Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TheSmokert

Guerilla 2008 - 29 Pp'tjes + 6 Sneeuwballetjes

Recommended Posts

Heeyy mensen :D ,

 

Ben afgelopen week met 2 vrienden een nieuwe SPOT gaan zoeken, nadat onze 1e spot van 10 PP'tjes was geript door de boer :D

Het is alleen niet 1 spot geworden, maar het zijn 3 spots geworden! Toen we eenmaal bezig waren met gaten graven, hadden we de smaak te pakken :D

Grondje van de growshop erin gedaan. :oeps Naast alle plantjes stokjes gezet, en rondom slakkenkorrels gestrooid.

Gaas lijkt me niet echt nodig hier. (hoop ik) :doctor:

 

Eerst even gaten graven :huh: :

gatgraventh4.jpg

 

Dit is het geworden :execute :

 

plantjesp1vq6.jpg

 

SPOT 1 - 13 PP'tjes

spot1klaarsv6.jpg

 

SPOT 2 - 9 PP'tjes

spot2zy3.jpg

 

spot2mb5.jpg

 

SPOT 3 - 7 PP'tjes - 4 Sneeuwballetjes + 2 SB'tjes die we later gaan Scroggen

spot3za1.jpg

 

spot3hw9.jpg

 

ScrogPlaats ook op SPOT 3 - Hier worden we vrolijk van! :wub:

scrogsmilefa1.jpg

 

Tenslotte nog creatief met het gereedschap:rolleyes:

gereedschapkunstbg4.jpg

 

 

 

Lateeeeeeeeeerrrrzzz.. :D

Edited by TheSmokert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachu !

 

Altijd leuk om er buiten een paar neer te knallen.

Met een beetje geluk kun je er nog wat stekken afsnijden voordat ze bloeien.

 

suk6z :doctor:

Groeten KwKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, stekken snijden vind ik het nu te laat voor.

Volgend jaar gaan we dat wel doen, maar dan beginnen we natuurlijk vroeger dan dit jaar... :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tips m.b.t het scroggen en andere tips zijn altijd welkom.

 

Bv. Wanneer de beste tijd is om te beginnen met scroggen?

 

Ik dacht zelf aan half/eind Augustus, net voordat ze in de bloei gaan ongeveer..???

 

En hoe dat het beste te doen?

 

Dit is onze 1e Guerilla, dus we kunnen de tips goed gebruiken :doctor:

 

 

 

Lateeerrrrrrrrz.. :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

scroggen doe je continu, niet eenmalig. Guerilla is niet zo geschikt voor scrog, te arbeidsintensief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, gewoon lekker laten gaan, eventueel toppen als je wil dat ze meer de breedte in groeien..

Share this post


Link to post
Share on other sites
scroggen doe je continu, niet eenmalig. Guerilla is niet zo geschikt voor scrog, te arbeidsintensief.

 

 

Dat het arbeidsintensief is maakt helemaal niet uit.. We kunnen er vaak genoeg langs gaan. :execute

 

Maar is het goed mogelijk?

 

Als het nodig zou zijn, kunnen we ook een in hoogte verstelbaar gaas gebruiken om te scroggen..

 

 

 

Lateerrrrz.. :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, je legt er dus een mooi wandelpad naar toe....

 

 

I WIL FOLLOW YOU!

 

 

RIPTHESHIT!

 

 

erg dom weer..... en strax weer een toppic hellup ik ben geript erbij, hoe zal dat toch komen???? :smoke

 

 

Groeten,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmm, je legt er dus een mooi wandelpad naar toe....

 

 

I WIL FOLLOW YOU!

 

 

RIPTHESHIT!

 

 

erg dom weer..... en strax weer een toppic hellup ik ben geript erbij, hoe zal dat toch komen???? :smoke

 

 

Groeten,

 

groningen

 

 

Groningen,

 

Ten 1e je weet helemaal niet hoe onze spot bereikbaar is, dus daar kun je helemaal niks over zeggen.....

 

Ten 2e voeg liever iets nuttigs toe aan dit topic, en doe niet zo negatief! Tenslotte is 't jou Guerilla toch niet!

 

 

 

Lateerrrrrz... :lol:

 

PS. even goede vrienden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kweker....

 

Ik doe al een aantal jaartjes geruilla... geruilla is niet meer als planten neerzetten en dan 1e of 2e - 3e week oktober terug gaan om te oogsten.

 

Wanneer je om de week gaat kijken leg je een gemakkelijk spoor aan wat iemand als ik heel makkelijk zal herkennen, ik vind de afgelopen tijd enorm veel spots van mensen. Soms met wel ene paar 100 plantjes. Puur vanwege een haast wandelpad wat door hun vele geloop over hetzelfde spoor is ''aangelegd''

 

1 van me tips is dan ook om iedere keer te proberen een andere route te nemen. en zo min mogelijk gaan, eigenlijk na het planten gewoon helemaal niet meer gaan kijken!

 

Wanneer je een goede plaats hebt is dit ook niet nodig.

 

nog een goede tip is dat 10 goede mooie plantjes meer op kunnen leveren als 100 mindere.

 

 

groeten,

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey groningen,

 

Ik weet dat een Guerilla niet meer is dan dat. Heb er meer dan genoeg over gelezen.

