Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vlrs

vlrs Buitenkweek 2013

Recommended Posts

Yo stoners,

 

dit jaar ga ik natuurlijk ook weer een paar mooie wonderplantjes kweken en daar maak ik natuurlijk een verslagje van. Het word gekweekt voor eigen recreatief en een beetje medisch gebruik. Dit is de 2e x dat ik buiten kweek en heel veel ervaring heb ik dus niet, alle tips en trucs zijn dus welkom. Of als ik bijvoorbeeld iets heel overduidelijk fout doe zou ik daar graag op gewezen worden. (En er zit een verschil tussen iemand ergens op wijzen en iemand afkraken) De soorten die ik nu heb staan zijn:

 

 

In de volle grond:

 

2x Hollands Hope Feminzed van Dutch Passion

 

1x Special Queen #1 Feminzed van Royal Queen Seeds

 

2x ??? Regular - Ik denk dat dit Outdoor Grapefruit feminzed) is, hier had ik vorig jaar 3 planten van staan en dit zijn mooie bomen geworden, helaas is 95% weggerot omdat ik niet zo goed oplette en ik niet precies wist wanneer ik moest oogsten. (Dat was mijn eerste keer buiten kweken) Toen bij het knippen kwam ik ook een paar zaadjes tegen, ik heb gelezen dat een plant ookal is ze feminzed en word ze niet bestoven toch altijd een paar zaadjes aanmaakt. Ik denk dat dit dus het geval is en dat deze aan het einde toen ik ging oogsten er af zijn gevallen, daar hele winter hebben gelegen en toen uit zichzelf zijn opgekomen. Deze heb ik laten staan omdat ik het bijzonder vond dat die zaadjes zo sterk waren dat ze uit zichzelf opkwamen. Ik weet dus niet precies welke soort dit is maar als het mannetjes zijn gaan ze alsnog om.

 

1x Ierdbei Regular

 

 

In potten:

 

2x Illuminati Autoflower Regular

 

4x AK 47 Autoflower Regular

 

1x Sour Diesel Haze Autoflower Feminzed

 

 

In een bak:

 

2x Big Northern Autoflower Regular

 

 

In een specikuip:

 

1x MK Ultra Feminzed

 

 

Er wordt gekweekt op een mix van normale potgrond en fryske klei! Bij de planten in de volle grond heb ik er ook nog wat Bio Supermix er door gemengd. Verder geef ik soms een beetje voeding uit de 'Top grow box' die ik vorig jaar heb gekregen maar bijna niet gebruikt.

 

Hierin zitten de volgende dingen:

 

 

Alga Grow is een biologische basisvoeding die speciaal is gemaakt voor het kweken op aarde. Alga Grow gebruik je in de groeifase van de plant. Deze meststof op basis van algen zorgt voor een gezonde en gelijkmatige groei en goede wortelontwikkeling. Alga Grow zorgt voor een solide basis zodat de plant in een latere fase volop kan bloeien.

 

 

Power Roots, voorheen 'Roots', is een biologische wortelstimulator. Deze stimulator gebruik je in de groeifase en de eerste weken van de bloeifase. Power Roots stimuleert de groei van de wortels en verhoogt de weerstand van de plant. Het werkt snel, zuinig en wordt vrijwel direct door de plant opgenomen. Power Roots zorgt voor de ontwikkeling van sterke planten.

 

 

Alga Bloom is een biologische basisvoeding die speciaal is gemaakt voor het kweken op aarde. Alga Bloom gebruik je in de bloeifase van de plant. Deze meststof op basis van algen zorgt voor gezonde, stevige planten en een rijke bloei

 

 

Vita Race, voorheen 'Phyt-Amin', is een biologische bladmeststof en groeistimulator voor de groeifase en de eerste drie weken van de bloeifase. Het voorziet de plant in de nodige aminozuren, sporenelementen, natuurlijke mineralen en essentiële natuurlijke hormonen waardoor de groei versnelt en de bloei wordt voorbereid.

