Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stikkie

Stikkie's rookverslagen.....

Recommended Posts

gallery_22940_10427_1298540.jpg

 

SOORTJE: Bubblelicious feminized (2 maanden gecured)

GEGROWD DOOR: Stikkie

VAN: Nirvana

INDICA/SATIVA: Grotendeels indica

GROEI POTENTIE: Blijft klein, 10 dagen groei aangeraden

OPBRENGST: Gemiddeld/hoog

DUUR KLOK OP 12/12: 76 dagen met 50% amber

TOP OPBOUW: Grote harde cola's met weinig fluf

UITERLIJK: Vol met thc, erg lichte kleur groen, mooi uiterlijk maar niks speciaals

GEUR: Ruikt erg vol en zoet, eerder fruitig dan naar kouwgom zoals de naam aangeeft, wel een sterke geur geeft ze af

SMAAK: Proeft zoals ze ruikt erg vol en zoet, een echt vettige maar zachte indica, na de 2de hijs proef je waar de naam vandaan komt

UITWERKING: Begint vrij rustig maar na een minuut of vijf komt ze binnen, niet met een knal maar heerlijk rustig, de buzz word steeds sterker en houd ongeveer 2 uur aan

EINDSLOT: Echt een lekkere vettige indica die ook comercieel erg geschikt is

 

GEUR 8

SMAAK 7.5

UITERLIJK 8

WERKING 8

OPBRENGST 7.5

 

mvg stikkie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je het ons nu lekker zitten maken hier? :lol:

 

Maar wel intressant om eens te zien welke als beste uit de bus gaat komen!

En ik dus eens in mijn tuintje moet zetten..

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_505499.jpg

 

 

SOORT: Papaya feminized (2 maanden gecured)

GEGROWD DOOR: Stikkie

GROEI POTENTIE: Blijft kort, 10 dagen groei aangeraden

DUUR KLOK OP 12/12: 76 dagen met 60% amber

TOP OPBOUW: Hoofd cola met compacte golfballen er omheen

OPBRENGST: Hoog

UITERLIJK: Kleine pistels en een donker uiterlijk, de thc vonkelt wel erg mooi

GEUR: Erg sterke en aanwezige fruit geur, persoonlijk vind ik hem te eentonig opgebouwd waardoor ik er snel genoeg van krijg, de naam slaat wel de spijker op zijn kop

SMAAK: Eigenlijk het zelfde probleem als met de geur erg eentonig en sterk, wel met een zachte rook

UITWERKING: Bij hijs 2 voel je de potentie, je ogen worden zwaar de energie loopt er via je benen uit en de komende 2 uur ben je nog wel even bezig met de buzz en licht aanwezige high

EINDSLOT: Goede opbrenger met gelijke uitwerking, maar totaal niet mijn smaak, hou je wel van een overdreven papaya smaak dan zit je met haar goed

 

 

GEUR: 6.5

SMAAK: 6.5

UITERLIJK: 7

WERKING: 8

OPBRENGST: 8.5

 

mvg stikkie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1966367.jpg

 

SOORT: Northen light

GEGROWD DOOR: Stikkie

VAN: Nirvana

INDICA/SATIVA: Hybrid, grotendeels indica

GROEI POTENTIE: Blijft kort, 10 dagen groei aangeraden

DUUR KLOK OP 12/12: 76 dagen met 50% amber

TOP OPBOUW: Lange puntige toppen en erg mooi compact

OPBRENGST: Gemiddeld/hoog (slinkt bij drogen bijna niks in)

UITERLIJK: Schitterende grote oranje pistels, mooie lichte kleur groen en een heerlijk vettig uiterlijk

GEUR: De oude bekende indica/shop geur, lekker sterk en met een zurige ondertoon

SMAAK: Een van de lekkerste indica dominerende soortje's die ik geproefd heb heerlijk zurig en fris beetje naar de citroen kant

UITWERKING: Langzaam opkomende buzz die je voelt aankomen in je hoofd, met een sterke high voor een kortbloeier, de buzz hield zeker voor 2 uur aan en de high iets minder lang

EINDSLOT: Heerlijke frisse geur met bijpassende smaak en uiterlijk, was voor mij de verassing van de kweek (stond samen met papaya en bubblelicious)

