so so deze ook doorgespit deze leek wat sneller te gaan maar verloor halverwege ff de aandacht DE DEURBEL ( shit nee eah wie nou weer

)
weet ook dat dit topic een flink tijd terug is geweest dus zal je niet te veel moeilijke vragen stellen, ik doe ook maar gewoon een reply omdat ik breed kweekjes ( of voor breed uiteinde ) tog het leukste vind tevens gaat het daar ook om het echte werk wat veel verder gaat zoals al eerder gegd dan:
stekken maken, aanslaan,
voorgroei ( evt
toppen en scroggen ) 12/12 voldauwen met
voeding laatste week afgezuurd
water en zien hoeveel gram het word nee bij dit soort dingen gaat het veel verder
het gaat om toekomst van de plant , het veredelen van je soort of een kruising rijker zijn
of natuurlijk de hele zaak verprutsen

nee kruising en veredelen is ene vak apart en als je het kan wees dan maar zuinig met je gave
ik heb zelf neit vele met shag ( integenstelling tot kf en jackberry bijv ) maar vodn het zeer intressantom te lezen vandaar dat ik dat deed

shiva spreekt me niet zoveel aan de shivas die ik altijd heb mogen roken werd ik ontzettend moe van en sloom, wat ik wel leuk vidn aan dit soortje is dat het ook buiten te kweken is

.
op je laatste foto staat de uiteindelijk plant daar werd over gezegd dat het een zware /groot hoofd top was dit viel tog best mee ???? ik heb ze groter gezien ( cka van jou ).
zag trouwens hier en daar ook flink wat bruine puntjes op je planten ????? te veel gevoed of te warm ???
iig mooi dat je kruising gelukt is
man ht is je gegunt
greetzz