Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Snaaiper

Aantal zaden kopen

Recommended Posts

Zoals het topic titel al vermeld plan ik een dezer dagen een aantal zaden te bestellen via Azarius en Sannie.

Vooral voor de heb, en uiteraard om ze ook te kiemen als de tijd er rijp voor is

 

Naar aanleiding van de ubergeile Killingfields post van Elmo, en bij navraag aan Elmo blijkt Sannie KF te verkopen

meer als genoeg aanleiding om ze te bestellen, genoeg positieve reactie hier.

 

Op Azarius vindt ik dan terug:

Sweet seeds:

- Black Cream

- Sweet Cheese

Paradise seeds:

- Auto White Berry

- Auto Jack

DNA Genetics

- 60 Day Lemon

 

Smaakjes en soortjes die me wel aanspreken, heeft er iemand ervaring met bovenstaande zaden, en de desbetreffende zaadbanken.

Ze kunnen er veel bijschrijven natuurlijk, maar gebruikers ervaringen zijn veel beter.

Bedankt alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sniper voor die kf moet je vragen om kf#7 * kf #7

hheb je gegarandeerd kleur in je hok ;)

 

ik heb een sweet afgaan delicious s1 cut staan van sweet seeds ik en velle die haar gerookt hebben zijn er tevreden mee

 

para en dna heb ik geen ervaring mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie man,

bedoelde inderdaad KF 7

die van SweetSeeds lijken inderdaad mooie strains te hebben.

 

Typ ik al bij al vannacht deze post nog in en sluit af, bedenk ik dat ik nog wat info vergeten ben. Maar ja had al lang moeten liggen pitten dus niet meer opgestart.

 

Dus bij deze, deze zaden zullen of buiten of onder spaarlampen gegrowd worden, en dan vrij basic en micro. Net om me eigen rookwaar te voorzien. Momenteel lopen we richting zomer en kan het buiten (nog gorilla plekjes zoeken) en ben ik nog druk met me huis verbouwen, ben me aan het informeren nog om een micro kastje/tentje te bouwen/kopen tegen het najaar.

 

Wat rook ik graag, tja gewoon goeie wiet, loop al even mee, dus heb ook al wat de revue zien passeren. Overdag een lekker fris wietje, later op de dag en s'avond een lekkere haze. Oudere soortjes als een goeie White Widow of Noorderlight smaken altijd wel (al waren die in those days toch beter als nu lijkt me, toch wat je in de sjop koopt)

Haasjes, nou SilverHaze is altijd al een favoriet geweest, Lemon vindt ik ook super (als je goede vindt) of een topje cheese (bizar smaakje, maar ik mag hem wel) en dan heb je nog Amnesia, maar tegenwoordig heb elke sjop wel amnesia op de kaart staan, maar zelden is het ook echt amnesia, laat staan een haze.

Al bij al mag het dus best wat sterker zijn. Weet ook dat ik van een AF geen kilo's moet verwachten, paf zo'n 30 a 40 gram per maand weg.

 

Tips, advies en ervaringen steeds welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...