 

 

Green Sensation is een krachtige booster die een hoge opbrengst garandeert. Deze stimulator is speciaal ontwikkeld voor de laatste vier tot zes weken van de bloeifase. Door de uitgekiende samenstelling voorziet Green Sensation in alle voedingsstoffen die de plant nodig heeft. Het zorgt voor een uitbundige bloei en vruchtzetting, een harde celstructuur en de beste smaak.

 

 

Bio Supermix is een unieke en zeer complete natuurlijke meststof. Het is uitgebalanceerd en bevat onder meer levende schimmels en bacteriën, vitaminen en mineralen, sporenelementen, wormenhumus en Guano Peru voor een optimale ontwikkeling van de plant. Bio Supermix zorgt voor een rijk bodemleven en verhoogt de weerstand.

 

 

Dat was dat, nou snel over naar de plantjes. Sommige foto's zijn 's avonds om half 11 gemaakt en sommige moesten met flitser. Betere foto's komen binnenkort ;)

 

 

Hollands Hope 1 Feminzed

 

Hollands Hope is een zeer krachtige Indica die volledig aangepast is aan het Nederlandse klimaat en buiten gekweekt wordt sinds de jaren '80. Het is een sterke en betrouwbare varieteit, zeer resistent tegen schimmels. Na 8 weken bloei kan er rond eind september of begin oktober geoogst worden. De planten worden 1 to 2 m hoog met toppen tot 50 cm en kunnen, afhankelijk van de kweekomstandigheden, tussen de 100g tot 1000g per plant opbrengen.

 

Overbemesting van Hollands Hope kan buitensporige bladgroei stimuleren en de productie verminderen.

Hollands Hope is een betrouwbare buitenfavoriet met een zware 'knock-out stoned', die populair is bij recreatierokers en medische gebruikers. De rook is nogal zoet en de uitstekende high/stoned houdt zeker een paar uur aan. Deze variëteit wordt door een hele generatie buitenkwekers aanbevolen.

 

gallery_35137_15813_2549018.jpg

 

gallery_35137_15813_2442711.jpg

 

Weet iemand misschien ook hoe dit komt?

 

gallery_35137_15813_871368.jpg

 

 

Hollands Hope 2 Feminzed

 

gallery_35137_15813_1204455.jpg

 

gallery_35137_15813_344262.jpg

 

En net als bij die andere Hollands Hope ;)

 

gallery_35137_15813_729555.jpg

 

 

 

Special Queen #1 Feminzed

 

De Special Queen van Royal Queen Seeds is een typische skunk hybride die net als de Special Kush voor een erg lage prijs wordt aangeboden. Deze gefeminiseerde cannabis plant is erg makkelijk te onderhouden en kan na een bloeiperiode van 8 weken al geoogst worden. Indoor kan ze maarliefst anderhalf meter hoog worden dus heeft ze wat meer ruimte nodig dan de gemiddelde cannabis plant. Dat is nog niets vergeleken met de hoogte die de Special Queen haalt tijdens een outdoor kweek. Wanneer de special Queen voldoende ruimte, zonlicht en voeding krijg kan ze zelfs hoger worden dan 3 meter!

 

De smaak en effect van de Special Queen staat ook erg dichtbij de klasieke skunk cannabis soorten. Een heldere onspannen high die snel merkbaar is in het hoofd waarna hij langzaam doorzakt door je hele lichaam. Door haar geschiktheid voor Sea/Screen of green proccessen, korte bloeperiode en hoge opbrengst is de Special Queen een zeer goede keuze voor de commerciele en de beginnende kweker. Een betere prijs/kwaliteit verhouding dan bij de Special Queen zul je niet tegen komen.

 

gallery_35137_15813_454221.jpg

 

gallery_35137_15813_2121138.jpg

 

Net als al die anderen, wat is dit toch?

 

[/img]http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=gallery&req=si&img=527243p[/img]

 

 

 

??? 1

 

Omdat ik niet precies weet welke soort het is, maar ik denk dat het een Outdoor Grapefruit (of een kruising daar van) is dus ik geef even de beschrijving van de Outdoor Grapefruit.

