Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sensi life

bloeistimulator bcuzz

Recommended Posts

beste collega's

 

heb onlangs een mooi pakket promotiemateriaal gekregen van atami.

 

vele flesjes bloeistimulator van bcuzz

 

gallery_16219_14788_1545.jpg

 

had al eens wat opgezocht maar word er niet veel wijzer van!

 

is dit nu eigenlijk gewoon basisvoeding?

 

ik dacht dat dit een topbooster was, maar dat is niet want ze hebben booster appart.

 

id dit nu eigenlijk hetzelfde als bv een terra flores van canna en een terra van hypro ofzo...?

 

of is het nog wat anders?

 

we willen dit ook op de geurilla gaan gebruiken vandaar de vraag...

 

thx ;)

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon bloei stimulator, geen basis voeding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil deze topic graag Bumpen omdat ik me ook aan het verdiepen ben in voeding en gebruik al geruime tijd Atami B'Cuzz....

 

Wat maakt bloei stimulator tot bloei stimulator? Bloeistimulator van B'cuzz is niks anders dan +- 0,20% van alle stoffen die ook in A + B voorkomen. Dus je zou bijna kunnen zeggen dat je ook gewoon wat extra A&B mee zou kunnen geven.

In deze bloei stimulator worden vooral Zwaveltrioxide en Natriumoxide geboost, het percentage van andere stoffen is zo klein dat ver verschil niet eens noemenswaardig is.

 

Bloombastic zou je dus eigenlijk voor laatste bloeifase en afrijpfase gebruiken, BB is vooral PK. NPK waarde 0-20-21 (w/v)

 

 

PS. Ik heb het over coco voeding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloeistimulator doet (als het goed is) niet meer dan aanzet tot extra opname van de in de bloei zo belangrijke voedingststoffen voor bloemvrucht vorming.

Moeten deze stoffen natuurlijk wel aanwezig zijn en dit is ook de reden dat je altijd A&B of andere basisvoeding mee blijft geven anders ben je ze aan het stimuleren om zichzelf op te blazen wat je in eindgewicht echt wel merkt, als er niks extra's is kunnen ze ook niet extra opnemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...