Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dezelfkweker

kweken op led 29,6 gram droog per plant

Recommended Posts

bij deze wil ik graag mijn info delen met jullie aangezien ik altijd veel aan jullie tips heb gehad een tijd geleden heb ik ook de kweek onder ledvlerlichting gevolgd je kunt me geloven of niet maar daar ging het vanaf het begin af aan al fout

 

ik zal het uitleggen als eerste

 

waren de nm van de ledlamp die gebruikt werd niet goed

 

hebben de plantjes te lang op de voorgroei gestaan ,onder een ledlamp mogen ze maximaal maar 24 uur op 18 uur uur staan dus na die 18 uur gelijk op 12 uur zetten ,anders worden ze lang en dun van die sprietjes

 

 

 

was de temperatuur te verschillend

 

deze 3 dingen bij elkaar gaven het al een start die (bijna) niet meer goed te maken was zoiezo was de nm van de lamp al niet goed

 

ik heb 10 a 11 weken geleden een systeem gekocht van het merk nutramist

 

en via de website van www.condarmatic.com (adres die ik overrigens op jullie site had gevonden ) een goede ledlamp van 90 watt besteld met veel betere specificaties als die chinese ... zooi met de goede nm scheeld een hoop in opbrengst

 

ik heb mijn zaadjes in de 16 planter gestopt en die waren na 48 uur al open met een steeltje

 

het systeem houd alles verder bij alleen de voeding doe je een keer in de waterbak die onder het systeem staat en de waterbak een keer vullen (is genoeg voor een draai) verder hoef je alleen maar toe te kijken hoe je meissies groeien en bloeien na 9 weken en 6 dagen wachten moest ik ze eruit halen terwijl ze best nog wel een weekje hadden kunnen blijven staan maar ik kreeg vrienden op bezoek die een paar dage zouden blijven en moest ze er dus eerder afhalen jammmmmmeeeerrrr

 

 

na het drogen 7 dagen met twee windwaaiers haalde ik gemiddeld 29,6 gram per plant

 

 

ik hoef de oude lampen niet meer geef mij maar led en een fogger minder risico ook als ik jullie ergens mee kan helpen hoor ik het graag mazzel henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik al gevraagd in die andere topic

 

als hij 16 x 30 g bedoelt (in die fogger is plaats voor 16 planten) wil ik wel foto's zien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

'n dubbel lulverhaal met dezelfde tekst :D

in 'n verslag horen foto's van o.a. verloop van de kweek maar wat hier staat .......

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb 10 a 11 weken geleden een systeem gekocht van het merk nutramist

 

ik ben namelijk 9 weken geleden gaan kweken op led verlichting

 

haalde ik gemiddeld 29,6 gram per plant

 

Hoeveel planten stonden er dan onder die ene ledlamp ?

 

 

Ik heb dit toch goed begrepen hé

9weken x7= 63 dagen, - 7 dagen drogen = plantje klaar in 56 dagen, incl. ontkiemen en voorgroei

 

 

 

Vind je verhaal een beetje rammmelen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit diezelfde gast die van dat andere vage LED verhaal?

 

Kan 1 van onze LED testers niet eens een proefje doen met zo'n fogger en zo'n lamp en dan met foto's en een verslag? want deze berichtjes zijn zo ongeloofwaardig...

 

Ik kan ook wel typen dat ik net heb geoogst 45 gr/plant onder een spaarlamp van 18 watt alleen omdat ik met een aluminium hoedje rondloop en in het sanskriet met mijn planten converseer

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje te veel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan ook wel typen dat ik net heb geoogst 45 gr/plant onder een spaarlamp van 18 watt alleen omdat ik met een aluminium hoedje rondloop en in het sanskriet met mijn planten converseer

:)

 

Damn, my secret has been revealed! :)

 

Ik ben ook wel benieuwd naar het aantal planten. Want 16x30gr onder 90 watt is toch wel weer héél sterk. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, heb je hier foto's van? Niet dat ik je niet wil geloven hoor maar ik denk dat je hier toch wel wat tegenwind zult krijgen zonder harde bewijzen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
'n dubbel lulverhaal met dezelfde tekst :D

in 'n verslag horen foto's van o.a. verloop van de kweek maar wat hier staat .......

