Ik kon niet wachten om de kant van paffie op te gaan,eens kijken wat hij allemaal met mn kroost aan het uitvreten is

daarnaast heeft de beste
man nog een paar topjes shack F2 voor me liggen waar ik meer dan nieuwschierig naar ben.Paffie had een mooi assortiment shacks staan,erg identiek aan elkaar en bommen van buds.Het
water loopt me al in de mond, onderweg rijdend in de file en nu al snakkend naar de aankomende joint.
Eerst een een gezellige sanseo drinken met paf en daarna snel aan het werk want we hebben nog veel te doen.Zuigend aan de shack joint en net de sanseo achter mn kiezen staan we voor ik het weet in het paradijs op
aarde.
De bedoeling is vandaag om van alle zaailingen die er staan een
stek te nemen.Deze
stekken gaan onder
tl om rustig aan
wortel te gaan schieten.
Lets begin:
Overzicht van de zaailingen

Elke plant krijgt zn eigen nummer(identiteits plicht)

Eerst worden de paper plugs ingewaterd met een
ph van 5.5 waardoor de
ph uit komt te vallen op 6.5 in de plug.Tevens wordt er sannie's bacto en yucca toegevoegd om een afweer mechanisme te vormen voor evt ongenode gasten.Hierna even wat gaatjes prikken zodat de
stekken er straks makkelijk in glijden.

Alle onderste internodes zijn weggediefd en we pakken dan ook de 2e
internode van onderen om backup
stekken te gaan maken.

Hierna dopen we de onderste 2.5 cm in de clonex gel

Wanneer dit gedaan is
knippen we de onderkant van het steeltje nog even af om verstopping van het transport systeem te voorkomen.

De bij behorende label eraan en deze mag de plug in

Voor het labelen gebruik ik een label machientje welke erg handig uitkomt bij dit soort klusjes

Dan staan er zo,n 80 planten op ons te wachten

Paffie had de kleinere planten in de linker bak gezet en grotere planten in de rechter bak.Tevens loopt de gehele linker bak iets achter op de rechter.Om de 2 velden toch een beetje gelijk te trekken hebben we de rechter kant even stevig gebogen.

De koppies zullen vanavond al omhoog staan

De jackberry's staan hier in blakende gezondheid,prachtige grote fan leafes en een strakke groene kleur.
Komplimenten aan paffie voor de geweldige verzorging van deze schoonheden.

Selectie's als deze zijn geen kattepis,alle facetten van het kweken komt hier aan bod.Deze uitdaging maakt het kweken nu zo leuk.
Hij gaat op rolletjes paffie

en het was super gezelig
greetz sannie