Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

babylonboy

Limited Fems Fairy Tale

Recommended Posts

Zo daar gaan we dan weer.

 

Mijn vorige kweek loopt ten einde dus tijd om de volgende op te starten. :verrygood

 

9 x Fairy Tale van Limited Fems (exille x wild rose), ik had er 11 maar kon iemand anders ook heel blij maken met 2 zaden.

Alles nog altijd op lightmix

 

1x dr120 met 600pitter

en 1x dr80 met 400 pitter

beiden aangeslingerd door een E-VSA

 

Geen special effects gewoon straight up huis tuin en keuken kweek, om de verschillende pheno's te kunnen zien voor mezelf en voor anderen die er belang bij hebben.

 

Start kiemen 20 december ontkiemd op 21 december.

gallery_18400_11341_117947.jpg

Deze keer geen potjes maar cheapass bekertjes.

gallery_18400_11341_848749.jpg

daarna alles onder de lichtjes en vanochtend...

gallery_18400_11341_223923.jpg

gallery_18400_11341_563321.jpg

mijn kerst kinderkes :wOOt

 

en nu maar lekker groeien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee..bekend soortje..hehe.

Vandaag zijn ze bij mij ook aan het ploppen.Kenne we mooi spieken bij mekaar.

 

Succeshee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cannabizznis : oow was jij dat :verrygood

@ Dennissie : ik was je al stiekem aan het volgen. Bedankt en ook jij succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klootzak!

Deze MOET ik ook weer volgen!

Ff een abbotje op nemen uiteraard.

Vandaag me tent binnen gekregen en meteen in elkaar gezet v.d. week alles ff afbouwen en dan test draaien.

Hoop dat het allemaal afkomt voor ik moet gaan werken dinsdag.

Beetje druk druk druk alleen op et moment...

 

Ik volg je sowieso!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm..Ik ben nu 60 uur onderweg en er is er nog maar 1 boven.Hoe lang duurde het bij jou voordat ze allen boven waren.Ik zie ook dat je ze 24 uur geweekt heb.

 

Gaat in ieder geval voortvarend hier. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Schitzo : :verrygood: beetje doorwerken dus het is kerst dus tijd zat :wOOt

@Dennissie : alles met elkaar heeft het 4 dagen geduurd.

 

1-2 dagen kiemen.

1-2 dagen bovenkomen.

 

Ik week altijd voor tussen 2 vochtige wattenschijfjes in een bakje met deksel, het voordeel hiervan vind ik dat je goed kan zien of er iets gebeurt en wat er gebeurt.

Mocht een zaadje niet ploppen om welke reden dan ook kan je altijd nog een handje helpen.

 

Wattenschijfjes goed vochtig (niet zeiknat) maken met kraanwater.

Zaden tussen de watteschijfjes en dekseltje erop.

Het bakje met zaadjes leg ik dan boven op de cv ketel in de koelste hoek.

Elke dag even kijken en luchten!!

 

Zodra ik begin met kiemen maak ik ook potjes met 2/3 light mix en bovenop 1/3 zaai/stekgrond klaar. Tussen deze lagen doe ik een beetje rhizzo schimmels en water ze in met kraanwater+Rhizotonic+Enzymen op een pH van 5.8.

Dit lekker een dag laten staan!

 

Zodra het penworteltje zichtbaar is prik ik een gaatje (ca 5mm diep) met een sateprikker in de laag met stekgrond.

Zaadje in het gaatje en iets toe dekken (niet aandrukken!).

 

Ik heb al vele andere manieren geprobeerd maar vind dit de meest betrouwbare en prettige.

 

Het bakje dat ik trouwens gebruik is volgens mij voor vis aas, ik heb het ooit gekregen van een maat.

 

@ weedplant : welkom!

