482.jpg

 

 

de zaden liggen in de easy starters, nu is het dampen.....euh.....wachten geblazen :D

 

:lol: :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

suc6 weer deze ronde,

 

de highness en dance world zijn heel lekkere wietjes :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes Sensi , dat je maar veel rookwaar mag kweken weer deze ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

haaa.... limburg is hier ook ;)

 

dank jullie samen, maar dat komt wel goed....

 

nog enkele maandjes en ik weet het grow weed :wOOt

 

thx gobru, daar gaan we voor :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes wederom Sensi, de Berry is volgens mij een blaster en de Highness klinkt ook cool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx krasi :wOOt

 

ben zelf ook zeer benieuwd naar deze strains...

 

dat ze de grond uit mogen knallen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer benieuwd naar deze soortjes! Vanwege mijn reuma wil ik de volgende ronde ook medicinale soorten zetten..

Ik kijk dus met je mee, en hopelijk heb je er wat aan!!

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je ronde ben vorige week zelf ook. Met haze Berry's gestart naast de gebruikelijke amnesie en witje whidow .

Wens je een hoop grennies toe

 

Goene goete Ali

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk gezellig mee oppersmoker, ik denk iig dat het toppertjes gaan worden ;)

 

thx ali :jump: heb je een verslag hier van de haze berry? zal direct wel eens kijken ... jij ook een goede ronde :P

 

binnekort een up'je

 

alles is uitgekomen en gaat binnekort van de eaysystart's in kleine wortelpotjes....

 

lekker heet deze dagen :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben heel slecht in verslagen bijhouden wordt al gauw rommeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sensi terug begonnen...super!

Succes kerel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

spijtig ali, dan kon ik eens komen kijken :P

 

yes yes tune !!! we gaan er weer voor deze keer ;) thx kerel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een raar fenomeen hier......

 

alles was ontkiemt in de easystarts, daarna alles overgepot in kleine wortelpotjes en vanaf toen wilde ze niet echt aanslaan, ze stonden wel gewoon buiten in de serre om te wortelen, dit werkte andere jaren perfect!

 

misschien komen ze toch wat licht tekort dacht ik, dus de tneon er maar bijgenomen.....

 

na ze er vanmiddag hebben ondergezet zijn er nu vanavond de helft dood!!!

 

het stammetje is bij de meeste ongeveer in de helft "verwelkt" waardoor ze omvallen en het stammetje dubbel plooit.

ik ken nog wel wat mensen die dit al gehad hebben.....

 

slecht nieuws dus..... het zal wss wel een mezelf liggen ofzo.... weet iemand wat hier juist de reden van is?

 

ik had al een geluk niet alles ontkiemd, dus heb ik nu de rest er maar bijgelegd, hopen dat het deze keer wel loopt zoals het hoort!

 

even een beetje vertraging dus, maar komt wel goed ;)

 

hopelijk zijn ze toch nog genoeg voorgegroeid tegen dat de huidige rond afgerond is, anders loopt alles een beetje vertraging en dat hebben we niet graag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou bijna zeggen verdronken mischien had je em iets dieper in de aarde stoppen mischien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een tegenvaller Sensi. ;)

Mss best binnen onder de tneons zetten de nieuwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd een tegenvaller, maar die horen ook bij de hobby!

 

verdronken kan niet, ik geef ze juist een klein beetje bij het overpotten en dan laat ik ze doen tot ze terug droogtrekken...

 

de volgende (en de overblijvers) worden idd onder de tneon opgegroeid, dan komt het wel goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je iets van een soort propegator achtig iets wat je over de jonge plantjes heen kan zetten?

 

t zou wel eens kunnen helpen,

 

het zou namelijk kunnen dat je zaailing bijv nog niet genoeg wortels heeft om zichzelf te kunnen koelen, achter glas in de serre waar het wind stil is

kan het erg warm worden voor zo'n kleine

 

gewoon buiten in de openlucht na overpotten ipv achter glas zou kunnen helpen

 

 

ik probeer met je mee te denken vriend :lol:

 

dit is zonde natuurlijk

 

 

greetz Skunkmonster

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vermoed dat de aarde iets te droog is geweest of het "kiemblokje" te droog

 

propagnator is leuk als het koud is maar als het al warm is word het aleen maar warmer

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

tof dat jullie meedenken :(

 

ik heb paar dagen geleden dan maar de nieuwe ontkiemt, deze keer gewoon op mijn manier zoals ik het altijd al doe, op watjes, gaat nog altijd het vlotste naar mijn mening!

zo heb ik nog nooit problemen gehad.

deze keer gaan ze in het voorgroeihok onder de tneon

 

de andere overblijvers heb ik toen ook direct onder de tneon gezet en deze zijn er duidelijk wel doorgekomen!

 

echt buiten in een serre stonden ze niet, ze stonden meer in een redelijk koude schuur met een raam in het dak.

 

is het dus een combi geweest van te weinig licht + te warm + ..... ik weet het niet.

 

het mooiste is.... we zijn terug op gang :lol:

 

tot snel :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

we staan er beter voor nu... het zal wel aan mezelf gelegen hebben fzo..

onder de tneon doen ze het iig een stuk beter, daar blijven ze voorlopig ook staan.

 

gallery_16219_15921_3372664.jpg

zo staat het er nu bij

gallery_16219_15921_1972257.jpg

gallery_16219_15921_2938985.jpg

gallery_16219_15921_2345913.jpg

gallery_16219_15921_1709274.jpg

gallery_16219_15921_115015.jpg

gallery_16219_15921_748519.jpg

 

we gaan dus verder met:

2x dance world

2x royal highnes

2x haze berry

 

 

 

 

binnekort meer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit binnen ;)

 

zitten enkele dikke knuppels bij, al zeg ik het zelf...

 

gallery_16219_15921_2815186.jpg

gallery_16219_15921_1105144.jpg

 

nog even te gaan....

 

de nieuwe rqs slaan ook goed aan :smoke :lol: :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man, daar zal je toch een paar bho grammen van kunnen maken.

 

NIce :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...