 

Een 80% Grapefruit marijuana soort geselecteerd op vroegbloeiende eigenschappen. De extreme fruitige geur en smaak zijn behouden gebleven, een ware buitensensatie. De bloeitijd van de plant is 50 dagen (klopt niet) en de plant kan tot 2,5 meter hoog worden! De opbrengst is volgens de site hoog en je kunt vanaf eind september oogten. (Eind september, yeah right...) Waar is wel zelf heel erg over te spreken ben, is de high die dit plantje geeft, damn wat trippy. Het leek wel alsof ik een kwart van een portie truffels had gegeten toen ik er een pure van rookte.

 

gallery_35137_15813_2393577.jpg

 

Waar ik me toch wel een beetje zorgen over maak is hoe deze blaadjes eruit zien.

 

gallery_35137_15813_2816195.jpg

 

gallery_35137_15813_447995.jpg

 

 

 

??? 2

 

gallery_35137_15813_821511.jpg

 

Hier ook weer die blaadjes...

 

gallery_35137_15813_2816343.jpg

 

gallery_35137_15813_448207.jpg

 

MK-Ultra Feminzed

 

Named after the famous L.S.D. experiments in the 50’s this mostly Indica hybrid will truly hypnotize you. A cross of the legendary G-13™ and LA’s finest O.G. Kush™, that produces very tight resin coated buds, with addictive qualities that cannot be underestimated. A piney flavor that lasts and lasts and a hypnotic high make MK the ultimate head stash! 1st place winner at the 2003 Cannabis Cup and 2nd place in 2004 - watch out for future wins from this super Indica!

 

Voor de mensen die geen engels kunnen of te stoned zijn:

 

Vernoemd naar de bekende lsd experimenten uit de jaren 50 zal deze indica hybrid je totaal hypnotiseren. Een kruizing tussen de legendarische G-13 en Los Angeles' beste OG Kush die erg compacte met thc bedekte toppen aanmaakt, met verslavende kwaliteiten die niet onderschat moeten worden. Een dennen achtige geur en een langdurende hypnotische high maken MK-Ultra de ultieme 'high wiet'. Nummer 1 bij de Cannabis Cup 2003 en nummer 2 in 2004. Verwacht meer toekomstige prijzen voor deze super indica!

 

Deze staat dus in een speciekuip i.p.v. in de volle grond. (Misschien plannen om te gaan verduisteren)

 

gallery_35137_15813_2074646.jpg

 

gallery_35137_15813_1053079.jpg

 

Het zijn ook altijd die onderste blaadjes waar iets mee is!?

 

gallery_35137_15813_437424.jpg

 

De rest van de plantjes zet ik er later bij, ik zal ook niet bij elke update alle plantjes behandelen. Als bijvoorbeeld 1 plant gewoon goed gaat, niet veel problemen en hij gaat ook weer niet super dan zul je die minder vaak voorbij zien komen dan een probleem plantje of een top plantje.

 

Daarnaast wil ik iedereen nog succes wensen met zijn of haar plantjes en dat het een mooie zomer mag worden!

 

Peace

 

- vlrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Ganjafarmer!

 

Weer een nieuwe update, en even de foto's van een paar andere plantjes.

 

Het was vandaag (eigenlijk gister, de 18e) echt super mooi weer, lekker warm lekkere zon en de plantjes hebben er zeker van genoten! Ik vind het altijd zo mooi hoe de bladeren helemaal strak zijn en niet hangen als ze zo in de volle zon staan. De plantjes gaan allemaal lekker, behalve de Sour Diesel Haze autoflower maar die is eigenlijk nooit lekker gegaan, straks meer daar over. Ik heb mijn plantjes nu voor de 2e x groei voeding en wortelstimulator gegeven en vanavond ga ik ze als het bijna donker is besproeien met vita race.

 

Hier zijn dus een paar van de andere plantjes:

 

Illuminati 1:

 

Onbekend autoflower zaadje geplant vorig jaar en daar zaten een paar zaadjes in, illuminati leek me een grappige naam voor dit autoflowertje(?)

