Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vanheezik

Balkonfeest bij vanheezik. ik heb uitgenodigd: KillingKush, ADH-47, Freezeland X Royal Dane, Deep Passion X Royal Dane. '

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Omdat mijn outdoorverslag van een paar maanden terug door het slechte weer naar de Micro/Fluo sectie is verhuisd, ga ik hier mijn verslag houden over de planten die écht buiten gaan leven. Ik heb als soortjes:

 

-Frisian Dew fem. (3x)

 

-Killing Kush fem (1x)

 

-ADH-47 #F3 reg. gebreed door g.w. (nu 5x, hoop op niet meer dan 2 mannetjes)

 

 

Als grond weet ik nog niet wat ik ga gebruiken, ik wil eigenlijk jullie raad vragen over grond die je gewoon bij het tuincentrum kan kopen, maar wel goed genoeg is voor me planten. Dit omdat ik veel grond nodig ga hebben en niet al te veel uit wil geven (arme studentenleven).

 

Waar komen ze in te staan:

 

De Killing Kush en ADH's staan nu in 0,5 liter potjes met zaai- en stekgrond. De Frisians gaan na ontkieming ook in zulke potjes met zaai- en stekgrond.

 

De Frisians gaan als ze klaar zijn om overgepot te worden denk ik in 25 á 30 liter potten (ff kijken wat het tuincentrum voor me heeft) zetten, omdat ik niet wil dat ze ál te groot worden i.v.m. de buren. Ik ga ze sowieso wel toppen.

 

De Killing Kush komt ook in een 25 of 30 liter pot, gaat ook getopt worden.

 

De ADH'tjes laat ik nog in de potjes met zaai- en stekgrond tot ik de mannetjes eruit kan halen, dan gaan elk van de vrouwen in hun eigen 7 liter pot. Of ik zet ze met ze allen in een 30 liter pot, wil ik ook wel eens proberen.

 

Als voeding neem ik zoals altijd weer BioBizz Grow en BioBizz Bloom, omdat dit naar mijn mening prima werkt. Als jullie tips hebben voor andere voeding, let me know, ik ben altijd wel in voor nieuwe dingen uitproberen.

 

De planten hebben zo'n 7 tot 8 uur per dag zon op mijn balkon, en als dat te weinig blijkt kunnen ze in het begin nog extra licht krijgen onder mijn Tneon.

 

Dit is wel zo'n beetje mijn plan van aanpak, als jullie aanvullingen of tips of adviesen hebben hoor ik het graag.

 

Plaatjes:

 

5 ADH, 1 killing kush (met het gele labeltje)

gallery_30000_14049_989086.jpg

gallery_30000_14049_1689306.jpg

 

3 Frisian Dew beans in vochtig keukenpapier:

gallery_30000_14049_1025908.jpg

gallery_30000_14049_46298.jpg

 

nou hopelijk wordt het een leuk verslag met mooie planten het liefst paarse pheno's van de frisian :lol: volg het als je wil, ik zal ongeveer elke week uitgebreid updaten.

 

geniet van het weer en one love :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes en ik duim mee voor paarse hoor, vinden we mooi !!

 

:lol: & *subd*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je oude binne aarde upgrade. En nog een laatste keer buiten gebruiken :lol:

 

Kwa aarde ik haalde vorige keer bij growshop 50liter aarde en 100iter cocos voor 17 euro is huis merk van de shop en perfect gebufferd geen zout enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reply op je andere topic maar hier meer opzijn plek op 7 liter kan je het nog doen om 4 grote toppen te krijgen ipv 1

 

Op 11 liter werden het bierflesjes dus op 7 Heineken twisters :lol:

Hoop dat mijne vandaag al stiekem boven de grond staan te wachten tot ik thuis kom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je kweek! :lol:

 

7-8 uur direct zonlicht zou genoeg moeten zijn, ik kom daar helaas niet aan en 't lukt ook wel ^_^

 

Grow ze! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reply op je andere topic maar hier meer opzijn plek op 7 liter kan je het nog doen om 4 grote toppen te krijgen ipv 1

 

heb er net 2 getopt doe straks pica's

 

En thanks teaahc, k hoop op mooie bossen :lol:

Weetje: dit is de eerste keer dat ik niet-autoflowers ga kweken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister 2 adh'tjes getopt

 

gallery_30000_14049_1130738.jpg

 

gallery_30000_14049_381542.jpg

 

ik heb geen idee of ik het goed heb gedaan is de eerste keer dat ik het deed. vandaag zag ik nog geen verandering op de plek waar eerst de groeischeuten zaten.

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeeej het amsterdamse balkonnetje is back!

