Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groengoud

RQS Fruit Spirit - 16 stekken, 1x 600W

Recommended Posts

Hierbij de start van mijn Fruit Spirit ronde, 16 stekken uit eigen fabriek in 11 liter potten.

Hieronder de info over het soort:

 

(van de site van RQS:)

Fruit Spirit is a hybrid F1 of Blueberry and White Widow.It has a big aroma, flavor and color. Intense taste of White Widow and the smell of berries Blueberry.

It also makes it grow more in height than the pure White Widow and the internodal distance is somewhat larger, the vertical growth is strong, can double in height when placed in Florida.Outdoors, you can reach three meters in height, which together with the good production in dry weight and prematurity of blue stem, and resin production and soothing power of White Widow father, ensures high production of thick buds trichomes fully coated violet flavored fruit gum, more than respectable power.

Linkje: Fruit Spirit

 

Het is dus een indica dominant soort met verwachte bloeitijd van rond de 8 weken.

Aan mijn huidige kweek kan ik zien dat dit best een stevig soortje is, mooie volle kleverige toppen met veel kristallen! (draai nu zelfde soortje maar deze ronde wordt dit weekend geoogst)

 

De voedingslijn is van De Zwaan House & Garden:

-Aarde A

-Aarde B (De basisvoeding)

-Multizyme (De enzymen voor het bodemleven)

-Stimulator 1 Roots (voor het aanzetten van de wortelgroei)

-Bud XL (De booster, vanaf de 3e week krijgen ze de booster, dan geen rootstimulator meer)

-Top Booster (eigenlijk een PK13/14 booster met extra ijzer)

-Dripclean (houdt de blumat slangen lekker schoon)

-Topshooter (De superbooster van H&G)

-Aarde is gerecycled van de vorige ronde, Plagron light mix en een vers zakje licht mix toegevoegd.

 

De tent is alsvolgt ingericht:

-600 watt greenpower lamp

-Lumatek EVSA

-700m3 filter

-600m3 afzuiger

-Blumat druppelsysteem

-Klemfan

-Boxfan

-Diverse thermo / hygrometers

-Actieve inblaas

-50 litervat (buiten de tent)

 

De tent staat samen met een andere tent in een kamer.

De afblaas en aanzuiging komen beide vanaf deze kamer, er is een afzuiger van 500m3 die verse lucht van buiten haalt.

 

2-11-2010:

temp: 22 - 28

lv: 40%

Stekkies in de 11 literpotten geplaatst, heb enkel foto van de stekken:

gallery_22487_10984_1680050.jpg

Lamp op 1 meter van de stekken gezet, water op ph 6,0 gegeven.

 

3-11-2010:

temp: 22 - 28

lv: 40%

Blumats geplaatst.

Lamp naar 80 cm verlaagd.

water gegeven met ph 6.0.

 

4-11-2010:

temp: 23 - 29

lv: 40%

Blumats afgesteld en eerste voedingsvat (50 L) gemaakt met:

-150ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Roots 1

Afgezuurd tot PH5,9 EC1,4

 

Lamp naar 60 cm geplaatst

 

9-11-2010:

temp: 23 - 29

lv: 35%

Eerste bloemvorming zichtbaar, ze zijn zo'n 15 cm gegroeid vanaf de 2e, ze zijn vooral wat breder geworden en de stammen zijn flink aangedikt door de boxfan die ze lekker laat dansen :verrygood

gallery_22487_11152_1868514.jpg

De plant rechts op de foto is een Grinspoon die van het weekend naar de andere tent gaat samen met 2 Arjen's haze's.

 

Ze hebben ook nog een douche gekregen met Palm Animal 5 omdat ik nog wat vreetschade van Tripsen had, als het blijft aanhouden ga ik even roofwantsen uitzetten.

 

11-11-2010:

temp: 23 - 28

lv: 35%

Vandaag wederom voeding aangemaakt, de 50 liter is er in 7 dagen doorheen gegaan. (ik wil een vat ook liever niet langer dan 7 dagen gebruiken ivm de kwaliteit van de voeding)

-200ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Roots 1

Afgezuurd tot PH5,9 EC1,65

 

Vooralsnog gaat het voorspoedig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit ben benieuwd naar de bud vorming.

