QUOTE(Michael @ 5 Jan 2009, 22:29 )

ik heb goed gelezen hoor whazup

misschien jij niet

nogmaals als een tester nu ja zegt en hij voldoet aan de voorwaardes ,dan laat jij hem wachtte tot misschien nog iemand zich aanmeld tot 7 januari ,en dan maak jij een keuze wie hem mag doen. Ik snap best waarom vele zich dan niet aanmelden

Als je het goed gelezen hebt dan weet je dat je bij aanmelding wat meer mee moet brengen dan "ja ik wil wel". Ik heb het heel goed gelezen, ik heb het tenslotte zelf geschreven

Ik snap die insinuatie dat niemand inschrijft omdat ik kies (dat doe ik overigens in overleg!) ook niet. Dit is niet voor beginnende kwekers, je wilt een representatieve
hydro test doen dan heb je ervaring nodig. Met open aanmeldingen in het topic kan ik het niet transparanter maken dan het is. En ja, ik wacht zoals beloofd tot 7 januari. Niet wie het eerst komt wie het eerst maalt, eerlijk iedereen de kans geven om te reageren. Dus iedereen kan nog steeds inschrijven mits men aan de voorwaarden voldoet.
Wat dacht je er van als ik het als volgt aankondigde: "We hebben een paar flessies
voeding, wie ze wil mag ze hebben, kijk maar wat je er mee doet... " - Denk je dat er nog één leverancier zal zijn die zijn spullen wil laten testen?
Een heel bericht quoten terwijl je slechts op een detail reageert, en zelfs dat niet eens, is onnodig quoten. Je had de gehele eerste post gequote midden in je post, volledig onnodig.
Oh ja HJM: ik heb pas één keer Anesthesia op
Hydro gezien.. zal er een zakje V2 bij doen, dat aanbod geldt overigens óók voor alle andere leden die willen testen.