Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bechje

Belgie holiday meeting 27 januari 2013

Recommended Posts

Aangezien ik het heel tof zou vinden om de mensen hier te leren kennen, ga ik als newbe eens zien of er animo is voor een Belgie meeting. (hollanders zijn uiteraard welkom)

Ik heb de pech dat de meeste meetings vanwege mijn beperking te ver reizen zijn, blowsterke was haalbaar, maar ja was te laat :P

 

Hoe, wat, waar en wanneer...

 

Iedereen die zin heeft is welkom, maar ik heb plek voor ongeveer 20 personen.

Mensen die van ver komen kunnen blijven slapen, zowel voor als na...maar eigen slaapspul meenemen.

Zoals meerdere meetings American style, heb net een huis gekocht, dus budget is beperkt.

Ik hoop tegen die tijd wat eigen kweek te hebben, maar ik zorg in ieder geval voor eten en drinken.

Dit wordt stemmen tellen..of BBQ ...ik heb een afdak met een 5 tal vuurkorven, eten doen we binnen, of indische rijsttafel....zelf gemaakt, dus geen afhaal.

 

Wanneer, de planning is Dec of begin jan...geef aan welke datum best schikt, dan pikken we een datum.

Alleen het weekend van 22/23 dec kan niet ivm mijn en hubbies verjaardag.

 

Waar: regio Overpelt/Lommel net over de grens bij Valkenswaard NL.

Mensen die met de trein komen uit NL kunnen afgehaalt worden in Eindhoven, mits niet te laat, want hubbie gaat met de kids weg en heeft dus den auto.

Voor de belgen onder ons, Lommel station.

 

Dus mensen...kom maar op <_<

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste die een stoel Reserveerd al ben ik van 22 tot 27 december inde Ardennen

En licht er Beetje aan hoever in belgie :P Kom van omgeving Rotterdam af

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou graag willen komen, maar buiten meeten in december ga ik helaas niet trekken, brrrrrrrr gaat mijn rug, etc niet fijn vinden (jammer)

 

Helaas niet de eerste in Be :P <_< ;)

 

De limbo 2013 the re run is ook wel te halen voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar of ze ooit nog thuis komt, zou ik me maar eens af gaan vragen. :P

 

Moggel

 

Oh trouwens Bechje, ik wacht even met reageren tot er een datum is. Drukke tijd zo rond de Kerst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GW, tis bij Eindhoven de grens over en je bent er al....als je over Breda rijdt nabij Eersel de grens over.

 

Gobru, hahahaha planning is wel binnen, wilde als optie de bbq aansteken met korfjes erbij om het behaaglijk te houden als mensen zelf hun vlees willen doen. In dec buiten overleef ik ook niet!

 

Mitsz heeft gelijk....zo zuidelijk is de heenreis al meer als genoeg voor mijn lijf :P ...Mitsz, zou tof zijn als je er bij kon zijn!

 

ow ook hier mogguh trouwens

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het in jan zou zijn wil ik gerust een plaatske reserveren :P ben van Antwerpen en kan gerust andere oppikken dan op weg naar daar

wil wel eens zo'n meeting meedoen en andere leren kennen, lijkt me fijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwiki, januari is zeker een optie als dat de meeste best uitkomt, tof dat je er dan bij wilt zijn :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh Eindhoven omgeving is geen probleem (alsk Brussel voorbij had gemoeten wel)

 

Als de datum mee zit kom ik :P moet nog wel ff kijken of ik tegen die tijd nog kan veroorloven auto te rijden (vorige week gehoor dat me contract niet word verlengd omdat er niet genoeg werk is/was)

 

Maar heb er zeker zin in. Wak mee neem weet ik nog niet (weer zelfde probleem ) maar ik neem Iniedergeval wat lekkere soortjes mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga het blijven volgen :P als het januari word wil ik men eerste meeting doen <_< en zal dan zekers wat lekkers mee doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn maar 40 min rijden, dus als ik welkom ben zijn we van de partij,...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
GW, tis bij Eindhoven de grens over en je bent er al....als je over Breda rijdt nabij Eersel de grens over.

 

Gobru, hahahaha planning is wel binnen, wilde als optie de bbq aansteken met korfjes erbij om het behaaglijk te houden als mensen zelf hun vlees willen doen. In dec buiten overleef ik ook niet!