 

 

GEUR: 8

SMAAK: 8.5

UITERLIJK: 8

WERKING: 8

OPBRENGST: 7.5

 

mvg stikkie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10434_129623.jpg

 

SOORT: Hericules

GEGROWD DOOR: Stikkie

VAN: Sannie's shop

INDICA/SATIVA: grotendeels indica (er zijn wel echte shack pheno's tussen te vinden)

GROEI POTENTIE: de indica pheno minimaal 10 dagen groei te geven maar de shack pheno strekt heel erg aan het einde (dus met hoogte verschil rekening houden)

OPBRENGST: erg hoog en niet moeilijk te behalen.

DUUR KLOK OP 12/12: 56 dagen (te kort ivm toprot)

TOP OPBOUW: super harde hoofd top omringt door golfballen en bijna geen fluf te vinden.

UITERLIJK: erg mooie structuur met heel soms een 2e internode bloei (puisten op de toppen) mooie oranje pistels met super grote kristallen en een mooi licht groene toon.

GEUR: hele sterke geur met zoete ondertoon en een heerlijk verstopt haze geurtje

SMAAK: lekkere donkere coffee achtig smaak van de herijuana, maar wat een upgrade in smaak door de shack heerlijke haze toon, ze doet me denken aan black jack van sweet seeds en dat is een compliment.

UITWERKING: wat een power heeft dit soortje mee gekregen van herijuna, een echte bankzitter met een klein portie high van de shack, ik ben zeker 2 uur te lui geweest om me zelf te verplaatsen van de bank en had nog wel een uur kunnen duren als ik niet naar de eet tafel was gelokt.

EINDSLOT: een echte aanrader voor de mensen die een indica uitwerking zoeken met een heerlijke stukje haze in de smaak, heerlijk om mee weg te dromen of in slaap te vallen.

 

 

 

GEUR: 8.5

SMAAK: 8.5

UITERLIJK: 8.5

WERKING: 9

OPBRENGST: 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie verslagjes! Zoals het hoort!

 

Concurrentie? nee hoor grapje dude,

We hebben ieder een eigen stijl, en ik vind jouwe ook wel erg leuk..

 

meer informatief over de plant zelf ook. :P:

 

keep it up! ;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reactie's....!!!!

En ik zou niet durven concureren met jou jij zit in de rookverslagen premier leage.... ;)

Maar blijf zeker lekker bezig, is toch wel het leukste deel van de kweek... :P

 

De eerst volgende soortje's uit mijn hand zijn,

killing fields (groen en paars)

Kf x madona (groen en paars)

Cronic x big white

Uberkush

 

Die zullen allemaal begin december in dit verslag komen....

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie soortjes en mooi verslag.

 

ik krijg gelijk trek in een joint maar heb geen zin in een groot risico op een miskoop in de shops...

ik moet nog even wachten met mn plantjes(die nu niet echt bepaald in de zon staan....)

 

smokese!

greets

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mooi verwoord geur- kleur en smakenpallet :lol: het lezen doet hunkeren en watertanden!

op naar december!

 

grtz..frnz

Share this post


Link to post
Share on other sites

prima verslagen.

ik vind jouw rook en grow verslagen echt de beste op wf.

 

als ik sannie was zou ik jou de zaden gratis geven:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

graag even erbij vermelden van welke company de zaadjes komen, zit nog wel eens een verschil in met dezelfde soortjes van 2 verschillende zaadboeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen bedankt voor de reactie's...!!!

 

haha lekker scherp amnees bij elk verslagje staat het al als 3e vermeld..!!!

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_2457599.jpg

 

SOORT: Ik gok ergens rond de genitca van NLX en PP, misschien zelfs een tintje WW.

GEGROWD DOOR: Babylonboy.

VAN: Stekkenboer.

INDICA/SATIVA: Ik schat rond de 60% sativa en 40% indica.

GROEI POTENTIE: Groeit dik 2 weken door na het omzetten van de klok en heeft zonder scrog niet meer als 1 week groei nodig.

OPBRENGST: Hoog.