 

Ze zien er opzich wel goed uit, de foto's zijn al 3 dagen oud (alle die ik nu post) en ze zijn in die 3 dagen al aardig gegroeid.

 

gallery_35137_15813_2053583.jpg

 

 

gallery_35137_15813_645666.jpg

 

 

gallery_35137_15813_2283033.jpg

 

 

Illuminati 2:

 

Zelfde verhaal als bij de andere.

 

gallery_35137_15813_2049480.jpg

 

gallery_35137_15813_483343.jpg

 

Shit ik zie net dat het al bijna kwart voor 4 is, deze man gaat eerst maar eens slapen wekker staat op 9 uur.

Even een bonghit en dan zzzzzzzzzzzz.

Vanavond meer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn een hoop mooie soortjes

Alleen zien ze er niet zo mooi uit het lijkt wel verbranding door voeding

miss ff wachten met voeding tot ze wat groter zijn

Ik hoop dat het goed komt met ze

Suc6 ermee Ik blijf volgen

 

// Green Lee ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@green lee yo thanks man, dat met die blaadjes had ik ook al zonder voeding maarja het is niet heel erg.

 

Ik heb net even gekeken bij m'n plantjes en volgensmij heb ik vrouwelijke voorbloei gevonden bij ??? 1, ik heb er een video van gemaakt omdat mijn mobiel geen goede macro foto's kan maken en bij een full HD video wel goed kan focussen. Dus hier is daar een video van, zou iemand kunnen bevestigen of dit wel voorbloei is? En zoja of het vrouwelijk is of niet?

 

(kijk in 1080p!!)

 

De planten gaan allemaal goed en genieten van het mooie weer, binnenkort weer eens een foto update en de andere plantjes. Ik kon het trouwens niet laten en heb nog wat zaadjes in de grond gedaan. Ik heb een Royal Haze Automatic feminzed van Royal Queen seeds geplant, nog een Hollands Hope feminzed van Dutch Passion en nog 3 deense kruisingen geplant. Dit voor als 1 (of 2) van de ??? planten toch nog een mannetje is. En het is altijd leuk om meer opbrengst te hebben ;)

 

Peace!

 

- vlrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus man, wat regend het. Ben zo brak als wat na een nachtje candyflippen (LSD+MDMA( en ook nog veel wiet en hasj)) ;) en dan word je ook niet heel vrolijk van zulk weer. De plantjes zijn er denk ik ook niet zo blij mee ;). Als het weer wat mooier weer is zet ik de laatste plantjes er in en laat ik de plantjes in de volle grond nog een x zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle zaadjes laten hun worteltje al zien, ik ontkiem trouwens gewoon door een zaadje even een paar minuten in een glas lauw/warm water te doen (langer is beter trouwens, maar dit werkt ook altijd voor mij en ik ben nogal ongeduldig) en dan gewoon in een klein potje met potgrond een klein kuiltje maken met je vinger, het zaadje hierin doen paar x met een plantenspuit met lauw/warm water eroverheen spuiten, klein laagje aarde erover en weer paar x met de plantenspuit. Dit lukt bij (goede) zaden bijna altijd. Volgensmij zijn beide ??? planten trouwens vrouwtjes, alleen nu even geen zin om me vies te maken in natte aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GODVERDEGODVERDEGODVER! Schrap de 2 Hollands Hope, 2 ??? (DIE GODVERDOMME BEIDE VROUWJTES WAREN) en de 2 illuminati autoflower maar van het lijstje. Iemand die ik persoonlijk (heel goed) ken heeft deze planten kapot gemaakt omdat hij boos op me was. Ik heb hem hiervoor hardhandig geschrapt, ALLEEN MIJN KWEEK EN MIJN HELE 9R84YFHEWUIFHI ZOMER IS WEL VERPEST. Die plantjes waren godverdomme super belangrijk voor me, in de winter begonnen met research te doen over de zaadjes, toen alles omgespit en ze met liefde laten opgroeien en nu dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit dit nu zo boos en verdrietig als wat te schrijven, heb gister gewoon de hele avond lopen janken!!!! Zonet ook nog bij de plaats delict gekeken en het doet me echt zoveel pijn om dat te zien :( Dus nu word het van de winter weer wiet uit de coffeeshop halen vol met voedingsstoffen in plaats van mijn lekkere biologische eigen kweek wietje! Kost me godverdomme weer zoveel honderd euro. ;) :) :kill: :kill: :kill: :kill: :verrygood :D :D :D :) :) :) :lol: :wub: :cry ;)

 

Er zat ook zo'n mooie hollands hope phenotype bij met zulke mooie lange bladeren :( :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwaar klote dit.