 

Ik ben zelfde tijd als jou begonnen eind maart toch? Kheb de mijne gewoon buiten laten staan is toch nog goed gekomen laatste weken :lol:

 

Dat toppen heb je goed gedaan (volgende keer even goed afknijpen tussen duim en wijsvinger), je had een internode of 2 nog kunnen wachten zodat je meer vertakkingen krijgt, dit is ook leuk wat je gedaan heb, er komen nu 2 zijtakken uit je plant die je nog eens kunt toppen (dat moet je wel pas doen als er 2 of meer vertakkingen zijn!!) zodat je er daarna 8 of meer krijgt :lol: (de 2 hoofdtoppen die je nu krijgt zal ik als ik jou was niet meer toppen.)

 

Ik volg je, leuke soortjes ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeeej het amsterdamse balkonnetje is back!

 

Dat toppen heb je goed gedaan (volgende keer even goed afknijpen tussen duim en wijsvinger), je had een internode of 2 nog kunnen wachten zodat je meer vertakkingen krijgt,

Ik volg je, leuke soortjes ook.

 

Je heb een beetje veel weg gehaald je had eigenlijk alen de nieuwste internode tussen uit moeten knippen. Maar dat gaat een volgende keer beter

 

@double. Als ik deze auto flower een beetje kan voorspellen toont hij binnen een paar dagen geslacht en zou je niet meer kunnen /mogen toppen. Nu zal hij 4 vertakingen. Hebben en anders 6

 

:lol: :lol: ik geniet nog ff veder van avond zon ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaah back in het outdoor gebied! :lol:

 

Ziet er nice uit! Wordt een heel groen balkon,

ik denk dat de FD's ook aardig groot zullen worden in een 30l pot ^_^

Ben benieuwd hoe het toppen eruit zal komen te zien, ik ga zelf denk ik niet toppen, ook geen ervaring mee.

 

Succes men! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en en en loopt het al uit ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff updateje

 

de jonkies hebben het naar hun zin in dit lekkere weer. en zodra het donker is, gaan ze gezellig onder de tneon om nog wat extra licht te pakken, dit doet ze goed volgens mij. wel heb ik een vervelende situatie; de frisian dew zaden zijn slechte kwaliteit. er was na 14 uur eentje ontkiemd, een dag later heb ik hem in zaai en stekgrond gedaan. de andere 2 toonden toen nog geen teken van leven. 3 dagen later was hij nog niet boven dus ik haalde wat aarde weg om het zaadje te bekijken. het zaadje was bijna wit geworden en het worteltje zwart en uitgedroogd. de andere twee zaadjes zijn vandaag de dag nog steeds niet open dus heb de hoop laten varen. ik heb azarius en dutch passion hier wel over gemaild, want ik betaal liever geen 23 euro voor iets wat niet wil leven.

 

enfin, de adh47 is voortaan me favoriete autoflower.

 

van links naar rechts: adh, adh, adh, killingkush, adh, adh

gallery_30000_14049_1873045.jpg

 

killing kush doet het geweldig; jammer dat de andere killingkush zaailing dood was gegaan :lol:

gallery_30000_14049_1148642.jpg

 

's avonds en 's nachts lekker bijzonnen onder de tneon

gallery_30000_14049_581311.jpg

gallery_30000_14049_1621629.jpg

 

en dan speciaal voor g.w.

en en en loopt het al uit ? :lol:

 

volgens mij heb ik mijn eerste keer toppen toch niet volledig verneukt:

gallery_30000_14049_1635557.jpg

 

en de andere

gallery_30000_14049_937030.jpg

 

en ik heb stiekem nog 4 adh'tjes ter ontkieming gelegd, zo leuk soortje is het. en ik ga er ook een paar weggeven.

 

dat was um weer tot de volgende keer ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kleintjes groeien hard! :lol:

Jammer van de Frisian Dew... :)

Gelukkig maar dat de ADH het zo geweldig doet! :)

 

:lol: ^_^ Mrs Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gelukkig maar dat de ADH het zo geweldig doet! :lol:

 

Ja ik ben ook heel blij met die adh zaden. Enorme kiemkracht, van de 10 die ik er tot nu toe heb ontkiemd zijn er 10 binnen 48 uur ontkiemd ^_^ g.w. mag trots zijn op zn zaden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Zegt ook wat over je kiem methode dies goed :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon tussen nat keukenpapier tussen twee schoteltjes. Oud maar goud. Werkt altijd, behalve dus bij deze K.U.T. (Kwalitatief Uitermate Teleurstellend) frisian dew zaden.

 

En hoe vind je het toppen trouwens gelukt?? Horen deze uitlopers of gaan ze alsnog dood :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je echt super slecht gedaan zo gaan ze zeker dood.

 

 

 

 

Neej perfect gedaan ik weet niet precies hoeveel meer je weg heb gehaald dan op de foto die ik je stuurde maar dat maakt niet uit

Je zal nu 2 hoofd toppen krijgen

 

Mij niet teveel eer indeschoennen schuiven is een soortje van emtee/pide/chaz. Ik heb alleen zaadrun mee gedraaid. Krijg constant PM'S of ik er nogmeer heb :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ouwe ajax fanaat hier een rustig niet stone wietje :lol: druppel de olie al meer dan een week :lol: als jij hem nou gaat growe kom ik hem oprooke ^_^

http://www.herbiesheadshop.com/secret-vall...erry-seeds-2514

just kidding ik heb via via blowsterke gehoord dat dit ook een aantal cdb dominantie pheno's moet bevaten heb zelf nog een paar parvati zaden en deze nu ook besteld

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow die zziet er goed uit, hoelang duurt het denk je om die te bestellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

morepics.gif lol.

