Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Domi

Visie op regularisatie in België.

Recommended Posts

High iedereen!

 

Ik ben voor school een eindproject gestart. Ik studeer KMO-management (klein-middelgrote onderneming) , en ik heb als project gekozen: "Cannabis reguleren in België d.m.v. Cannabis Social Clubs. "

 

Nu, ik heb hier al wat info over gevonden dankzij de site van Encod.

Ik heb mij laten leiden door een samensmelting van Encod's CSC's en de 'huidige' coffeeshop.

Helaas moeten we natuurlijk ook een beetje 'realistisch' zijn, in deze tijden van politieke onrust. Dus heb ik bewust voor REGULARISATIE en niet voor Legalisatie gekozen. Dit om niet teveel professoren voor het hoofd te stoten weet je wel :D.

 

Ik heb een soort van samenvatting gemaakt van het door mij opgestelde model. Het moet natuurlijk nog allemaal uitgewerkt worden enzo, maar ik wilde eventjes de 'realiteit' en de haalbaarheid (in een betere wereld ;) ) testen.

Ik zou graag iedereen uitnodigen om het eventjes te lezen en te zeggen wat je er van vindt, en wat mogelijke problemen nog kunnen zijn en hoedat men ze zou kunnen elimineren of minimaliseren.

 

Bijvoorbaat dank!

 

En Boks ;)

 

Domi

 

***Het noemen van eventuele prijzen geldt hier gewoon als hypothetische veronderstelling en wilt niet aanzetten tot illegale handelingen of vragen ***

 

SAMENVATTING

Alternatief Cannabis Social Club Plan.

 

In het kader van de REGULARISERING van Softdrugs in België volgens D.o.m.i.:

Indien we cannabis zouden REGULEREN volgens volgend profiel, door Domi:

-Kweek toelaten:

- Registreren bij de Overheid

- Aanvraag tot kweken voor eigengebruik

- Goedkeuring naar gelang profiel van de gebruiker (financieel-aansluiting bij CSC)/medicinaal/recreationeel (reeds gebruiker zijn!) /misbruiker).

- Max 7 planten in oogststadium -> voor eigen gebruik + eventueel vriendenkring

- Dealen verboden.