 

waarom gebruik je geen topshooter van h&g, dat deed ik nml wel.

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@polletje

 

Thanks,

 

Ik heb de topshooter en eventueel ook de shootingpowder beide klaarstaan, ik ben er nog niet uit welke van de 2 ik ga gebruiken, das eigenlijk de reden dat ik het er niet bij heb gezet.

Ik heb de shootingpowder al een aantal keer gebruikt en die bevalt me wel, de topshooter is nieuw voor me maar ik denk dat ik die deze ronde eens ga proberen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het hetzelfde, ik heb de poeder nog nooit gebruikt.

Die roze gel, want dat ik het, moet je eerst effe oplossen he voordat je het erbij pleurt :verrygood

 

duurt nog wel even, maar suces in ieder geval. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt als een smakelijk en stoned wietje..!!

Zal vast wat moois worden met deze complete lijn en alle aandacht die ze van je krijgen... :verrygood

Blijf je zeker volgen...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iedereen, thanks voor de inbreng!

Even een kleine update, foto's volgen nog.

 

13-11-2010:

temp: 22 - 28

lv: 40%

dagen zichtbare bloei: 4

Vandaag hebben ze enkel afgezuurd water gekregen (10 liter in het watervat, ph 6.0)

 

14-11-2010:

temp: 22 - 28

lv: 40%

dagen zichtbare bloei: 5

Ze hebben weer een nieuw vat water gekregen, 50 liter zoals gewoonlijk.

-175ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Roots 1

Afgezuurd tot PH6,0 EC1,55

 

De topjes beginnen netjes vorm te krijgen, elke stek heeft een stuk of 8 tot 10 kleine bloemetjes.

Binnen enkele dagen ga ik de laagliggende toppen eruit knippen zodat de bovenste meer voeding krijgen, alles dat 50% kleiner is dan de grotere toppen bovenin gaat er vanavond uit (of morgen, ik ken mezelf en moet ook nog knippen vanavond)

 

Ik denk trouwens dat ik met de Topshooter ga werken, de shootingpowder gebruik ik voor een andere run.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw luchtvochtigheid is altijd mooi onder controle! Ik heb de indruk dat mijn afzuiger gewoon alles wegblaast want ik geraak nooit boven de 20%...

Ofwel is m'n hydro-meter stuk... Ben benieuwd naar de fototjes!!

 

Grtz Jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi nog een FS kweker

ben benieuwd :)

dan kan ik vergelijken met de mijne ^_^ heb ook een Fs in men kweekie staan maar mijne lijkt niet op andere FS die ik tot nu toe heb gezien :P

ik ga je topic zekers volgen :verrygood

wens je het beste succes

ciaoooooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

16-11-2010:

temp: 22 - 28

lv: 30%

dagen zichtbare bloei: 7

 

@Jos, mijn LV begint ook te zakken maar die meters zijn vaak niet betrouwbaar, zolang je bladeren niet uitdrogen is er niets aan de hand (als de stekken maar zijn aangeslagen in mijn geval :verrygood )

 

@dongucci, Welkom en kijk lekker mee, deze FS is uit stek en de "moeder" heb ik zelf grootgebracht, de moeder is trouwens gister geoogst, hieronder enkele pics van de mams.

 

Alles gaat goed, ze groeien iets teveel maar ik had al verwacht dat ze niet onder de 1 meter zouden blijven aangezien de stekken al 25cm waren. (de vorige ronde had iets meer tijd nodig zodoende kon ik nog niet planten)

 

Zo staan ze er nu bij:

gallery_22487_11152_420519.jpg

Helaas een paar uitschieters ondanks de 600 watter op 30(!!) cm, maar er blaast een 12cm ventilator over de lamp, dat scheelt aardig wat hitte :P

 

De onderkant, waar dus binnenkort gesnoeit wordt:

gallery_22487_11152_1134995.jpg

 