 

 

 

je hebt het inderdaad verkeerd begrepen

 

 

ik heb de 2 dagen dat het duurde dat het zaadje ontkiemt was en het drogen natuurlijk niet meegerekend in die tijd en jongens wat heb ik er aan om een lulverhaal te vertellen wou allleen mijn bevindingen met jullie delen

 

ik doe het als hobby dus vind het gewoon leuk kweek al een jaar of 11 volgende week begin ik weer op nieuw en laat jullie dan wel fotos per week zien mischien dat dan er iemand in gaat geloven en het waren inderdaad 16 planten op hydrokorrels moet er wel bij zetten dat er in de fogger bak ruimte zat is voor de wortels jullie willen ook niet weten hoe lang die waren ...en hoe groot

 

en sorry dat ie dubbel geplaatst is maar ik dacht dat ik hem zelf weg kon halen omdat ik dacht dat ik het bericht verkeerd weg had gezet vragen mail me maar gr henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuck Kuck Bullshit Kuck Kuch 2.9g zul je bedoelen! Komt mij echt de neus uit die cowboy verhalen zonder foto`s of wat dan ook! Neem gewoon een banner op het forum als je je product onder de aandacht wil brengen maar zet je eigen niet zo in de zeik op deze manier. Dus hou op te mouwen en buy a banner en sponsor het forum! Met zulke opbrengsten moeten die bannerkosten een schijntje zijn voor je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dezelfkweker

 

ik heb niks verkeerd begrepen want dit verhaal slaat gewoon nergens op zonder foto's :D

je komt verslag uitbrengen dus waar zijn die foto's??????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zegt volgende week een nieuwe kweek te starten met foto's. Laten we daar dan op wachten. Ik spreek er mij pas over uit ná zijn verslag. Wat ik nu denk, doet er even niet toe. Ik ben alvast benieuwd. :)

 

Veel succes!

 

Ps. Hopelijk begrijp je waar dit ongeloof vandaan komt. We zijn allemaal opgevoed met de wijze woorden: "Je moet niet alles geloven wat men je vertelt". Straffe verhalen zoals dit vragen nu eenmaal om krachtige bewijzen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit diezelfde gast die van dat andere vage LED verhaal?

 

Kan 1 van onze LED testers niet eens een proefje doen met zo'n fogger en zo'n lamp en dan met foto's en een verslag? want deze berichtjes zijn zo ongeloofwaardig...

 

Ik kan ook wel typen dat ik net heb geoogst 45 gr/plant onder een spaarlamp van 18 watt alleen omdat ik met een aluminium hoedje rondloop en in het sanskriet met mijn planten converseer

 

 

 

Jongens kan het nog sterker vertellen.

Met mijn led knijpzaklamp haal ik 32 gram per plant moet wel 12 uur achter elkaar knijpen maar ja geen stroomkosten he.

 

gr brutus huhuhuhuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

16plx30gr=480gr/90w=5,33 gr/w :D :) :) :D :D :D

 

punt 1 alle 90w led lampen komen uit china rond of vierkant . welke ratio het ook is of uit welk werelddeel/site je hem ook besteld

 

dit resultaat is technich niet mogelijk anders waren de ledkweeken testen in de tuinders wereld ook mega goed .en was het westland nu kompleet rose :lol:

 

verder ben je vanharte welkom om een verslag te maken met jouw set up

greetz bots

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jongens kan het nog sterker vertellen.

Met mijn led knijpzaklamp haal ik 32 gram per plant moet wel 12 uur achter elkaar knijpen maar ja geen stroomkosten he.

 

:) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...