 

En zo staan ze er vandaag bij

gallery_18400_11341_1151682.jpg

gallery_18400_11341_525362.jpg

 

Als iemand vragen heeft over wat dan ook stel ze gewoon, ik ben niet iemand die alles tot in detail neer gaat plempen dus vandaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey babylonboy ik ga deze volgen :verrygood

 

en ik doe het ook op de zelfde manier ontkiemen en ik vind dat tog ook een van de goede manieren :D

 

laterr Qutje :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor, en wat een gelijkmatige opkomst

Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen. (ja ik ook :wOOt )

 

Ik ben benieuwd wat ze je gaan brengen, al heb ik al wel een idee :)

 

Ik kom er ook ff bij zitten :D Want dit gaat goedkomen :verrygood

 

Fijne feestdagen alvast dude

 

gr

 

BK

 

ps: plempen??? Dat klinkt erg fout :D

Ik plemp, jij plempt, wij plempen?? :) :)

(ik lach me altijd dood :P om typo's, spkreekfouten, of onverhoopt verkeerd overkomende dingen, bij deze mijn oprechte excuses)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Qutje : :verrygood: dat kan ik maar op 1 manier uitspreken, welkom! En mooi dat je mijn mening deelt.

 

@ Beekaa: jij bent bij deze dan ook uitgesloten van het traditiegetrouw gokken :wOOt

De opkomst is niet helemaal gelijk, er is 1 achterblijver op de laatste foto rechts achterin.

 

En plempen is wel degelijk correct Algemeen Bijgeschaafd Nederlands; dan wel in een andere context.

 

plempen

` plem - pen (plempte, h. geplempt) puin, zand e.d. in water storten; dempen '

Gevonden op http://www.woorden.org/woord/plempen

 

HA! in your face :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 13 groei onder tl

 

kraanwater, rhizotonic enzymen en ph-

gallery_18400_11341_414143.jpg

 

Het nakomertje rechtsonderin heb ik per ongeluk mishandeld en is bijna afgebroken bij de wortel :wave:, ff aankijken of ze het haalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan lekker, wat zijn de plannen?

hoelang voor groeien, en wanneer zet je ze over?

benieuwd naar de verschillen bij de fairytale.

hoop dat ik een lekkere pheno heb staan :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goodluck :wave: ...

volg je in stilte...

 

laterssss... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor!

Je bent af en toe wel een beul he als je met je plantjes bezig bent :wave:

 

Ook ik blijf je volgen ouwe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit man..!!!

De wild rose is een heerlijk soortje de exile ken ik niet maar zal vast een heerlijk zoet soortje zijn als het van beekaa afkomt.. :wave:

 

Ik blijf je op de voet volgen..!!

Succes, Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cannabizznis : ik zit nog een beetje in dubio over de plan van aanpak. Ik denk dat ze alle 9 onder de 600 gaan. Lekker lang groeien overal een stek van maken en deze onder de 400 (op 50%) in de groei houden dan de mooiste geno en pheno eruit zoeken en deze dopen tot mama, daarna de rest in de bloei gooien.

 

Ergens zegt mijn gevoel dat deze genetica te mooi is om zomaar af te bloeien, ik denk dat ik hier langer van wil genieten :wave:

 

@MRT : thanx mate!

 

@ Schitzo : vent je moest eens weten hoe ik los kan gaan ;)

 

@ stikkie : de exille is dacht ik niet van beeka zelf, maar inderdaad een zoette met een kneepje citrus. Echter wel zo dat beekaa met deze fairy tale weer eens een briljante kruizing heeft gefabriceerd.

 

Beetje achtergrond info.

 

-Exile-

 

The Exile is composed of 50% Warlock, 25% Northern Lights, and 25% White Widow. The structure/growing pattern is similar to the Warlock but it does not elongate that much and it has more and bigger dark green leaves. It does not react on short days as quickly as the Warlock so they take approx. a week longer to finish. The fresh pistils are less white than those on the Warlock but the mature pistils are tan as well. The smell is also strong and sweet but with a pine smell added to it, aggressive on a fresh plant but pleasant on the dried product. The high is strong but more on the body (sedative).

