Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Dag dames en heren,

 

daar is ie weer! In april een paar stekjes gehaald en verrek, ik had nog twee zaadjes van Nieuwe Revu (Mexican Sativa). Eentje kwam er op, grooit mooi. Er gaan er dit jaar weer 3 in de grote kuipen buiten.

 

Wel ga ik ze dit jaar eerder in bloei zetten want de toprot was vorig jaar erg zonde. De watercure deed echter wonderen, had vorig jaar 440 gr droge wiet van 3 planten (door de watercure verlies je meer gewicht, anders was het zeker meer dan een pond geweest) en zo'n 50 gram perfecte bubble hash met de bubbleator.

De grond van vorig jaar heb ik gemest, aangevuld met nieuwe grond (de grond was nog prachtig!). Vorig jaar heb ik alle afval uit de bubbleator, inclusief het mooie voedzame groene water vermengd met de grond. Spierballen grond!

 

De meststoffen dit jaar:

 

Wederom BN Ground Supermix, straks voor de bloei BN PK 13/14, als extra dit jaar BN X-cel stimulator en net als vorig jaar geef ik wat bladvoeding mex buxus mest. Dat is erg goed bevallen.

 

Voor de bestrijding van beestjes, schimmels en ziekten gebruik ik preventief Ecostyle Vital en correctief Ecostyle plantschoon. Puur natuur en zonder gif.

 

Voor de links naar het album van vorig jaar, dit jaar de oogst video en de live cam: zie mijn handtekening. Thread van vorig jaar: pics & live cam

Noot: De cam draait via www.xs4all.tv (de growcam) - en staat gelijktijdig 5 niet-xs4all gebruikers toe. Verzoek om als je niet via xs4all kijkt de cam niet de hele dag aan te laten staan (cam junkies!) - is ook weinig te zien nog. Komende week wordt hij weer eens netjes afgesteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Complimenten, vond het echt lachen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker leuk om dat filmpje te bekijken! Die kat, was ook apestoned of niet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee whazzup, hats up!

 

Heb je de kuipen in de grond in gegraven? En als dat zo is is dat dan om ze koeler te houden?

 

Mooi verslag, maar dat wist ertje al.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier een directe link naar de cam..

 

die vind je ook in mijn handtekening dus :rofl

 

Over die kuipen: Als je naar de foto's van vorig jaar kijkt zie je wat een monsterplanten het waren. Zo'n 3 meter hoog dus. Ik móest ze ingraven anders kwamen ze boven de coniferen uit :tu. Er zitten uiteraard wel gaten in, komen uit in het zand (niet in de klei!) en een flinke laag hydro korrels onderin. De slang van mijn blumat systeempje zie je nog liggen, die gaat er op zodra ze wat groter zijn. Foto's van de blumat druppelaars zie je in mijn album van vorig jaar. Voorlopig krijgen ze nog liefdevol "de borst".

 

Die kat(ten - het zijn er twéé als je goed kijkt) is regelmatig behoorlijk gezellig loom als we weer eens zitten te paffen ja. Maar die dag niet! Te veel werk om effe een lekker jointje te roken. Maar volgens mij is ie al stoned van zichzelf! Tekkie (de grote rode) heeft overigens zijn eigen album HIER.

 

greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een beest. :rofl Staat daar nou kattekruid voor hem? Moet ik eigenlijk ook eens voor de kat halen, zal die prachtig vinden.

 

Veel succes met de kweek dit jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met de kweek dit jaar.

Net zoals vorig jaar zal ik je verslag dit jaar zeker weer met aandacht gaan volgen :rofl

 

Groeten Ach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit 1 of andere kerel een blow te draaien daar... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha.. humor! Vuurtje nodig?! :rofl

 

Update: Eet smakelijk ;-)

Edited by Supreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
En als dat zo is is dat dan om ze koeler te houden?

 

Nee hij heeft ze ingegraven omdat zn planten vorig jaar iets wat hoog werden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Webcam statistieken sinds hij on-line is.

 

gallery_5211_120_60728.jpg

 

Dank voor alle reacties! Zijn wel geen hele exotische soortjes maar ik zal er weer een paar mooie bomen van maken (hoop ik :rofl )

 

Cam gebruik stijgt weer.. Vorig jaar was het tijdens de oogst helemaal een gekkenhuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe wennen buiten.. Nog een beetje veel wind voor de babies.

 

med_gallery_5211_120_349641.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe een update van de plantjes:

 

In de morgen krijgen ze meer zon in de vensterbank, 's middags gaan ze naar buiten tot laat in de avond.

 

Zo begon het 2 weken geleden, mijn Mexican sativa zaadje had zich net tot een wit puntje boven de grond ontpopt. De stekjes. Gelijk in goeie grond gezet.