En het begin van wat fruitge topjes:

gallery_22487_11152_64206.jpg

 

gallery_22487_11152_585868.jpg

 

Verder is gister de moeder geknipt, deze heeft 9 weken op 12/12 gestaan met dit resultaat:

(je ziet de onderkan van alle toppen omdat de toppen nu los hangen, voorheen hingen ze tegen de andere planten maar die zijn ook geknipt. ze ziet er een beetje lelijk uit nu maar was een stukje mooier voor het ineenstorten)

(Dit zijn afbeeldingen van een andere ronde, ik vermeld het even om verwarring te voorkomen)

gallery_22487_10984_576303.jpg

Nog een topje:

gallery_22487_10984_1340566.jpg

en nog 1:

gallery_22487_10984_1111522.jpg

En hier het skelet, ze is erg vaak getopt:

gallery_22487_10984_827976.jpg

 

Al met al een drukke dag gister maar met een goed gevult droognetje.

In totaal stonden er 10 Fruit spirits in het hok, de "moeder" heeft minimaal 1/3e van het totaalgewicht verzorgt en de andere 9 hebben de rest voor hun rekening genomen.

 

Ik heb dit soortje nu een beetje leren kennen en ben er erg tevreden over, heerlijk vettige en extreem plakkerige toppen met een heerlijke geur.

Met de huidige ronde ga ik proberen de vorige te overtreffen, de vorige ronde was ik aan de late kant met PK13/14 en heb ik geen topshooter gebruikt, verder stond het hokje ook niet vol, 9 potten van 11 liter en 1 van 15, nu staan er 16 van 11 liter in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha... Het lang beloofde skelet :-p

Inderdaad zeer vaak getopt!! Maar ik vraag me af of je de plant niet beter wat breder had laten uitgroeien?

 

Grtz Jos

 

EDIT: Heb je een nat gewicht voor ons?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aha... Het lang beloofde skelet :-p

Inderdaad zeer vaak getopt!! Maar ik vraag me af of je de plant niet beter wat breder had laten uitgroeien?

 

Grtz Jos

 

EDIT: Heb je een nat gewicht voor ons?

Nee, maar wel een droog gewicht.

9 Fruit spirit stekken en 1 uitgegroeide moeder (waarvan het takkenstelsel hierboven staat) hebben samen 495 gram droog ogelevert.

Daarbij nog iets van 15 a 20 gram vooraf gesnoept / vooruit geknipt en nog zo'n 70 gram thc rijk knipafval uit de spinpro gehaald.

En nu stond mijn tentje nog niet eens helemaal vol.

De huidige ronde is voller dan de vorige, hoop dat ik nu eindelijk boven de 500gr kom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk fruitige topjes, dat beloofd nog wat groengoud.

Ziet er allemaal super uit,

 

groetjes, ooggetuigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er onlangs ook gekweekt, vond ze eigelijk niet zo denderend.

Had heel veel last van banaantjes, er was slechts 1 plant (van de 5) die er geen had.

Heb ze wel wat gestrest, veels te kleine afzuiger gekocht in de zomervakantie/lamp is ook eens kapot gegaan/pk 13/14 wat tevroeg gegeven en het canna kweekschema te strikt gevolgd. Ze hadden duidelijk wat meer tijd nodig dan die 7/8 weken op een enkeling na.

Verder ziet het er een heerlijk soortje uit :lol: zonder dat kutzaad ;)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha TS!

 

Ik heb begrepen dat stekken meer LV nodig hebben dan zaailingen. Die dien je relatief hoog te houden. Begin 100%. Dan tot in de bloei 60 % en dan naar het einde toe afbouwen naar ca 40 - 50 %. Ik zie dat jij net begint met bloeien, maar je LV is ca 30 - 40 %.

 

Zaailingen zouden het redelijk goed uithouden met die waarden. Maar vermoedelijk krijgen stekjes hier moeite mee.

