Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

racker

Leuke bril

Recommended Posts

Misschien is hij al eens langsgekomen....

 

Ik was ff aan de overkant en kwam deze mijnheer tegen...

 

Ze maken brillen die oa het gele uit een hps lamp filteren. Wat moet je daar nou mee?

De bril is geschikt voor growers die;

-De echte kleur van hun gewas willen zien zonder het licht uit te maken (spint enz zoeken)

-Hoofdpijn van hps licht krijgen

-Hun ogen willen beschermen tegen uv licht

-Een foto willen maken zonder strepen (stroboscoop effect)

 

Ik heb er een meegenomen om te testen, ik moet zeggen.....een aanrader.

 

gallery_10428_14553_107065.jpg

 

gallery_10428_14553_2848831.jpg

 

De foto's heb ik met mijn telefoon gemaakt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het filmpje niet gezien, maar ik neem aan dat dit die method7's zijn. Schijnt dat er ook al een goedkopere variant op de markt is daaro, maar ik ben de naam ervan al weer kwijt. Mag hopen dat ze snel een paar van die brillekes deze kant op sturen, mooi speelgoed!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Method 7 is in Europa volgens mij ook te koop, flowery field verkoopt ze in ieder geval al. Ik ben helaas brildragend maar ik draag ze ook al een tijdje, vorig jaar uit de VS meegenomen. Op de spannabis waren ze ook van de partij volgens mij. James is een aardige gast. Het glas wordt in Duitsland gemaakt en de armaturen in Italië, dit is niet zo'n goedkope Chinese bril (je hebt al corrigerende plastic brillen voor een tientje) maar echt een stukje kwaliteit. Het eenvoudigste model kost 99 dollar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben helaas brildragend

 

Ze hebben ook van die overzetdingetjes.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat Krasi ook zo'n bril had?

Erg leuk maar nogal prijzig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwaliteit kost geld, je moet hem eens op hebben gehad om overtuigd te raken, top bril :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de Method7 nu een halfjaar en hij bevalt goed.Gebruik hem ook als zonnebril :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handig ding....geen lasogen meer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow super! die moet ik hebben, wat kost deze dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geile bril :) , geile ruimte :tu . leuk om eens ff in de keuken van een "beginneling" te mogen kijken :) .

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bevat HPS-licht zoveel UV dat het je ogen kan beschadigen zoals die man in het filmpje zegt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

natuurlijk is het schadelijk, kijk er maar eens in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iig geen koppijn meer van die klootlampen. Je loopt door je hok alsof je tl licht aan hebt. (al 2x me kruin verbrand)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het zien van het filmpje, ga ik toch standaard mijn zonnebril opzetten als ik de ruimte betreed met licht aan!

Ook al is het dan geen method seven, maar daarbij is ook geen bril van 10 euro afkomstig van een tankstation..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, misschien toch eens zoiets kopen. Heb een lasbril liggen maar die je doe je toch niet zo snel op voor standaard zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had hem al eens gezien was bang dat het zo,n TEL-SELL ding zou zijn maar als zelfs Racker hem koopt ......... moet ik hem oooook hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

De islam heeft Allah, christendom heeft god, boeddhisme heeft Boeddha. Wietforum heeft racker.

 

 

Racker de god van het wiet.

 

Met lekkere tieten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iig geen koppijn meer van die klootlampen. Je loopt door je hok alsof je tl licht aan hebt. (al 2x me kruin verbrand)

 

:) ......ik ken ook een gast die een permanente hps-brandwond op z`n knar heeft......(not me btw)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach dat zal zeker kunnen, maar zoals voor de meeste dingen in dit wereldje geldt hier ook:::::

 

If you can't afford it.....you don't need it. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die is natuurlijk al te koop op Marktplaats en Google LUMii Bril en je vind hem ook...

 

Zal er geen directe link op zetten, dan word het te makkelijk..

 

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...