Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Geheime Deuren

Recommended Posts

Hey bram,

 

Welke is bij jou thuis ? :spliff:

 

Zeker tof idee... Als je op die manier kweekt in je kruipruimte of een andere ruimte die van buiten niet te zien is of achterhalen is (niet in de bouwplannen). Dan kunnen ze je eigenlijk niet vinden...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb (thuis) geen geheime deuren :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, als je toch bezig bent... Kun je wel een geheime deur maken naar een SM-kamer ofzo. En daar dan NOG een geheime deur, kan je dat als excuus gebruiken voor je geheime deur, dat je kennissen er niet van wil laten weten enzo ;).

 

Just a twinkle in my mind.

 

Kees. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi zulke deuren wil ik ook :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we toch bezich zijn

 

Een simpele manier is een kast voor een bestaande deur plaatsen. Kast met een scharniertje op de muur, en 2 wieltje onder de kast.

 

med_gallery_9381_2898_40505.jpg

 

 

 

http://www.hiddenpassageway.com/ ook leuk !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind deze echt super, alleen een hoop werk

 

gallery_9381_2898_11278.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi gemaakt ;) maar als je nadenkt..

trap leidt naar boven, dus onder de 1e verdieping zit nog een verdieping..lijkt me.. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb thuis ook een trap naar boven, maar daar zit echt niks onder :spliff: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind dat sm kamer verhaal geniaal. Straks verkopen ze bij de growshops ineens allemaal kettingen en schommels en dergelijke :spliff:

 

Onze TL helden hebben alleen maar een geheim kastdeurtje nodig. Ik zie nog wel een gek een keer kweken in een keukenla. kweken in een pc-kast hebben we ook al gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wel wat voor Elieas ondergrondse kweek . Had Rainman niet zoiets ook ,een geheime deur ?

Dit doet me ook denken aan de grot

Wel grappig

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wel een leuk onderwerp dit.

Al moet ik wel zeggen dat het er allemaal wel leuk uitziet,

maar bij een inval komen ze er 9 van de 10x toch wel achter (zelfs de kantelbare trap)

want je moet toch ergens je schone lucht vandaan trekken, en je "vuile lucht" uitblazen.

 

Over Rainman gesproken.............

Las tijdje geleden dat 'ie "vermist" werd..

(had eerlijk gezegd ook al lang geen post meer van m gezien)

Is 'ie inmiddels al weer terecht of heeft iemand al wat van m vernomen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rainman al een poos niet meer gezien op het forum....

 

Zoon geheime kamer lijkt me echt ideaal :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kantelbare trap is niet de beste hoor, ik kan er zo 3 bedenken die beter voldoen.

 

Denk bijvoorbeeld aan een bezemkast, waar je de vloer uit haalt, en een nieuwe vloer maakt op een hydrolisch platvorm. Daarna maak je de bezemkast zo met de plintjes dat als de vloer omhoog is je er niets aan ziet :spliff:. In en uitblaas kun je een pijpleiding voor maken door je tuin heen en onder een heel dicht begroeid bosje uit laten komen, als deze door de grond loopt (diep genoeg) zul je in de winter ook geen sneeuwproblemen hebben.

 

Het is wat werk, maar als je iets perse wil wegwerken is het best te doen hoor...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sluit me aan bij keesthemad :P

leuk idee maar wat doe je met de kamerruimte zelf achter de geheime deur?

die kan je namelijk niet verbergen hé...

de ingang wel natuurlijk :spliff:

of tenzij je ondergronds gaat beginnen zoals die trap ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind deze echt super, alleen een hoop werk

 

gallery_9381_2898_11278.jpg

 

 

 

jawel wel cool maar als je achterom loopt kan je de kamer gewoon zien aan het daglicht te zien

 

maar wel lachuh zoiets ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik er één zou maken, dan zou het een volledige meterkast worden. Alles nep aansluiten, en 1 lamp over de meter laten draaien voor de show :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe als je dan toch eem sm kamer maakt kun je hem net zo goed verhuren.. weet je helemaal zeker dat ze niet verder zoeken als ze binnen komen vallen onverwacht :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja grappig allemaal.

 

Zo had ik ook een leuke :

 

Een kruipruimte uitgraven, beton-gipsblokken als muren maken en een electrische lift-vloer naar beneden. Je kan de lift-vloer met een afstandsbediening besturen. Dus je gaat er op staan, drukt op een knoppie en je zakt naar beneden. En als je beneden bnt kan je op een ander knoppie drukken en de vloer gaat weer omhoog. Voor afvoer van vuile lucht gebruik je een ingenieus systeem; een soort van condens opvang systeem icm met een tweetal filters. Het vocht wordt dan in een bak opgevangen en zo door de dubbele vloer weggeloost de grond in, lucht wordt dus optimaal gefilterd en door een buizen systeem naar buiten geleid. Schone lucht wordt aangezogen door een ander buizen systeem. Echt een supersysteem!

 

Dus als je een beetje handig bent....

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het lijkt me niet zo handig, als de laadvloer naar beneden zakt, het licht omhoog begint te schijnen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet! een eigen batcave :punk: Dan weet je ook gelijk waar je op groeien kunt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...