Maar sommigen, waaronder wij beschikken niet over een beekje langs de spots, zodat we bijna gedwongen worden om bijna elke week water te gaan geven (mits het niet heeft geregent).

We zullen dan ook zo weinig mogelijk proberen te gaan.

Bedankt voor je Tips! We hopen er wat moois van te maken.

 

Dat scroggen kunnen we in 1x doen als we water gaan geven.

 

Maar mijn vraag is, is het goed mogelijk om buiten te Scroggen? (buiten dat het een guerilla is)

Ik heb er namenlijk niet veel over kunnen vinden.

 

 

Lateeeeerrrrrrzz... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

 

Je planten hebben wortels, als je planten dorst hebben gebruiken ze die, wanneer ze niet bij het water kunnen komen worden de wortels langer....

 

 

Door water te geven worden ze lui!

 

In het begin geef ik ze een klein scheutje water maar daarna moeten ze het zelf maar uitzoeken. zo doe ik het al tijden en het is nog nooit mis gegaan!

 

 

Zet het scroggen uit je hoofd en als je het zo graag wilt doe het dan met een plantje thuis.... scroggen moet je bij houden en plannen mbt de bloei anders word je scrog net namelijk een bush bush..... waarom zou je zo graag willen scroggen?

 

 

 

Groeten

 

groningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey,

 

Omdat ik wat nieuws wil proberen.

Thuis planten zetten is geen optie, daarom op de guerilla spot.

 

Zou toch wel heel graag willen proberen te scroggen dit jaar.

We zien wel wat het word, als het niks word hebben we nog zat andere plantjes.

 

Latteeeerrrz... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scroggen op jullie locatie is wel mogelijk, maar dit vergroot wel de kans op ontdekking. Als je elke paar dagen gaat kijken/scroggen is er geheid een keer iemand die je ziet of je pad naar de spot ontdekt. Met dit soort kweekjes mag je al blij zijn als je wat kan oogsten, ik zou de planten gewoon goed verzorgen en 1 keer toppen als je meer de breedte in wil. Maarja het is jouw kweek, maak er wat moois van :smoke

 

ps. hebben de plantjes nu maar een heel klein beetje goede grond, je hebt maar een klein gaatje gemaakt per plant zie ik. De vaste grond daar ziet er erg droog en hard uit, niet ideaal voor je plantjes! Ik zou ze wat meer goede aarde geven om in te groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ktja,

 

Wij zijn van plan om ongv 1x in de week te gaan kijken/scroggen/misschien wat water geven enzo.

Onze plaats is redelijk afgelegen, dus bijna geen kans dat iemand ons daar ziet. :smoke

 

De grond op alle 3 de spots is niet droog en totaal niet hard, de schop gaat er zo doorheen.

 

We hebben gaten van ongv 10 liter gegraven, hierin kunnen ze zich goed wortelen.

Daarna is de vaste grond geen probleem meer, is best een goed grondje.

 

 

Lateeeerrrrrzzz.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HalloHallo,

 

Hier weer eventjes een kleine update van spot 1 ;)

Ze staan nu 2 weekjes..

 

dsc00281wa1.jpg

 

Zo staan de meeste PP'tjes erbij :) Sommige plantjes krijgen nu 7-vingerige blaadjes :D

Snowballs heb ik GEEN foto's van maar die zijn nog wat aan de kleine kant (staan nu 8 dagen).

 

dsc00282is9.jpg

 

 

Gaat helemaal goed! :o :P

 

Tips en Reacties WELKOMMMM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hEY smokert, waar heb je die snowball vandaan gehaalt? Vind het een lekker soortje maar had er ng geen zaadjes van gezien, of stekkies? Heb mss niet goed gelezen v_v

 

Iig zou ik daar ook niet scroggen hoor, je hebt al om te beginnen een gigantisch net nodig aangezien je planten zover uit elkaar staan.. gaat zeker wel opvallen.

 

En zoals reeds gezegt, water geven is niet nodig, der is toch ook niemand die elke week met een gieter door de bos huppelt om alle planten water te geven? Ik ben net van mening, hoe minder water hoe beter ;) Laat die wortels maar diep zoeken ^^

 

Voor de rest veel geluk met je kweekje en moge het een mooie, grote en lekkere oogst worden.

 

Peace~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Ellaw,

 

Die Snowball-stekjes heb ik bij de plaatselijke grow gehaald.

 

Wat het scroggen betreft, daar zijn we zelf ook nog niet uit. Misschien wel, misschien niet! We zien 't wel.. ;)

 

Wij lopen altijd met jerrycans hahah.. :D

 

 

Lateeeeerrrrrrzz.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen,

 

We hebben een probleem!!! :)

 

Sommige plantjes hebben een bladprobleem, ma dan ook echt alle bladeren van de plantjes zijn aangetast!

 

Mij lijkt het dat de beestjes zich daar vol aan het vreten zijn!

 

Wat denken jullie? Hier een foto:

 

dsc00322sx0.jpg

 

Hopelijk kan een van jullie ons hiermee helpen :D

 

 

Greettzzzz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens op de onderkant van de blaadjes, zie je niets dan is het probleem al verpopt en uitgevlogen. zie je rupsen dan moet je maar wat gif zoeken ofzo :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij op rups..

 

Geluk er mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...