Maar niet bij de pakken blijven zitten, je kan toch nog een autoflower kweekje opstarten op een andere spot..

 

groeten, deepee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer, maar je kan nog zetten als je wilt.

 

Dan hebben ze nog minimaal een maand groei + nog groei in de bloei en dan haal je er nog degelijk wel wat vanaf.

 

Heb zelf ook gister 2 planten gezet, komt nog echt wel goed voor de winter.

Het worden alleen geen bomen meer maar achja, heb vorige zomer ook van 3 kleine planten 130 gram af gehaald ( toch weer minimaal 900 euro aan wiet als je het bij de shop moet kopen )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé vlrs, je hebt toch nog mooie zaden zat? :verrygood

 

Gewoon planten man en je oogst nog grote planten half oktober. Zeker weten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

bedankt voor de reacties en de steun. Ik ben inmiddels al wat gecalmeerd, en zoals ik in het topic al zei had ik een een klein weekje geleden nieuwe zaadjes geplant en hier zijn er ook al een paar van boven. Nu heb ik ook nog wat gezeik met m'n ouders ( woon nog thuis, wel boven de 18 :verrygood ) en weet ik niet of ik nu nog wel (zoveel) plantjes mag zetten. Maar in ieder geval, ik hou jullie op de hoogte! Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, en ik heb de 2 illuminati autoflowers ook weer gevonden hij had zet ergens neergegooid maar ik heb ze weer in de potten gedaan en ze zien er gelukkig nog goed uit. Dat is dus goed nieuws, alleen nog steeds ^#&(&*U(D van die anderen, ik zit er nog steeds mee.

 

(PS: Ik zou normaal nooit iemand met geweld behandelen, alleen als iemand aan mijn (ik beschouw m'n plantjes echt als kindjes hoor) plantjes komt dan heeft hij de verkeerde snaar te pakken)

 

Bedank!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yo,

 

bedankt voor de reacties en de steun. Ik ben inmiddels al wat gecalmeerd, en zoals ik in het topic al zei had ik een een klein weekje geleden nieuwe zaadjes geplant en hier zijn er ook al een paar van boven. Nu heb ik ook nog wat gezeik met m'n ouders ( woon nog thuis, wel boven de 18 :verrygood ) en weet ik niet of ik nu nog wel (zoveel) plantjes mag zetten. Maar in ieder geval, ik hou jullie op de hoogte! Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, en ik heb de 2 illuminati autoflowers ook weer gevonden hij had zet ergens neergegooid maar ik heb ze weer in de potten gedaan en ze zien er gelukkig nog goed uit. Dat is dus goed nieuws, alleen nog steeds ^#&(&*U(D van die anderen, ik zit er nog steeds mee.

 

(PS: Ik zou normaal nooit iemand met geweld behandelen, alleen als iemand aan mijn (ik beschouw m'n plantjes echt als kindjes hoor) plantjes komt dan heeft hij de verkeerde snaar te pakken)

 

Bedank!

 

 

NAtuurlijk zit ik hier ook. Pik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke plannen weer gewijzigd denk ik, ik heb nu een klein kasje van plastic gekregen. (180 meter hoog op hoogste punt, loopt schuin af naar 160 cm ofzo geloof ik, 70 cm breed en 2 meter diep) en ik had 't idee om hier nu nog 2 plantjes in te gaan scroggen. Ik heb gehoord dat je dan het beste sativa (dominante) plantjes kan gebruiken omdat deze meer vertakkingen aanmaken. Kan iemand mij ten eerste vertellen of dit een goed idee is, en ten 2e of dat laatste klopt? (Bij bubba kush van greenhouse staat ook dat hij zeer geschikt voor scrog is en dit is een indica (dominant) toch?