 

Mitsz heeft gelijk....zo zuidelijk is de heenreis al meer als genoeg voor mijn lijf <_< ...Mitsz, zou tof zijn als je er bij kon zijn!

 

ow ook hier mogguh trouwens

 

 

Ik doelde eigenlijk meer op het medicinale effect na zo´n middagje meeten. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsz, was nog niet wakker <_< ..

 

Maddwarf tuurlijk ben je welkom!

 

GW, amai bij jou ook al, helaas heb ik er meer gehoord afgelopen weken, flink balen! hopelijk gaat het lukken of kun je misschie met iemand mee rijden?

 

Ffkes kleine verandering...mijne man kwam er mee aan dat ik de goede sint niet moest vergeten in het weekend van 2 dec en ik zag zojuist dat zODd de 9e een meeting heeft gepland..

Zo wordt het erg krap met de weekenden, dus best om er gewoon januari van te maken?

Ik heb dan de weekenden van de 13, de 20e of de 27e die kunnen.

Hebben we toch iets tofs in de donkere dagen na de feestdagen.

 

Kwiki, ik zet je bij deze dus op de lijst! ;) samen met Maddwarf...geef ff aan welke van de 3 datums best schikt!

 

 

Aanwezig:

 

Kwikikweek +? (partner is welkom)

Maddwarf+? (idem)

 

Onder voorbehoud:

 

Mitsz

Grow weed

 

Heb het voor jullie ffkes zo gedaan om het overzicht te behouden met mijn suffe kop :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er een datum bekend is hoor ik het graag , als het lukt wil ik en de vrouw er ook graag bij zijn

 

de 27e zou mooi zijn :P

 

 

28okt

3nov

9dec

...jan

 

gaat weer helemaal goed komen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nog ff en we kunnen beter met z´n allen gaan samenwonen! :P

Hmmm maar dan wel in Spain :0

Ben vandaag bij een medicinale growers genootschap geweest

 

Tunnel kassen vol met wiet per 5 planten hangt er een papiertje. Met kopie van id

En werd door een mannetje of 4 gerund (dik400 planten in volle grond )

Mega kerstbomen <_<

Beetje het Belgische trek uw plant idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopen dat ze hier ook zo slim worden om het zo te gaan doen.........

 

Hoor ik cumune Mitsz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
als er een datum bekend is hoor ik het graag , als het lukt wil ik en de vrouw er ook graag bij zijn

 

de 27e zou mooi zijn :P

 

 

28okt

3nov

9dec

...jan

 

gaat weer helemaal goed komen

 

ik sluit me bij gobru aan ,, als het uitkomt zijn de st0ny`s ook van de party mr st0ny idergeval dan , miss licht eraan of ze moet werken of nie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx Bechje :P

 

en zoals ze hier eerder al aangeven de 27ste dan <_< dan is hier de drukte ook een beetje gepasseerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwil er best ook wel bij zijn maar mijn agenda laat dat helaas niet toe :P jammer ik hoop dat er in de toekomst meer belgische meetings komen want dat vind ik wel chill

 

Groetjes shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites
als er een datum bekend is hoor ik het graag , als het lukt wil ik en de vrouw er ook graag bij zijn

 

de 27e zou mooi zijn :P

 

 

28okt

3nov

9dec

...jan

 

gaat weer helemaal goed komen

 

ik sluit me bij gobru aan ,, als het uitkomt zijn de st0ny`s ook van de party mr st0ny idergeval dan , miss licht eraan of ze moet werken of nie .

 

jazekerrrrrr meetennnnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

okidoki, de meerderheid zegt nu de 27e, we leggen hem vast...

Ik doe straks ffkes een overzicht maken, ben wat beduusd van het bericht va Andy :P

 

Shining, als het goed bevalt doen we hem zeker over en hoop ik dat je er bij kan zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier staat de 27e januari 2013 al omringt op de kalander....

 

Hier ook zeer stil na het bericht van Andy!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gobru, ik ga ffkes ot..maar heb jij gegevens van Andy of familie? Aangezien je het berichte postte....

Misschien een idee om een bloemstuk namens wf te zenden en degene die mee willen doen een bijdrage bijleggen?

Pfff lekker rkom getikt, maar allee hoop dat et duidelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt pm :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

27e :P dan zou ik echt niet lekker zijn (kwa geur ) inde Ardennen geen water op het trein waar ik dan zit

 

(ik ook met me survival hoby vakanties )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...