 

Just saying... Overigens de koude treed nu in, dus we kunnen nog veel lagere waarden verwachten. Zeker als er sneeuw ligt wordt het echt droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ooggetuigen, thanks, ze blijven tot nu toe lekker groen, ik verwacht ook geen problemen omdat dit een soortje is dat zich makkelijk laat kweken :)

 

@trippin yayo, Leuk dat je even komt kijken, ik denk dat je bij jou kweek toch iets te veel hebt gevraagd van de plant en dat veel andere soorten ook gestrest zouden zijn in die situatie..

-te warm (afzuiger was slecht toch?)

-verlichtingsproblemen

-PK13/14 te vroeg

-Overdosis voeding

Tsjah, dat is een goede manier om de stress te laten toeslaan, en daarmee een langere afbloeitijd.

Vorige ronde had een redelijke opbrengst omdat de tent gewoon niet vol stond, nu wel (bijna) dus ik ga ervanuit dat ik nu toch wel richting de 500 moet komen.

 

@HushemFlupskluk

Tsja, de stekken waren enorm goed geworteld, de wortels kwamen al zo'n 5 cm uit de potjes, daarnaa zijn ze in goed ingewaterde 11 literpotten gegaan dus de stekken hadden een flink wortelstelsel, dan is de LV niet zo boeiend meer.

Maar nu de kou in de lucht zit is de LV wel aan de lage kant dus nu moet ik het wel even extra in de gaten houden.

Misschien af en toe een emmertje water over de vloer mikken :P hehehe

 

Zo, nu de update, werdt wel weer eens tijd (ziek, druk enzo.. tsja nu weer tijd dus hier komt ie! )

 

22-11-2010:

temp: 21 - 27

lv: 30 tot 40%

dagen zichtbare bloei: 13

 

De 22e was een druk dagje, alle potten eruit, de langste dames gaan aan de buitenkant en de kortere dames in het midden direct onder de lamp.

De 600 watter zit nu tussen de 40 en 60 cm van alle hoofdtoppen dus alles krijgt lekker zon.

Verder alle planten voorzien van bamboe stokken en een trips vangkaart opgehangen.

De lagere takken wat toch fluf wordt zijn ook geknipt en gedieft.

 

Verder een vatje voeding gemaakt voor de dames met de volgende waardes:

-200ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Roots 1

Afgezuurd tot PH 5,9

EC 1,7

 

Hierbij de plaatjes:

Alle dames

gallery_22487_11152_585234.jpg

 

Het vrouwtje rechts voorin: (voor het dieven en de fluf wegknippen)

gallery_22487_11152_1025571.jpg

 

 

26-11-2010:

temp: 22 - 28

lv: 40%

dagen zichtbare bloei: 17

 

Geen foto's alleen een vaatje water gemaakt, receptje beetje aangepast - we gaan nu echt knalle met de Bud XL :D

-225ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Bud XL

Afgezuurd tot PH 5,9

EC 1,85

 

En dan zijn we opeens bij GISTER aangekomen!

 

30-11-2010:

temp: 21 - 27

lv: 30% (de kou buiten wordt iderdaad merkbaar op de meter - niet bij de dames zelf gelukkig)

dagen zichtbare bloei: 21

 

Ik denk dat de groei er nu uit is, ze beginnen wat aan te dikken en de bladeren zijn mooi groen.

 

We zijn nu aangekomen op de maximale voeding die ik ze wil geven, het 50 litervat is nu gevult met de volgende ingredienten:

-250ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Bud XL

Afgezuurd tot PH 5,9

EC 2.0

 

De foto's:

 

Groepsfoto:

gallery_22487_11152_285967.jpg

 

En de dame rechts voorin, deze houdt ik als vaste fotodame zodat het mooi te zien is hoe de ontwikkeling gaat.

Ze is niet de dikste en ook niet de ielste, een mooie middenmoot dus:

gallery_22487_11152_1404951.jpg

(edit: zoo, deze foto is wel erg slecht, ik zal eens kijken of ik mijn echte fototoestel nog kan vinden ergens, dit is dus de crap kwaliteit van een nokia ;) )

 

Zo dat was het weer, vanaf nu weer elke paar dagen een update :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

02-12-2010:

temp: 20 - 28

lv: 30%

dagen zichtbare bloei: 23

 

De groei is er uit, nieuwe voeding gemaakt met de volgende ingredienten, de A+B heb ik iets verlaagt want de EC steeg anders teveel icm de Topbooster.