 

gallery_5211_120_381687.jpg

 

Nu zien ze er zo uit! Ik heb ze een "rang" gegeven. Eén van de plantjes heb ik weggegeven aan een goede vriend.

 

Nummer 1 heeft de meest stevige rechte steel en groeit prachtig. De grootste ook.

 

gallery_5211_120_18797.jpg

 

Nummer 2 en 3 groeiden met wat meer stuipen, grilliger. Niet zo snel ook.

 

gallery_5211_120_73478.jpg

 

gallery_5211_120_119311.jpg

 

Nummer 4 bleef een beetje achter, was ook de minste stek.

 

gallery_5211_120_230269.jpg

 

De Mexican Sativa van Nieuwe Revu vorig jaar groeit werkelijk als kool. Dit is 2 weken nadat hij zijn koppie voor het eerst boven het maaiveld liet zien.

 

gallery_5211_120_152649.jpg

 

hehe ik heb ze nog geen namen gegeven dat gaat me een beetje ver :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemde blaadjes in stek 4. Iemand een idee? Topje van sommige bladen krult en het lijkt alsof er af en toe een half blad groeit. Iemand een idee? De andere 3 stekjes doen dat niet dus. Net of er een genetische afwijking in zit :tu

 

EDIT: het is het Tabak Mozaiek syndroom of virus. Thread:

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showto...5547&hl=mozaiek (met dank aan Blowmonkey :rofl )

 

Het onderste blad:

gallery_5211_120_207629.jpg

 

Wat hoger..

gallery_5211_120_280025.jpg

 

Nog hoger..

gallery_5211_120_183426.jpg

 

En zelfs in de top..

gallery_5211_120_226623.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg vaag ja.... had er ook last van zei het niet zo erg :rofl maja no problemo na een paar dagen was t weg!

 

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je het waarschijnlijk niet want het gaat niet weg. Gewoon een paar krullende blaadjes omdat ze te nat stonden ofzo, dat trekt snel weer weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi wazzup,

 

Weer lekker bezig zie ik al.. Worden ook weer groene monsters!! wedstrijdje doen?: wie heeft de grootste :rofl Dat TMV had ik vorig jaar ook in mn durban zitten, eerst een blad en later werd het aan die kant een hele tak (een van de 40) Voor de rest eigenlijk geen schade van gehad, die tak had ook een mooie top, alleen alle bladeren zagen er vreemd uit! Het is niet doorgesmet naar een van de andere planten.. Maar voor de rest weet ik ook geen donder van TMV, kom er net achter wat t nou was.. niemand wist t op HD..

 

Suc6 verder... Plantkas

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe wie de grootste heeft? Nou daar hoef ik geen plantjes voor te telen! :tu

 

Dank je Plantkas! Ik ga ze dit jaar toppen en eerder in bloei zetten dus zo heel groot als vorig jaar worden ze hopelijk niet :rofl

 

Wat teel jij dit jaar? Lijkt me wel leuk om na het seizoen eens met een aantal mensen bij elkaar te komen om de nieuwe oogst eens goed door te proeven. Een soort wietforum - The Happening

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee tot welke soort de 4 schattige kleine meisjes die er sinds zondag in staan behoren :rofl Zit zelf niet in nederland nu dus een vriend van me gevraagd.. maar die vergeet natuurlijk bij het passeren van de growdeur alweer welke soort het was.. "iets met green.." ja daar heb k niets aan.. maar hij gaat nog terug.. Als ik de naam en een paar foto's heb kunnen regelen ga ik ook weer een verslagje posten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit! Kan niet wachten tot die stekkies van mij ook even flink gaan groeien :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Whazzup! Gaaf dat je camera weer op de groene dames gericht staat dit seizoen! Ik heb er vorig jaar echt van genoten en kan iedereen aanraden eens een kijkje te nemen. Alvast veel succes deze ronde en de groeten aan die poezebeesten... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plantkas Oh die! Die groene dingen met vingers waar je stoned van wordt?

 

@kobuz Je moet er ook niet tegen schreeuwn, lief toespreken. Klassieke muziek en een klein beetje wierrook en mest :rofl

 

@mad Tja er is nog niet zoveel te zien (behalve ik dan) maar dat komt nog wel weer. Weet niet of ik het dit jaar wel ga volhouden ermee want "zero tolerance" in Rotterdam gaat wel ver. In ieder geval een andere schutting zetten achter. Bedankt en ik zal de massive geezers een knuffel van je geven! hehe heb je ze gezien op de video? Afgelopen vrijdag zijn ze allebei onder zeil geweest bij de dierenarts. Die rooie vond het allemaal errug relaxt. Zat nog lang na te genieten van zijn narcose comaatje lol.

 

Waar zit jij tegenwoordig sinds overgrow Mad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...