Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
shadowman

hasjpijp

Recommended Posts

hoi ik ben gestopt met roken en nu wil ik een hasjpijp gaankopen ,maar kan nergens vinden waar ze die pijpjes verkopen.mischien weet iemand hier waar ze de pijpjes verkopen.alvast bedankt.greetz shadow

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi ik ben gestopt met roken en nu wil ik een hasjpijp gaankopen ,maar kan nergens vinden waar ze die pijpjes verkopen.mischien weet iemand hier waar ze de pijpjes verkopen.alvast bedankt.greetz shadow

 

 

Kan je gerust wel in iedere growshop vinden denk ik hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoel zon echte hasjpijpje,die is dun en lang.heb gevraagd in gs waar ik altijd kom en hun wisten het ook niet.greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij bedoeld zo;n heel lang en dun pijpje als ze in Maroc gebruiken.

Herken de beschrijving van documentaire Hashieh :verrygood

 

EDIT: Gevonduh (ofja eigelijk is de traditionele van hun nog wat langer) maarr: klik

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dit soort pijpjes zijn ook aan te raden.Deze zijn te vinden in Chinese antiekshops.De pijpjes werden gebruikt voor opium of hashisch.Ik heb er zelf ook twee.

 

gallery_16467_6951_3652.jpg

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb er zelf twee, maar die waren tussen de 5 a 10 euro in Rotterdam op de hoogstraat bij een Chinese antiekshop!!!

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat me wel opvalt is dat de orginele (zie mijn link) met klei kopjes zijn.

Had bijna 1 besteld maar die verzendkosten zijn altijd zo behoorlijk :verrygood :rolleyes:

Iemand idee voor Zuid-Nederland?

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van mijn vader zo'n kopje van een pijp gekregen. Aarde werk, piep klein.

Scheen voor wiet gebruikt te worden (ook omgeving Marokko enzo).

 

Mannetjes die de hele dag zitten de blowen :rolleyes:

Pakken een takje van een speciale plant, kopje erop, wietjes erin, aansteken, hijsen, en dan uitblazen door de pijp

(dan vliegt het propje verbrande wiet eruit)

 

Ik zoek alleen nog een goed takje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi ik ben gestopt met roken en nu wil ik een hasjpijp gaankopen ,maar kan nergens vinden waar ze die pijpjes verkopen.mischien weet iemand hier waar ze de pijpjes verkopen.alvast bedankt.greetz shadow

 

Wat jij zoekt zijn 'Sepsi's'. Zijn o.a. te koop bij www.jaghead.com

 

Hier een linkje: http://www.jaghead.com/nl/10032/ag1090/catalogus/kief-.html

 

Heb er zelf ook een paar ze zijn super fijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey das ook toevallig ik heb er gister 1 besteld en vandaag binnen.je raad nooit waar vandaan?juist bij jaghead.hij rookt super .alleen je moet erg voorzichtig zijn met de kopjes,maar voorderest bevalt hij goed.greetz shadow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben er ook bij de Riff's in Tilburg (coffeeshop). Ook lekkere ketama daar trouwens. Weet niet precies wat ze kosten, maar ze hebben er geloof ik in verschillende lengtes.

 

Voor de mensen die niet weten waar Riff's juist is, hij zit een paar huizen verder dan 'T Oermalijn, aan de Besterdring.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze hebben er ook bij de Riff's in Tilburg (coffeeshop). Ook lekkere ketama daar trouwens. Weet niet precies wat ze kosten, maar ze hebben er geloof ik in verschillende lengtes.

 

Voor de mensen die niet weten waar Riff's juist is, hij zit een paar huizen verder dan 'T Oermalijn, aan de Besterdring.

 

Grtz

 

Daar ga ik zeker eens langs, bedankt voor de info. Schitterende pijpen zijn het, maar raken ze niet snel verstopt omdat de doorgang zo dun is?

En die ketama ga ik zeker kopen dan, ik vind de Ketama van the grass company overigens ook erg lekker, vooral puur :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzou het niet weten, heb er nog geen gehad.. rook mn hash toch niet puur ;)

 

grtz

 

p.s.: Onnodig quoten :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...