 

-175ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Bud XL

-75ml Topbooster

Afgezuurd tot PH 5,9

EC 2.2

 

De foto's:

 

Groepsfoto:

gallery_22487_11152_406953.jpg

 

Rechtsvoorin:

gallery_22487_11152_624539.jpg

 

05-12-2010:

temp: 20 - 28

lv: 30%

dagen zichtbare bloei: 26

 

Ze drinken nog uit hetzelfde vat als 3 dagen terug.

 

Weinig te melden enkel 2 nieuwe foto's:

 

Groepsfoto:

gallery_22487_11152_387411.jpg

 

Rechtsvoorin:

gallery_22487_11152_1387510.jpg

 

Ze hebben een beginnend zwaveltekort, ik ga de ph van de aarde zo snel mogelijk opmeten om dit uit te sluiten of te bevestigen.

Misschien is de PH te hoog opgelopen maar meten is weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

09-12-2010:

temp: 20 - 28

lv: 30%

dagen zichtbare bloei: 30

 

Zo, de PK booster (top booster) heeft zijn werk weer gedaan, terug naar de normale voeding, het 50 liter vat is weer schoongemaakt en gevult met 50 liter water, hieraan toegevoegt:

-200ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Bud XL

Afgezuurd tot PH 5,9

EC 2.0

De beginnende tekorten (zwavel) lijken opgelost, enkele bladeren zijn voor een klein deel aangetast, volgende keer als ik mijn aarde hergebruik ga ik de aarde eerst wat opwaarderen.

 

Er was niet zo gek veel te zien op de foto's van de 9e, maar op de foto's van de 12e zijn ze al een stuk voller, ze staan hier een stukje onder.

 

12-12-2010:

temp: 20 - 28

lv: 30%

dagen zichtbare bloei: 33

 

Ze hebben flink dorst (en een van de druppelaars was door eigen gekluns wat te fanatiek met water geven) dus moest weer voeding maken.

Het recept is deze keer weer gelijk met het vorige vat:

-200ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Bud XL

Afgezuurd tot PH 5,9

EC 2.0

 

Rond de 15e of 16e hebben ze weer water nodig, dan krijgen ze Shootingpowder of Topshooter.

 

Nu de fototjes:

 

Zoals altijd de groepsfoto...

gallery_22487_11152_755864.jpg

 

en de dame rechts voorin:

gallery_22487_11152_1409970.jpg

 

En als bonus nog 2 extra foto's van de dames:

gallery_22487_11152_657139.jpg

 

gallery_22487_11152_1904233.jpg

 

Any comments? Shoot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey groengoud! Ik heb je forum doorgelezen en het staat er mooi bij hè! Ik vroeg me wel af waarom je nog steeds multizyme gebruikt, omdat dat volgens het h&g schema al een tijdje niet meer hoeft. Ook vroeg ik me af hoe het schema van h&v gelezen moet worden, Bud xl moet vanaf week 4 bloei worden toegevoegd bedoelen ze dan vanaf week 4 zichtbare bloei of vanaf week 4 dat de klok 12/12 staat? Deze vraag ivm dat ik nu niet weet of ik al met Bud xl moet beginnen... Succes met de kweek!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ocilic,

 

Ze blijven mooi groen en de toppen zijn flink aan het aandikken, zoals het moet dus :D

Ik gebruik de multizyme nog omdat ik de aarde weer hergebruik, de multizyme is goed voor het bodemleven en volgens dit pdf bestand van House and Garden kan ik het nog gebruiken, dit schema is voor Aarde A+B.

Maar ik heb de schema's in nederland ook gezien en deze hebben het inderdaad over de eerste 4 weken, naja, het kan in ieder geval geen kwaad, het voegt 0,03 EC toe aan de voeding dus niet echt veel.

