Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xqlusiveboz

Amnesia autoflower

Recommended Posts

Beste leden,

 

Na twee jaar niks gedaan te hebben begon het dit jaar toch weer te kriebelen. Van een vriend kreeg ik een aantal gefeminiseerde Amnesia autoflower zaden. Deze zijn op dit moment aan het ontkiemen en ik vroeg me ondertussen af of er iemand ervaring heeft met deze zaden.

 

Ik hoor het graag van jullie.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van welke zaadbank komen die?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe een moord als ik ze regulier kan krijgen, maar die honden houden patent door de feminized te houden.

 

Maar de autohaze is een goeie 2e :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat hij ze via growerschoice.nl had. Maar vooralsnog liggen ze nu 48 uur tussen een vochtig stuk keukenrol, op een donkere plek en in kamer temperatuur maar er zijn nog geen enkele tekens van ontkiemen. Ben ik nou gewoon te ongeduldig of gaat er hier wat mis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff growerschoice contacten.

er zitten er een paar bij bij die auto amnees die het niet helemaal lekker doen.

even mailen en dan krijg je nieuwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had vorig jaar een amnesia auto id serre. Was een mooi plantje van een kleine meter... Veel moeten weggooien ivm rot en schimmel, maar toch 11gr lekkere zoete wiet afgehaald! Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik een paar jaar terug ook bij dutch passion dat 4 van de 5 zaden niet ontkiemde in petrus schaaltjes. Zeide ze Ja je moet ze ook in de aarde doen en hebt dus niet gedaan wat we adviseerde dus kunnen we je geen nieuwe sturen. Zelfs niet als ik de zaden zou retouneren echt slecht. Ook gelijk nooit meer daar besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de mijne via de heksenketel in Sluis.... Twee van de drie zijn mooi aan het groeien! Ik heb er geen enkel ervaring mee maar als ik vergelijk op de site denk ik wel dat zij redelijk goed gaan. Vraag mij niets over mannetjes of vrouwtjes, daar ben ik echt een leek in! Ik heb er wel enkele vragen over??? Ze staan in drie liters potten en ik vraag mij af wanneer ik deze moet verplanten... Ik zet ze buiten zodanig het weer dit toelaat en anders zitten zij lekker in de veranda... Graag wat meer info???

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het auto's zijn zo snel mogelijk maar heel voorzichtig met liefst geen beroering van de kluit in een 6.5-8 liter pot, potje is sowieso te klein. Plantje zal op zen minst een week stilstaan erna, autoflowers worden niet graag verpot, zelfs niet van een kiempotje naar een grote pot heb ik mogen ondervinden, liever na het kiemen van het zaadje gelijk in een 6.5-8 liter pot.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...