DUUR KLOK OP 18/6: 17 dagen

DUUR KLOK OP 12/12: 59 dagen met minimaal 25% amber. (uitgegaan van de laatste Macro foto's)

TOP OPBOUW: Mooie puntige toppen die cola fles potentie hebben, maar nu zijn het door de scrog kleine uitgeharde golfballen met puisten geworden en slanke korte cola's.

UITERLIJK: Alles is mooi in verhouding, de lichte kleur groen met de kleine maar ruim aanwezige oranje pistels en de puntige structuur, het eerste wat je opvalt is de hoeveelheid thc...!!!

GEUR: Het is precies die sterke oude skunk geur maar dan met een diepe aarde tint erin, en ze blijft ook erg lang hangen ze is erg penetrant. En de geur zal dan ook door elke blower als potent worden bestempeld en zal zodra je haar sprokkelt nog een verstopte licht zoete toon bekennen.

SMAAK: Heerlijke zachte roker, de smaak is ook heerlijk zacht en erg vol wel minder zoet dan ik haar verwacht had, de aarde tint komt wel heel erg naar voren(AN ?) en dat combineert wel erg lekker met het licht zoete als contrast. Ook het in grote getalen aanwezige thc proef je maar word grotendeels verstopt onder andere (zwaardere) smaken.

UITWERKING: Na een paar trekje's creept ze al bij je hoofd naar binnen en dwaal je al snel af, waardoor je slecht door hebt dat er ook een aardig portie stoned aanwezig is, een lange vrij lichte high met +- net zo lange maar zware diepe stoned. Echt een schaap in wolfs kleren het heeft toch zeker 2 uur geduurd voordat ik er weer 1 ging draaien. En dat was niet omdat ze niet lekker is:)

EINDSLOT: Dit wietje doet me denken aan vroeger waar je dan op hoopte bij de shop, Heerlijke allround wiet met power op elk vlak zonder in te leveren op smaak. Ik denk dat babylonboy van vrij simpele genitica een speciaal wietje gamaakt heeft.......

 

GEUR: 8.5

SMAAK: 7.5

UITERLIJK: 8

WERKING: 7.5

OPBRENGST: 8.5

 

 

Babylonboy, bedankt voor het testen,

Mvg Stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een schaap in wolfskleren ja???

Hahaha :verrygood ik zie het al voor me

 

tumblr_l78p72xmpZ1qzv40bo1_400.jpg

Mèèèh...

 

verder goede verslagjes man

keep it up

 

gr

 

bk

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHA...!!!

Daar kan je aan zien dat het echt een wolf in schaaps kleren was.... :verrygood

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

SOORT: Sannie's jack

GEGROWD DOOR: Dennissie

VAN: Sannie's shop

INDICA/ SATIVA: Grotendeels sativa

GROEI POTENTIE: De groei is echt extreem te noemen, gelijk vanaf 12/12 worden ze nog makkelijk een meter groot ( in een groot medium)

OPBRENGST: Net zo extreem als de groei, maakt super grote hoofd cola's aan en vind ik dan ook een ideaale plant voor in een sog. Ze is ook erg compact voor een sativa.

DUUR KLOK OP 18/6: +- 4 weken

DUUR KLOK OP 12/12:

UITERLIJK: Heel mooi licht groen met lange dunne bruinige pistels, de toppen zijn aardig compact voor een sativa en mooi puntig.

GEUR: Wat een geur!!! super sterke zure citrus achtige geur met een ondertoon van de bekende "katten pis" haze geur.

SMAAK: Tja.... ik vind de smaak erg lekker en vol, en waardeer ook zeker de zurige citrus smaak, die je ook in de geur terug vind. Alleen vind ik haar niet heel apart en dat had ik wel verwacht door bepaalde verhalen. Maar los gezien van dat mijn verwachting te hoog was is ze wel heerlijk zacht en compleet kwa smaak en zal elke haze liefhebber hier zeer tevreden worden gesteld.

UITWERKING: Wow!!! De "teleurstelling" van de smaak was ik na 3 trekjes vergeten. Wat een high, ze knalt je hoofd in en blijft daar zeker 2 uur hangen. Ik persoonlijk werd eerst actief high maar na een half jointje werd de high zo zwaar dat ze bedwelmend aanvoelde en werd dus ook erg lui. Maar wat een power heeft dit soortje verstopt zeg. Totaal niet voor de beginnende blower, maar voor mij werkelijk een genot.