 

Leuk dat je Killing Kush fem doet is een erg lekker wietje en ik heb er ook nog kogeltjes van.

Helaas geen Frisian Dew fem dit jaar hier dus als het mag ga ik bij jou mee genieten.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

halllo dames en heren'

 

niet veel te melden. heb nog 1 adh en de killing kushh getopt. voor de rest gaat alles lekker. ze staan de laatste dagen onder de tneon vanwege het slechte weer.

 

de middenste van de onderste drie is de killa kuzh, de rest adh

gallery_30000_14049_1955005.jpg

 

ff balkon chillen

gallery_30000_14049_1433492.jpg

 

killing kush net na het toppen

gallery_30000_14049_295954.jpg

 

de adh die eerder is getopt is prachtig in 2en verder gegroeid

gallery_30000_14049_862739.jpg

 

dit is een beetje rare pheno, hele dunne ruwe 'uitgedroogde' blaadjes

gallery_30000_14049_1173004.jpg

 

en lekker onder de tneon

gallery_30000_14049_229836.jpg

gallery_30000_14049_454171.jpg

 

 

dat was em weer.

en nog voor degenen die hiervan houden, weten dat dit een prachtige klassieker is

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo anders heb je ff zaad van de verkeerde vader dacht dat ik jouw de indica dominante had gestuurd naja maakt niet uit :)

 

ze hebben het wel naar hun zin zo te zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic is toe aan een foto update B):huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rol nu mijn bed uit, ga zo foto's maken :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een hele goeie donderdag middag allemaal

 

ik heb de balkonkweek naar een next level getild door mijn bezoekje aan de intratuin eergister. ik heb daar gekocht:

 

-120 liter universele potgrond

 

-5x een 35liter pot

 

-1x een 20l pot

 

-10 liter zaai en stek

 

-8 zaailing potjes

 

-3 munt plantjes :P

 

enfin. na mijn vervelende ervaring met het niet-uitgekomen zaad, was ik gister naar de azarius winkel gegaan en verteld hoe het zat, en heb ik nieuwe gekregen. BIG UP AZARIUS :huh: !!! die heb ik ter ontkieming gelegd. Die drie frisians gaan per stuk in een 35L pot. Ik heb de killing kush al verpot naar een 35L bak. van de 5 ADH47 waren er 3 mannetjes, ik heb er 2 gekilld en 1tje overgehouden voor stuifmeel B). De 2 vrouwtjees zijn samen in de 20L pot gegaan.

Ik heb ook nog een zadenruil gedaan, als resultaat heeft Limbic mij Freezeland X Royal Dane zaden en als verassing nog Deep Passion X Royal Dane zaden gegeven. Ik ben zeer benieuwd naar deze soortjes. Ik wil Limbic alvast even complimenteren met het uiterlijk van de F X RD zaden, ze zijn mooi licht van kkleur met prachtige donkere- ja hoee zal ik het noemen..... tijgerstrepen? :o enfin, foto's

 

links Killingkush (gaas is tegen de buurkatten die in de pot chillen 's nachts) rechts de 2 adh dames

gallery_30000_14049_1858874.jpg

 

killakuzhsshshhs

gallery_30000_14049_2360982.jpg

 

(getopte) adh's

gallery_30000_14049_2395399.jpg

gallery_30000_14049_477795.jpg

 

het pretpakket, ik hoop op 2 of 3 freeze x deen vrouwen en 1 of 2 deep passion vrouwen

gallery_30000_14049_1467490.jpg

 

het multi culti hoekje. links tomaatjes, de 3 achter zijn muntplantjes, de 3 rechts bonenplantjes, en wat zit er in die propagator......??

gallery_30000_14049_930011.jpg

 

.......nog meer adh47 natuurlijk

gallery_30000_14049_1645028.jpg

 

en wie herinnert zich de gespleten mongool Big Devil nog?

ja deze ja:

gallery_30000_13694_340341.jpg

 

nou die is nog redelijk goed terecht gekomen...... B)

gallery_30000_14049_26315.jpg

gallery_30000_14049_2496942.jpg

 

hier zie je de knoest waar ze is gespleten

gallery_30000_14049_1550888.jpg

 

dat was um weer voor deze keer, over paar dagen weer ff kleine update omdat dan waarschijnlijk de Frisian Dews zijn ontkiemd en misschien ook de Freezeland X RD en/of Deep Passion X RD.

 

en nog even eentje uit de muziekselectie van vanheezik:

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...