Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

doubleosix

Hebben jullie tattoos?

Recommended Posts

Beste WF leden welkom in het Tattoo topic.

 

Aangezien dit forum heel divers is van 15 jarige personen die duivenvoer zaad ontkiemen tot 60+ leden die al heel wat ervaring hebben in het leven en met natuurlijk de hobby.

 

Daarom ben ik benieuwd hebben jullie tattoo's? Zit je vol? Heb je er 1? Of heb je er juist helemaal geen? Staat er een bijvoorbeeld op de planning?

 

Bezit trouwens zelf een tattoo forum wat nog niet loopt, dat is niet voor niks want ik zit zelf wel zo goed als vol met me 24 jarige leeftijd, ;) Ook heb ik ooit eens met een tattoo apparaatje een wietblad op mijn been gezet waarvan ik morgen wel even een fotootje post, heb het nooit afgemaakt maar de lijnen waren dope gelukt.

 

Dus brand los, als je een heuse wiet tattoo hebt dan wel graag een pica erbij hehe, andere tattoos mag ook zolang je er zelf trots op bent :wacko: Vermeld ook even je leeftijd als je dat niet te persoonlijk vind, geeft meteen een beeld erbij :verrygood

 

(Weetniet of dit soort topics toegestaan zijn hier, en of het goed staat... leek me bij "tekeningen" wel aardig goed te staan zegmaar, excuses als dat niet zo blijkt.)

 

 

 

Twee hele vette wiet tattoos (niet van mij!)

 

tumblr_m0yf7qkOnN1qkewqjo1_500.jpg

 

weedtat.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tattoos , ja dat is mijn ander verslaving buiten het kweken..

Heb er genoeg zal ik maar zeggen, en het begint weer te kriebelen...

 

Pica's plaatsen lijkt me niet zo handig voor sommige tattoos ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je eenmaal een tattoo hebt, wil je meer hebben ze me gezegt...

 

Nu 10 jaar later na mijn 1e tattoo, staat mijn teller op 2.. en ben al 2 jaar aan het bedenken wat mn 3e zal worden hihi

 

MissUG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je eenmaal een tattoo hebt, wil je meer hebben ze me gezegt...

 

klopt helemaal :wacko: ;)

 

ik tel niet meer ;) :verrygood :wacko: duurt te lang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tatz... jazeker, uhm ik geloof stuk of 13 nu, waarvan de grote stukken in meerdere delen gezet...

 

Geen wiet tattoos in ieder geval...... wel een vette verslaving ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik kan het nog goed tellen... heb er nog maar 2..

 

1op mn rug en 1 op mn enkel.. nu wil ik er nog 1 op mn pols.. maar wat precies...

Share this post


Link to post
Share on other sites

is n mooie plek pols, en niet te pijnlijk ook.. ( dat was dus nr 14 bij mij helemaal vergeten ) hahahahahaha

 

Uhm de namen van je kids????????? of de naam van je mannetje ???? of een mooie spreuk ( motto) als armband hihihihihi ideeën genoeg !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indd ideen genoeg haha.. namen kids heb ik al op mn enkel..

 

Ik zie me zie me al rond lopen met Urbangrower op mn pols hahah nee ik doe geen namen meer..

 

Ik denk dat het een mooie tribal word, maar zo een spreuk spreekt me wel aan eigenlijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er spijtig genoeg ook 1 en heb er :verrygood :wacko: spijt van....dus ik heb 2 optie, of het weg doen ( te pijnlijk en veel kosten) of 1 tatoeren op de getatotoeerde en tenminste een deftige tatoe opzetten. We will see, ........;;dus moi aussi ik heb een tatoe ;)

 

 

 

By the way well grappige tatoe wat je daar heb

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tatoeëerder regelen voor op de meeting ?