 

Dus dan heb ik qua selectie:

 

Bubba Kush van greenhouse

NY Diesel van Vision Seeds

Kushage van T.H. Seeds

 

En als toch indica dominat strains dan wel goed kunnen,

 

zou dan Vanilla Kush van Barneys Farm ook kunnen?

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Daar zijn we weer, wat een kut weer is het! Het lijkt wel herfst! Nou maar hopen dat de zomer gewoon wat later begint en dat de natuur denkt dat het nu eind april is, dan komt alles nog goed. Voor de scrog ben ik gegaan voor NY Diesel van Vision Seeds en Bubba Kush van Greenhouse, 2 soortjes die me super lekker lijken! Ze zitten in de potjes en laten hun worteltje al zien, deze kunnen eind deze week naar buiten als het weer het toelaat. De autoflowers heb ik allemaal verplaatst en staan nu 'semi-guerilla'. Verder gaat het met enige plantje dat nog in de vollegrond stond, de Special Queen #1 best wel goed ondanks de regen. Ook met de MK-Ultra die nog over was gaat alles goed, alleen deze is een beetje scheef door de wind(/storm?) van de afgelopen week.

 

Verder heb ik nog geprobeerd een stekje te maken van een scheut die uit de Frisian Floris x Outdoor Grapefruit waarvan de bovenkant was afgeschopt (ik weet nu 99% zeker dat dit de ??? was) en tot nu toe gaat het denk ik goed, ik ga binnenkort eens kijken of hij worteltjes heeft. Ook bij de andere Frisian Floris x Oudoor Grapefruit waren 3 hele ienie mini scheutjes en heb ik toch maar geprobeerd daar ook een stekje van te maken, niet geschoten is altijd mis! Ik wil deze soort gewoon graag verder kruizen omdat Frisian Floris mijn eigen kruizing is (ak 47 autoflower x royal frisian) en vorig jaar had ik er een man van en heb ik daarmee 1 topje van de Outdoor Grapefruit bestoven en kwam dit eruit. Mijn plan is om elk jaar deze soort door te kruizen en mijn eigen rare soortje heb.

 

Ook alle 5 zaden zijn boven, de 3 denen, 1 hollands hope en 1 royal haze automatic.

 

Hier zijn de foto's:

 

Special Queen #1:

 

Ik denk dat ik deze ga toppen, omdat het kastje er zeg maar achter komt en ik ben bang dat ze de zon anders gaat blokkeren voor de scrog in het kasje. Goed idee, of niet?

 

gallery_35137_15813_3218012.jpg

 

gallery_35137_15813_2482944.jpg

 

 

Mk-Ultra:

 

Deze wou ik sowieso gaan toppen om er een afdakje voor te bouwen. OF ik zet hem ook in de kas en dan word de scrog iets kleiner, maar wel met 2 plantjes. Wat zou beter zijn?

 

gallery_35137_15813_2740700.jpg

 

gallery_35137_15813_1454043.jpg

 

 

Ierdbei:

 

En hier is de natte ierdbei, staat er al heel lang maar groeit bijna niet. Staat ook 'semi guerilla', we zien wel wat het wordt.

 

hier wat informatie over dit mooie soortje: De meeste planten in deze lijn tonen zich als kort en stevig, daarbij combineren zij een hele mooie potentie met een bijna ideale bloem/blad verhouding. De Ierdbei heeft zich internationaal bewezen. Het heeft een resultaat van jaren werk. - 50% indica en 50% Sativa eigenschappen - 57 dagen van verwachte bloeitijd - te verwachte oogsttijd 4e week van de 9e maand tot de 1e week van de 10e maand - Indicatie opbrengst in volle grond 200 - 400 gram - Indicatie % THC 10-12& - Geschikt voor buiten.

