Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

urbangrower

en ook in spanje zijn ze de lul ......

Recommended Posts

Costa Blanca: NL'ers bij wietplantage

 

La Guardia Civil heeft in een vrijstaand huis in Xàbia, een kustplaats ten zuiden van Denia, een wietplantage ontmanteld. Er zijn 638 planten vernietigd en drie personen aangehouden, onder wie twee Nederlanders. Volgens de Guardia Civíl werd er ook illegaal stroom afgetapt. Verder is er 1,8 kilo geoogste wiet in beslag genomen.

 

De plantage bevond zich in een kelder van het huis. De elektriciteitsmeter was gesaboteerd zodat het geregistreerde stroomverbruik laag werd gehouden. Ook temperatuuregelaars, en bewateringssystemen en een sealmachine zijn in beslag genomen.

 

De arrestanten zijn twee Nederlanders en een Rus tussen 22 en 53 jaar. Ze zijn in bewaring gesteld door de onderzoeksrechter. Het onderzoek zou in maart begonnen zijn.

 

 

-----------------------------

 

ik hoop toch dat ze die 1,8 kilo niet van die dik 600 planten hebben gehaald ....

kunnen ze ook niet zo goed kappen.......

O ZE ZIJN AL GESTOPT ....

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor ietske ( veel minder) planten zijn ze wel veel milder. 600 planten dat laten ze nergens vlug gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze dat op open veld hadden gedaan in de bergen had er niet aan de hand geweest

maarja stroom stelen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, maar in spanje tenminste bijna overal mag je voor eigen gebruik gewoon kweken en roken zolang het in de prive sfeer blijft.

Maarja 600..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebzucht, maakt meer kapot dan je lief is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja stroom jatten

 

kheb daar in tunnel kassen gelopen waar je u tegen zegt social clubs van 100 man :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf lid van Cannarias, Las palmas en Tenerife. ;-) binnekort krijg k ook een pasje voor La Palma ;-)

Alleen de max is er 3 gr per dag. keuze uit binnenwiet (zelfde prijzen als hier) buitenwiet vanaf 4 eur al enz..

Maargoed, die 3 gram knalt wel je kop in want het is er altijd stikkieheet en dat zijn wij niet gewend en ook de omgeving niet dus dan sta je al gauw bijna para stoned :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik 12 was knetterstoned geweest daar

met paps en mams op vakantie ..

stiekem sigaretjes kopen en roken.. was er een gedeelte in het bungalowpark wat in aanbouw was ..

daar in de bouw stiekem roken.. hehe

 

kom ik bij een ladder.. ik naar boven . zaten er allemaal jongelui te blowen ..

of ik ook wou ....

 

tja ....... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil je boefje niet vergelijken met elmo :whistling

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

in spanje zijn ze idd veel minder streng voor de kleine kwekers en gebruikers... Daar hebbe ze al door dat de cannabis oorlog toch niet te winnen valt... En zoals elmo al zei, zet de pyreneen vol planten, en niemand zal er iets aan doen daarzo... Als je begint me stroomdiefstal werk je het ook zelf id hand he... Spanje, echt een chill land, ga er elk jaar heen! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
wil je boefje niet vergelijken met elmo :whistling

Niet ? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp van ervaringsdeskundigen dat het strafklimaat en gevangeniswezen een stuk harder is dan in Nederland. Ik ken ook mensen die in Spanje een kweekje in huis hadden en niet gepakt zijn. Als ik jullie zo hoor kloppen die verhalen dus wel; zolang je klein blijft is het prima, tot je groter gaat. Ik vraag me alleen af wat dan groot of klein is in Spanje. En wat is de strafmaat als een KLEINE weker in Spanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me altijd af hoe je in zulke landen gepakt word.

Hier in nl is het drama maar volgens mij kan je in zulke landen gewoon met een afzuiger op je schouder lopen en niemand weet hoe en wat.

Maar goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik volg boefje hier in... daar kan je echt nog gaan en staan waar je wil... zolang je niet overdrijft...

en ik heb vorig jaar nog met een thuiskweker gesproken, en die zei me dat zolang je niet groot gaat, je met rust gelaten wordt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan vraag ik me toch af hoe die mensen hierboven gepakt zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stroom stelen ????

 

De plantage bevond zich in een kelder van het huis. De elektriciteitsmeter was gesaboteerd zodat het geregistreerde stroomverbruik laag werd gehouden. Ook temperatuuregelaars, en bewateringssystemen en een sealmachine zijn in beslag genomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel te groot, stroom stelen,... Is niet meer voor je eigen voorzien he, das voor gans de costa... :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vraag me altijd af hoe je in zulke landen gepakt word.

Hier in nl is het drama maar volgens mij kan je in zulke landen gewoon met een afzuiger op je schouder lopen en niemand weet hoe en wat.

Maar goed

 

 

Kan je in belgie ook hoor, maat van me liep zelfs met een hps setje over straat zonder dat iemand raar keek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zoiets hoorde ik ook al.

Als je hier met een vuilniszak loopt denken mensen al..

 

 

@cityboxer dat bedoel ik

600 planten valt ook wel mee of je moet er 5 per m² hebben maar denk het niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
stroom stelen ????

 

De plantage bevond zich in een kelder van het huis. De elektriciteitsmeter was gesaboteerd zodat het geregistreerde stroomverbruik laag werd gehouden. Ook temperatuuregelaars, en bewateringssystemen en een sealmachine zijn in beslag genomen.

 

Als hij gepakt is vanwege het stroom stelen dan is het dus niet zo dat ze niet beschikken over ´geavanceerde´ opsporingsmechanismen. Ik heb overigens ook begrepen dat ze in Spanje warmte camera´s hebben etc. Daarbij is de straf veel hoger in Spanje, dat bedoelde ik met strafklimaat. Ik heb dat nog eens nagevraagd en mijn Spaanse bron bevestigde dit.

 

Die bron bevestigde ook dat wat jullie zeggen dat als je klein blijft ze heel vaak niks doen, niet omdat ze wettelijk niks kunnen doen of technisch niet in staat zijn die kwekerijen op te sporen. Maar gewoon omdat ze het prima vinden. Dat is tenminste de opinie van één persoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt cityboxer, hou je het klein, laten ze je gerust... Heerlijk toch?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...