Groep: Admin
Sinds: 7 November 2005
Van: Rotjeknor
Lid Nr.: 5211
hehe bubble is de laatste Afghani Gold tester onder 600 watt, 12 liter potten op aarde.
Riesje (de afghaan freak ): 40 stuks Afghani Gold fem in de vertrouwde opstelling, na zijn NLX, en zonder roest! Voorgegroeid onder 250 watt, met BAC voeding en eigen kokos/grond mengsel met premix en maerl
PowerP (in zijn beroemde 2x400 12/12 kast): 30 x Spliff Strawberry fem(en maar hopen dat ie ze in toom kan houden) in Plagron als ik het wel heb met Bcuzz of plagron voeding
Final_Hazelation (in de G-tools 2 x 600 watt): 10 x Spliff Strawberry (ontkiemd en voorgegroeid onder TL) met Plagron Batmix, Ferro en BAC
HJM (op zijn onnavolgbare wijze, op basis van professionele ervaring als kweker): 30 x Spliff Strawberry fem
pjp (jawel, een mapito kweker met hypro, ook altijd interessant!): 20 x Afghani Gold fem onder 2 x 600 watt
Buble (zie de special mix test natuurlijk!): 16 x Afghani Gold Fem onder 600 watt voor deze ras-tester .
Succes mannen!
Als je een topic hebt aangemaakt (in indoor kweekverslagen) pm me dan effe (met de link), dan zorg ik dat ie op de juiste manier in de testsectie geplaatst wordt
Groep: Full member
Sinds: 15 February 2006
Lid Nr.: 5827
[*]PowerP (in zijn beroemde 2x400 12/12 kast): 30 x Spliff Strawberry fem(en maar hopen dat ie ze in toom kan houden) in Plagron als ik het wel heb met Bcuzz of plagron voeding
Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die ik in toom kan houden
--------------------
Bij vlagen ben ik geniaal! jammer dat het vaak windstil is.