 

gallery_35137_15813_3173546.jpg

 

 

Sour Diesel Haze Autoflower

 

En hier dan het plantje met de mooiste naam, maar die geen ene flikker doet. Komt van Flash Seeds maar besteld bij wietzaadjes.nl en hier bestel ik dus NOOIT weer! Ik vind wietzaadjes.nl gewoon oplichters! Vorig jaar had ik al problemen met ze, ze verkopen zogenaamd alleen maar feminzed zaden. En ik was geïnteresseerd in de Bubblegum van Serious Seeds. Problemen met kiemen dus even mailen maar geen reactie, toen naar Serious Seeds gemailt en die vertelden mij dat hun Bubblegum helemaal niet te verkrijgen is in feminzed! Ze hebben hem alleen in regulier zaad! Dit is dus al een bewijs dat het niet klopt met wietzaadjes.nl, nu een 2e kans gegeven en godverdomme weer zulk kut zaad. KOOP NIET BIJ WIETZAADJES.NL DUS! Hier wat informatie over het plantje: Deze heerlijke en echte Sativa plant van Flash Seeds is een echte topper! Ze is erg geliefd onder de kwekers! Deze moet je gewoon eens geprobeerd hebben!

 

Afkomst: Lowryder # 2 x Haze x Sour Diesel

 

HIJ STAAT AL SINDS APRIL EN IS ONGEVEER 5 CM!

 

gallery_35137_15813_784941.jpg

 

 

De autoflowers:

 

Hier is de autoflower bende, geen zin om voor alles erbij te zetten welke welke is enzovoort. Dat weet ik zelf wel maar teveel werk nu, :verrygood .

 

Hier zijn de foto's:

 

Spot 1 (4 goeie planten, 2 mongooltjes die ik niet dood wou maken (helemaal links op 2e foto):

 

gallery_35137_15813_840612.jpg

 

gallery_35137_15813_3531572.jpg

 

En spot 2:

 

gallery_35137_15813_1619761.jpg

 

gallery_35137_15813_3542449.jpg

 

 

En hier zijn de nieuwe baby's:

 

Weet zo even niet uit m'n hoofd welke welke is, staat op dat houten ding maar doet er nu nog niet zoveel toe.

 

gallery_35137_15813_32413.jpg

 

 

Als de Bubba Kush en De NY Diesel boven zijn weer een update! Als het weer het toelaat zet ik dan gelijk m'n kas buiten.

 

Nu maar bidden op mooi weer, want het regent ALWEER!

 

En voor de mensen die het leuk vinden, hier zijn een paar foto's van mijn paddos. (Mazatec)

 

gallery_35137_15866_1380158.jpg

 

gallery_35137_15866_339370.jpg

 

Hier een link naar dat 'kweekverslag': http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...0&p=1190824

 

Peace!

 

- vlrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou even zeggen, reageren mag he! Is zo rustig in m'n kweekverslag als ik alleen aan het woord ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, alweer 19 dagen verder. Elke x als ik op wietforum zit denk ik, nu ga ik updaten! maar dan ben ik daar eigenlijk te stoned voor. Nu eigenlijk ook, daarom zonder foto's lol. Ze zijn heel erg gegroeid, alles gaat perfect. 1 deen had nu al mannelijke voorbloei dus die is nu in de wiethemel. Foto's komen binnenkort, de MK-Ultra en de Special Queen #1 gaan beide heeel hard! Alleen waar de MK-Ultra een pure indica hoort te zijn lijken de bladeren wel een beetje erg op sativa bladeren maarja... als hij maar snel afbloeit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto s zeggen meer als woorden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu een paar dagen terug van vakantie, eigenlijk iets te stoned om een bericht te typen dus ik doe gewoon alleen foto's. Sorry van zo lang geen update.

 

Special Queen #1:

 

gallery_35137_16034_524285.jpg

 

gallery_35137_16034_734462.jpg

 

gallery_35137_16034_210154.jpg

 

gallery_35137_16034_263369.jpg

 

 

Mk-Ultra: (Ik verduister deze vanaf vandaag omdat hij nog niet bloeit)

 

gallery_35137_16034_1509837.jpg

 

gallery_35137_16034_713625.jpg

 

gallery_35137_16034_527951.jpg

 

 

Oja ik heb die potten grijs gespoten.