 

Het schema gaat volgens mij uit van de het omzetten van de klok, ik heb bij deze kweek op 1-11 de klok op 12 uur gezet en op 26-11 de eerste keer Bud XL meegegeven, dus na 25 dagen, 3,5 week.

Ze stonden toen 16 dagen in bloei.

 

Wat ik eigenlijk doe is het schema (ongeveer) aanhouden vanaf 12 uur, maar meestal begin ik wat vroeger met Bud XL omdat je toch zoveel mogelijk gewicht wilt hebben.

En verder houdt ik goed in de gaten dat ik ze niet overvoedt, geen verbrande bladpuntjes etc.

Ik zit nu op 35 dagen zichtbare bloei en begin vanaf morgen of overmorgen met Topshooter of shooting powder, maar dat ook omdat dit zo'n snelle soort is, als het een sativa was had ik zeker nog 1 a 2 weken langer gewacht met topshooter/shootingpowder en ik was dan ook zeker 1 week later begonnen met Bud XL.

 

Welk soort kweek je nu?

en op hoeveel dagen zichtbare bloei zit je?

en wat voor lamp heb je er boven? Onder TL zijn ze namelijk wat minder snel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey groengoud,

 

Bedankt voor je duidelijke uitleg daar kan ik wat mee! Als je even op mijn handtekening klikt onder mijn vorige bericht dan kan je mijn kweek zien met foto's en misschien wat tips geven..

 

Erg apart trouwens het verschil in dat schema van jou en die op de Nederlandse site staat..

 

Jij nog veel succes met je kweek en zal het blijven volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister kwam ik in mijn tentje en schrok me kapot!! :D

 

Ik had 6 omhangende toppen dus ze worden lekker dik en zwaar, de toppen staan er weer lekker bij nadat ik ze weer had opgebonden aan de bamboe stokken dus ze worden zwaaaaaar! :lol: en mijn handen plakde echt overal aan vast.

Verder hangen de meeste lagere takken ook al, dus moet vanavond even wat kleinere takken opbinden, pfff. moet niet gekker worden, ben nu op 36 dagen bloei en de verwachtte bloeitijd is 8 weken, dus 56 dagen.

Moet dus nog 3 weken en ze gaan de topshooter nog krijgen, ik ben nu al tevreden over deze ronde ;)

Misschien nu eindelijk 1 op 1 draaien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

20-12-2010:

temp: 22 - 29

lv: 20%

dagen zichtbare bloei: 41

 

Zo, nu gaan we even flink knallen!

Ze hebben een nieuw 50 liter vat gekregen met daarin de volgende ingredienten:

 

-120ml A + B

-50ml Multizyme

-50ml Bud XL

-75ml TopShooter

Afgezuurd tot PH 5,9

EC 1.7

 

Ik gebruik nu voor het eerst de Topshooter, de vloeibare versie van Shootingpowder, ik had eigenlijk een hogere EC verwacht maar ik zit op 1.7, op zich geen probleem natuurlijk.

Heeft iemand ervaring met topshooter en de EC stijging in het vat? (voor de topshooter was de EC 1.4, dus slechts 0.3 hoger)

 

Ik ga ze nog een weekje voeden, ze krijgen nog een keer een vergelijkbaar vat met water (vrijdag denk ik) met een dosis van 125ml Topshooter.

Daarna een weekje spoelen en dan is het weer oogstfeest.

 

Eindelijk een keer foto's zonder de lampen aan:

 

Rechterkant:

gallery_22487_11152_1067963.jpg

gallery_22487_11152_442957.jpg

 

Midden:

gallery_22487_11152_1296323.jpg

 

Linkerkant:

gallery_22487_11152_288976.jpg

 

Een mooi topje op 12-12

gallery_22487_11152_657139.jpg

en 8 dagen later:

gallery_22487_11152_879428.jpg

gallery_22487_11152_62827.jpg

Hmmmm..... lekker :D

 

Nog lekker 2 1/2 week laten aandikken nu en dan knippen!

 

Als iemand nog ervaring heeft met Topshooter en de hoeveelheid steiging in EC hoor ik het graag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...