 

;) :verrygood :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dan moet er wel een verbod komen aan de tatoerdeer, geen gobruhash voor hem, you know the final story als hij een hit neemt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen we dan wel Faraon ;) vergeet hij anders de "H"

 

gallery_30925_13763_8035.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogen niet bumpen Ejb ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doen we dan wel Faraon :wacko: vergeet hij anders de "H"

 

gallery_30925_13763_8035.jpg

 

 

;) :verrygood

Juist

Share this post


Link to post
Share on other sites

-edit-

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger wel Henna tattoos gehad, en plakplaatjes die om kauwgom gewikkeld zaten, meer niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gobru

 

mn buurman 4 deuren verderop doet thuis tatoo's zetten ...

 

en erg mooie .. mn buurvrouw heeft er 1 laten zetten .

 

zal een tentje naast de bungykraan zetten voor de tatoo's ..

 

 

en verder ben ik vrij van plaatjes ;)

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, m'n zoon staat op m'n rechter onderarm. In flinke old-english letters. Begint bij m'n elleboog tot ongeveer m'n pols.

Dochter precies hetzelfde maar die staat op m'n linker arm. Helemaal symetrisch zeg maar. Het mooie is dat hun bijde namen uit 6 letters bestaan. Van een afstandje lijken het 2 dezelfde tattoo's. Maar er zit wel degelijk verschil in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldige reacties!

 

Helaas is mijn wietblad verre weg van geweldig, maakte er net een fotootje van en schrok me eigenlijk kapot, hij is nog lelijker dan ik dacht haha.

 

Let wel, je telt misschien 8 bladers, maar het zijn er overduidelijk 9, diegene rechtsonder verdwijnt achter de tribal sliert die ik overigens ook ooit zelf gezet heb ik een vage bui ;) Binnekort maar eens langs de tattooshop om het aan te laten pakken!

 

blad.jpg

 

:verrygood

 

Deze gast heeft zeker een voorbeeld meegenomen van een mannelijke plant, ahaha vind de buds er nou niet echt als buds uitzien maar als balllluhhh

 

snake_and_weed_tattoo_sitting_2_by_danktat-d4rfdhz.jpg

 

Greets and happy smokings.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plaatje 1 is zelfverminking

plaatje 2 is een maiskolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet man, met name die onderste. Ik zou hem nog ff mooi inkleuren. Ziet er goed uit dubbel 6. Die bovenste zou ik zo laten. Vind die bovenste trouwens nog best meevallen. Had hem na je omschrijving veel erger verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het dan zo moet ....... ;)

 

blijf ik nog ff plaatjes van de kauwgom plakken ......

:verrygood

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jaaaaaa er valt nog wat van te maken dat zoiezo :wacko: maar ik loop zoiezo nooit in korte broek dus ten eerste niemand zal het zien, me wifey vind het sexy (niet bepaald die tattoo maar gewoon alles) en ik kijk zelf nooit aandachtig naar me benen dus who cares toch

 

Mensen die zeggen dat het zelfverminking is; je hebt zelf zeker geen tattoo of je schrikt al bij de gedachte van een tattoo, als je een beetje een creatief artist bent is er zelfs nog een waar kunstwerk van te maken maargoed. ;) Ik vond het grappig op dat moment om zelf te zetten, en het reminds me on die goede oude tijd dat je er ook nog om kon lachen haha, zelfs nu nog.

 

Die onderste is btw niet van mij, maar ik vond het op ballen lijken, trouwens wel mooi gezet hoor zodra die snake ingekleurd en geschaduwd zou worden.

 

 

Voor me been ga ik binnenkort naar Tattoo Mania , eens kijken wat hij er nog inziet om mee te doen, vast genoeg :verrygood!

 

Verder is het zetten van een tattoo bij jezelf natuurlijk niet aan te raden, maar het geeft wel direct een betekenis mee haha voor als je die nog niet had... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zal een tentje naast de bungykraan zetten voor de tatoo's ..

 

;) :verrygood :wacko:

 

waarom duurt het zo lang Ug :wacko: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...