Yep de koffie was OKE Doc en we hebben wel goed gein gehad maar ook wel weer wat opgestoken.
De toevoegingen die men denkt nodig te hebben zijn in de sfeer van atmosfeer al gezegd.
Het is steeds weer anders, andere
stek, temp,
LV, luchtdruk,
licht. Je moet dan ook, vind ik, als je
hydro aan het draaien ben weten wat een dame zoal doet en kennis van je
vrouwtje hebben. ( je zou ze haast vergelijken)
Je ziet dan eerder alle nukken en problemen aan komen. Hier komt dan weer de nut van toevoegingen om de hoek kijken. Ik heb het idee dat je veel eerder iets kan corrigeren in dien nodig. het laat zich makkelijker sturen. Dat wil niet zeggen wat ik nu aan het proberen ben dat het niet nodig is voor de dame.
Growth thech geeft de uitleg dat het voor de
groei een extra stimulans is voor het opnemend vermogen te bevoorderen en ook de doorstroming van de nodige voedingsstoffen verhoogd. Met als + punt Silicone bescherming tegen beginnende ziektes en beestjes van buiten af. wel
ph verhogend en je moet ook oppassen dat je
ph dan ook niet teveel gaat schommelen( na twee keer gebruikt nog niet zeker of dit ook de oorzaak was)
In grote lijnen geen echte boost of minerale toevoeging maar meer voor een deel transporteur. En daar geloof ik dan wel in dat dit nut kan hebben.
Maar waar beginnen we te vergelijken, Bij de basis? Zoja welke is dat dan en is dit ook de goede voor je standaard
water. Welke stoffen zijn in deie basis
voeding nog de missing link of wat zit er minder in dan wel zou moeten. Hypro en Ferro geven mijn voorkeur.