 

-Wild Rose-

 

This is a Hybrid of a little known variety in Europe but with a great following in Canada and North America, the Rosetta Stone of The Brothers Grimm gives the Wild Rose original fresh and citric touches. The other 50% is a HOG, giving it the sweetness of candy very characteristic and flavoursome.

 

Wild Rose is a plant with an Indian/Sativa hybrid structure very well adapted for indoor cultivation. During the first few weeks of bloom it will not attract your attention but after the fourth week of bloom it will surprise you with explosive fattening of the buds which can triple their size in the last three weeks.

 

Wild Rose is an easy plant to cultivate both novices as well as the initiated in cannabis growing will surly be satisfied.

 

Indica: 35% / Sativa: 65%

Production: Medium-High

Flowering Time Indoor: 9 weeks

Harvest Outdoor: Mid October

THC: 15-20%; CBD: 1,6%; CBN: 0,5%

 

bron: http://en.seedfinder.eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

En, hoe doet het nakomertje het? Al wat beter? Zou zeker van alles een stek snijden, mits je de ruimte heb natuurlijk.

 

succes!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bazz : nakomertje is weer goed bijgekomen, het stammetje heeft zich goed herstelt.

 

Mijn plan was zeker om van allemaal een stek te snijden, en deze in de dr80 in de groei te houden. Dus dan maar met 1 tent 12/12 draaien deze keer.

Ik weet zeker dat dit zich in de volgende ronde terug verdiend!!

 

 

De planning loopt iets uit. Ik had de dames allang willen overpotten maar ik heb geen aarde meer in huis. Het probleem is dat het blok van mn auto kapot isgelopen, dus moest ik eerst iemand bereid zien te vinden om mij te helpen het een en ander op te halen. Als het goed is gaat dat vandaag gebeuren en zal ik vanavond updaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 600 watter er op om ze af te bloeien en te kijken naar het pheno verschil en de stekjes inderdaad opbrengen in de DR80.

Kan je daarna mooi de pheno die je wilt houden stekken en wederom afbloeien.

 

Fijn he die auto's...

Ben ook de hele ochtend bezig geweest aan mijn scheurijzer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is inderdaad het plan.

 

Aan mij auto valt weinig meer te doen.

 

Oliepomp stuk gelopen; gevolg = blok drooggelopen, kruklagerschalen verbrand, zuigerveren vernaaid dus cilinderwand vernaaid en klepstelen verbrand dus dat is einde verhaal :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 20 groei.

 

Eindelijk werk kunnen verzetten.

gallery_18400_11341_1852323.jpg

gallery_18400_11341_66593.jpg

 

Alles leeg, gezogen en gesopt!

 

gallery_18400_11341_702883.jpg

Wortelstimulerend brouwseltje en de Piranha

 

gallery_18400_11341_655882.jpg

Potjes vullen en inwateren met de wortelstim.

 

gallery_18400_11341_315172.jpg

Pootgaatje met Piranha.

 

gallery_18400_11341_1135483.jpg

En alle trutjes erin,

 

gallery_18400_11341_196428.jpg

Groei!, Groeoeoeoeiiiii!!!

 

Iets vergeling aan de onderste blaadjes door het veel te lang in die kleine rot potjes zitten, dus das een beetje jammer :verrygood

Maar vol goede moed HPS erboven en iets teruggedraaid, eerst maar eens een week voor groeien nog en dan zien we wel wat we doen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaaa daar zijn de bitches!

Volgende week als ik thuis kom wil ik toch minimaal een eg van 1 meter hoog zien ouwe! :verrygood

Jij hebt je filter btw wel erg handig opgehangen!

Die aanpassing ga ik binnenkort ook eens even doen!

Deste meer ruimte voor de lamp :wave:

 

Ik ben benieuwd hoeveel pheno's je gaat krijgen of en of er erg veel verschil in zal zitten.

 

Tot volgende week!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...