 

 

Royal Haze Autoflower:

 

gallery_35137_16034_1901893.jpg

 

gallery_35137_16034_841132.jpg

 

gallery_35137_16034_1929570.jpg

 

Deense man die binnen staat:

 

bianco-schoenen-lelijke-man.jpg

 

gallery_35137_16034_1040603.jpg

 

gallery_35137_16034_136658.jpg

 

Autoflowers weet niet welke, wel mooie sativa bladeren en ruikt naar citroen:

 

1:

 

gallery_35137_16034_1230508.jpg

 

gallery_35137_16034_262332.jpg

 

2:

 

gallery_35137_16034_1325382.jpg

 

En nu eten, vreetkick gvd.

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen bij die autoflower ja, de rest nog niet ;) De Royal Haze automatic begint nu een beetje en ik verduister de MK-Ultra nu al 3 dagen ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou die special queen is wel mooi geworden, kloterig van je andere ervaringen man. Zo te zien ga je in ieder geval wel wat oogsten ;)

Vind die Haze autoflower toch erg lang trouwens, kijk dievan mijmaar, zijn hooguit 70 centimeter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn we weer, heb geen zin in een lang verhaal. Foto's zijn genoeg. Weet iemand hoe lang ik die MK-Ultra nog moet verduisteren?

 

Special Queen #1:

 

gallery_35137_16126_182263.jpg

 

gallery_35137_16126_379418.jpg

 

gallery_35137_16126_123336.jpg

 

Begint volgens mij net te bloeien en heeft volgens mij ook wat rupsen op haar gehad.

 

 

 

Mk-Ultra:

 

gallery_35137_16126_281713.jpg

 

gallery_35137_16126_2207448.jpg

 

gallery_35137_16126_46653.jpg

 

gallery_35137_16126_133164.jpg

 

gallery_35137_16126_437197.jpg

 

Bloei zit er goed in, begint een beetje citroen achtig te ruiken ruik de OG er wel in. (Is OG Kush x G13) Trouwens als ik met een microscoopje op de nog lang niet volgroeide toppen kijk zie ik toch al milky trichomen, is dit normaal? Weet iemand trouwens ook tot wanneer ik moet gaan verduisteren?

 

 

 

Royal Haze autoflower:

 

gallery_35137_16126_540632.jpg

 

gallery_35137_16126_581094.jpg

 

Staat er niet heel gezellig bij, hoop dat ik er nog een paar jointjes vanaf krijg.

 

 

 

En deze staat nog ergens, is helemaal opgegeten behalve deze zijtop (heeft geen anderre takken/toppen meer) Ruikt super zuur-haze achtig en word een super mooie top met sativa opbouw. Ook erg groot, de helft van een 1,5 fles lang en erg compact! Toch leuk, anders moest hij weg. Heb ook een paarvan de onderste topjes bestoven met een beetje stuifmeel van een deen. (Staat trouwens nog een mini mini zelfde autoflower naast)

 

gallery_35137_16126_1048513.jpg

 

gallery_35137_16126_801565.jpg

 

Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is even een kiekje van de MK-Ultra, ga haar morgen denk ik in de kas zetten omdat het kut weerword en dan goed ventileren. Is een super mooie plant! De special queen bloeit ook lekker en de royal haze ook, heb de auto haze (die 1 top) omgehakt en hangt nu te drogen (zat rot in ;s).

 

gallery_35137_16126_245716.jpg

 

Sorry dat ik weinig update, maar ik krijg helemaal geen reacties o.i.d. en dat motiveert niet echt om te gaan updaten.

 

Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijkers genoeg toch ?

ik hoop dat het weer nog ff goed blijft en we nog wat mooie dagen krijgen ..

zodat ook jij wat kan oogsten buiten ;)

 

 

suces en ik kijk al f mee ;)

 

gtz Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...