EINDSLOT: Ik vond dit 1 van de beste soortjes die ik gerookt heb. Een heerlijke geur met passende smaak en een geweldige high. Dennissie heeft haar perfect gespoeld en afgerijpt en dat was te merken.

 

GEUR: 8.5

SMAAK: 8

UITERLIJK: 8

WERKING: 9.5

OPBRENGST: 9.5

 

nogmaals bedankt en de rest volgt spoedig...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_402216.jpg

 

 

SOORT: Dabney blu ( Nummer 2)

GEGROWD DOOR: Dennissie

VAN: Limited fems ( beekaa)

INDICA/SATIVA: Een mooie mix van beide werelden maar gaat toch meer richting de sativa kant.

OPBRENGST: Door de mix van indica groei en sativa bloei is ze een goede opbrenger.

DUUR KLOK OP 18/6: Ongeveer 4 dagen

DUUR KLOK OP 12/12: 68 dagen

TOPOPBOUW: Mooie middel lange cola's met prachtige fox tails en een hele compacte structuur voor het % sativa.

UITERLIJK: Echt super licht groen en ook heel licht gekleurde pistels. Mooi langwerpig topje met een uitnodigend fris uiterljk en een leuke dosis kristallen die je tegemoet schitteren. Enige nadeel is de hoeveelheid bladeren in de toppen.

GEUR: Wow...... 1 woord...... Zwoel..!!! Een hele lekkere zoete en frisse geur, totaal geen wiet geur. lijkt wel gedroogd fruit. De geur lijkt ook heel erg op die van aa sportdrank...!!! Super vol en penetrant, een klasse apart..!!

SMAAK: Precies waar ik op hoopte toen ik deze dame rook, een heerlijke fruitachtige smaak die een beetje tintelt op je tong en lekker vol aan proeft. Ook het "zwoele" zoete tintje is terug te vinden in de smaak en is net als de geur met weinig andere genetica te vergelijken.

UITWERKING: Ze stijgt gelijk bij het inhaleren van de eerste haal naar je hoofd en zakt als een heerlijke warme deken richting je benen, ik voel ook gelijk de pijn in m'n handen minder worden en terwijl ik dit schrijf komt de high goed naar voren maar delft het onder spit tegen het stoned gevoel wat ik voel en wat ook erg lang aanhoud.

EINDSLOT: Ik vond het echt super om deze dame te leren kennen, ze is precies wat ik kwa smaak en geur lekker vind, maar zou haar niet elke dag willen roken daar is ze te uitgesproken voor ( apart) maar zie haar meer als een exclusieve fles drank. ( perfect voor een speciale gelegenheid)

 

GEUR: 9.5

SMAAK: 9.5

UITERLIJK: 8

WERKING: 8

OPBRENGST: 8

 

Nogmaals bedankt voor het testen Dennissie,

 

Mvg Stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, sweet pheno!

helemaal mee eens stik!

 

idd die blaadjes zijn het enige nadeel, alhoewel ze met roken geen smaak apart vormen of ies dergelijks.

In de komende dabney F2 selectie zal dat ook een van de aandachtpuntjes worden.

 

Precious daarintegen heeft al een hoop minder blad dan pappa Dabney.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie verslagjes man!

maak je er ook 1 voor mij als het eenmaal zo ver is?

Groeten Zb :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor jullie reactie's.. :D

 

@beekaa

Ben blij te horen dat jij het met me eens bent, ze is toch jou dochter dus jij kent haar het beste he.. ;)

En petje af want ik heb echt van haar genoten en ben nu ook extra nieuwschierig naar precious geworden..!!

 

@zaadbal

Bedankt, en uiteraard lijkt het me leuk om je WW te testen en er een verslag van te maken... :lol:

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt dennissie ben blij dat je er tevreden over bent..!!

 

ik zal alle 2 de verslagen op zaterdag posten,

want de hericules pheno is bijna de zelfde als die ik had en hoef dus alleen wat aanpassingen te maken in mijn oude verslag....

Maar ben wel rete nieuwschierig naar de killing kush en dat verslag komt dus ook morgen..!!

 

Ga me best weer doen.. :D

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...