Groep: Members
Sinds: 3 March 2008
Lid Nr.: 16057
ik vind eerlijk gezegd die kas VEELSTE Ingewikkeld om te bouwen en IK zou daar nooit persoonlijk uitkomen IK heb er zelf ook 1 gebouwd zie mijn verslagje het is simpel gemaakt weinig eurotjes en natuurlijk weinig moeite
Groep: New Members
Sinds: 30 June 2008
Lid Nr.: 18194
hee plantkas ik wil volgend jaar ok een kas bouwen maar ik weet niet wat voor zeil ik ga gebruiken ik zit te denken over dat zeil wat ze gebruiken voor de vloer als je gaat schilderen. Wat voor zeil had u gebruikt voor je kas? gr.
Sinds: 31 August 2008
Lid Nr.: 18974
Goed idee, wel wat werk, maar dan heb je ook wat. Ik ga eerst dit jaar proberen om een soort van wietpoort te maken. Dit is de tegenhanger van de carpoort
Groep: Full member
Sinds: 1 October 2007
Lid Nr.: 13530
Top knutselwerk plantkas! Ik heb het geluk dat ik al een mooie glazen kas heb staan.. Maar wil nog wel een verduisterhok bouwen dus dan komt dit topic zeker van pas. Zat alleen aan een rond dak te denken omdat dat makkelijker is met het zwarte zeil er elke dag op en af te halen..
Sinds: 17 May 2011
Van: thuis of buiten
Lid Nr.: 30516
Hei Hallo ,
Ik ben vrij nieuw hier met kweekkassen en binnenkweek en daarom had ik hier een vraag, mischien een rare vraag maar moeten hier lampen in? want hoe wil de plant groeien dan?- komt het licht door het zeil, maar gaan ze dan niet strekken net als voor de raam?
Gr
--------------------
Train like an animal, Plant a seed, sleep like a baby, and grow like weed